Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • gnyg
  • gnyg
Spill er ikke alltid en dans på roser. Ofte kan en bli veldig sint. På grensen til det forferdelige, dette skjedde her om dagen. En skulle slappe av med en runde Fifa 14, og cup-spill i sesonger. Noe som på ingen måte endte bra. Jeg vant så vidt første runde, og dermed ble jeg voldsomt rundspilt og ydmyket i andre runde. Problemet er ikke å møte bedre spillere, men å drive med det forbanna handikappet. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg taper eller spiller ræva som en følge av at spillere ikke gjør noen ting riktig.

Her snakker vi dårlige pasninger, dårlige medtak, tafatte skudd, ingen som møter motstander, bytter spiller når du ikke trenger den spilleren. Listen fortsetter i det evige. Sinnet mitt mot spillet har vart siden Fifa 12, men først på Fifa 14 fikk jeg nok. Etter å ha tapt andre kampen så tok jeg ut disken og knakk den i to. Nok er faen meg nok. Av natur skal det litt til før jeg blir virkelig forbannet. Slik som dere kjenner meg så er man en helt annen person for å si det mildt.

Hadde det ikke vært for at jeg alltid opplever handikapp i hver eneste kamp jeg spiller med unntak av 2 av 10 kamper. Hadde en hatt flere gode opplevelser med flerspillerdelen så ville det ikke vært noe problem. Men når det er jeg som må kjenne på følelsen av å bli rævkjørt av de pengegriske gribbene i EA hver gang. Så er det ikke verdt det. Å knekke disken synes noen kanskje er ekstremt. For meg er det et symbol på at jeg ikke skal kjøpe flere Fifa-spill igjen. Dermed basta.

Hva for et spill får deg til å miste all rasjonell tankegang?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hahah! Høres veldig dramatisk ut! Ser for meg denne episoden!

Klikker når jeg blir drept av en random fyr på GTA Online! Det er forferdelig irriterendes!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
"Hva for et spill får deg til å miste all rasjonell tankegang?"

Ingen. Har aldri opplevd sinne eller raseri på grunn av et spill. Frustrasjon, sure.
Men det går ikke så langt at jeg føler for å kaste kontroller , knekke plater eller hva det er folk gjør.
  • 0
Siterer gnyg:
Hva for et spill får deg til å miste all rasjonell tankegang?


He he ja.... vel jeg ble noe fryktelig iritert på super mario bros wii for er det noe jeg ikke tåler så er det nettop det spillet.
Etter å ha spilt spillet i nesten 15 timer uten å komme meg et skritt videre ble jeg så iritert at jeg ba om et lite untak. Og når jeg prøvde igjen og det ikke gikk så ble jeg så forbanna at jeg kastet hele sørpa ut av vinduet.. dessverre med kontrollen noe som betydde en tur til butikken og etter det skal ikke jeg spillet det spillet noe mer.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Hehehe, I know that feel bro! Nei FIFA er den enste serien som virkelig klarer å få meg utrolig irritert og til tider fly forbanna. Og som deg, så er handikap en jævel, og når den legges sammen med dårlig nett og servere, så har du sinnesuppe fra helvete. Har gått med en kontroll, et headsett og ganske mange blåmerker på kneet siden jeg pleier å slå kontrolleren der
  • 0
Har nok aldri vært så nær en eksplosjon at jeg har ødelagt en konsoll eller knekt en CD i to, men det er nok av spill som har fått meg til å tenne greit på pluggene. Men det er som regel bare veggen eller bordet det går ut over.

Som med deg er Fifa et av dem, jeg også har opplevd så latterlig mye dumt i det spillet at det er til å grine av. Det aller verste er vel når du setter i en perfekt takling, ballen spretter forbi deg og det kommer en annen spiller løpende forbi....
I CoD er det også mye rart. Det må tre skudd i huet til før noen dævver, men skyter du noen i tåa blir det instant headshot.
Sist men ikke minst så må jo LoL nevnes i en slik sammenheng. Det spillet avhenger så sinnsykt av hvem du havner på lag med og med de aller verste idiotene har jeg sittet og kranglet med i en time og 15 minutter i strekk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gamet Alpha Protocol, det verste spillet jeg noensinne har spilt. Ble til slutt så frustrert at jeg tok CD`en ut, fant frem en relativt tjukk og hard stein jeg bruker som bokstøtte (fancy, jeg vet) gikk ut og knuste CD`en i tusen biter grunnet min enorme frustrasjon. Jeg var sint. Jeg var aggressiv. Jeg har ikke spilt det forferdelige spillet siden.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Visst man blir så sint at man knuser en CD, da er man pissed. Er mange ganger jeg har blitt jævla sint, enten pga urettferdig mp på cod, deaths på dark souls eller tap på fifa. Men jeg har aldri vært i nærheten av å knekke en cd eller kontroll jeg har betalt for. Eneste jeg kan gjøre er å slå i senga ett par ganger, ingen får vondt!
The D' is silent.
  • 0
Vell, Mirrors Edge og Assassins Creed (1) er to spill som har vekket stor frustrasjon hos meg. Når det kommer til multiplayer spill har jeg en tendens til å bli jævlig sutrete når jeg spiller Smash Bros (hvilket som helst egentlig).
"Don't cross the crooked step"
  • 0
gnyg smash
  • 0
Jeg har aldri blitt sint på et spill, ikke som jeg kan huske. Men jeg har blitt regelrett forbannet på en spesiell dårlig vinner i Tekken. Problemet er at han den gangen var en av de beste i Tekken i Norge, men han var så forferdelig håven hver eneste gang han vant. Og så er han en av mine bestevenner..

En dag så var det faktisk nok. Han vant 10 runder på rad og måtte lire av seg noe helt tullete, da tok jeg tak i et minidisc cover som lå tilgjengelig og kleip det så plastbiter og blod sprutet. Det stod faktisk en stor plastbit igjen i hånda. Og så sa jeg "tror du må gå nå", og fyren løp opp fra sin egen kjeller, for jeg var faktisk på besøk hos han.

Det er en av flere historier jeg og han har som kommer fram når vi en sjelden gang treffes på.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Victorfinne:
Hahah! Høres veldig dramatisk ut! Ser for meg denne episoden!

Klikker når jeg blir drept av en random fyr på GTA Online! Det er forferdelig irriterendes!


Tro meg, du vil ikke se meg så sinna. Det kommer en god del virkelig stygge ord, gjerne i kombinasjon som får mamma til å be meg om å roe meg ned, noe som bare gjør meg mer irritert.. Jeg kan da ikke roe meg ned i stigende form..

Siterer Tommy Kvaernerud:
kaste kontroller


Har gjort det en gang, under GoW-utfordringene på God of War 1. Det er 3 år siden sist.

Siterer Predator:
Jeg har ikke spilt det forferdelige spillet siden.

Nei ikke så rart om spillet ble knust i tusen biter.

Siterer ElGamer:
. Og som deg, så er handikap en jævel, og når den legges sammen med dårlig nett og servere, så har du sinnesuppe fra helvete.


Not sure if frustrasjon over fifa, eller en diss. takk?

Siterer Glorfindel988:
Har nok aldri vært så nær en eksplosjon at jeg har ødelagt en konsoll eller knekt en CD i to, men det er nok av spill som har fått meg til å tenne greit på pluggene


I det siste har jeg begynt å bli litt irritert over Ni No Kuni. Mine følgesvenner er litt for dårlige til tider.. Treg reaksjon osv.

Siterer Finalfantasyfrelst:
deaths på dark souls eller tap på fifa


På Dark Souls så blir jeg kun irritert på meg selv. For i motsetning til mange andre spill så dør en på en rettferdig måte i Dark Souls.

Siterer Finalfantasyfrelst:
Visst man blir så sint at man knuser en CD, da er man pissed


Ja, heldigvis skjer det sjeldent.

Siterer Dr Madnar Petrovich:
En dag så var det faktisk nok. Han vant 10 runder på rad og måtte lire av seg noe helt tullete, da tok jeg tak i et minidisc cover som lå tilgjengelig og kleip det så plastbiter og blod sprutet. Det stod faktisk en stor plastbit igjen i hånda. Og så sa jeg "tror du må gå nå", og fyren løp opp fra sin egen kjeller, for jeg var faktisk på besøk hos han.


Wow, dette høres ut som en film. Jeg ser det nesten for meg. Man gjør voldsomme ting i sinnet det er i alle fall helt klart.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Mount and Blade Warband kan være utrolig frustrerende når man spiller multiplayer. Men jeg har aldri gjort noe radikalt i sinne, bortsett fra å ofre katten min til Hades.
  • 0
Var på nippet til å knuse både fjernsynet og ps3-kontrollen når jeg hadde tapt tresifra ganger mot Shao Kahn i det nyeste Mortal Kombat. Viss du lurte så overlevde fjernsynet og kontrollen, men ikke Shao Kahn.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Jeg har bare prøvd demoen av ulike Fifa-spill de siste årene, og jeg medgir at også de er frustrerende. Jeg spilte mye Fifa 03 og 05, men jeg har ikke i det hele tatt likt de nye.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg blir så å si aldri sur når jeg gamer, men unntaket er FIFA, som deg. Det er utroooooooolig frustrerende, særlig når du har slitt deg gjennom en lang kamp hvor alt går mot deg, men du har likevel klart å holde nullen, og så bare få ingame-minutter før kampen er over, får de en kontring.

Selv om du i teorien har mange muligheter til å stoppe motstanderen, forstår du likevel at dette kommer til å bli mål, nettopp fordi du vet at hver gang noe er opp til tilfeldighetene, går det i motstanderens favør.

Har ikke ødelagt noe, men jeg har kjent raseriet presse mot tinningen mang en gang!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Eneste spillet som får meg til å miste det litt er Smash Bros Melee. Og oppfølgeren naturlig nok. Etter en lang økt med dette spillet hvor jeg har gitt alt, men likevel taper er utrolig frustrerende. Jeg har tydd til milde former av vold (et lite slag, kiling osv.) ved slike tap, men ikke ødelagt spillet, det er jo så sykt bra. Morsom blogg om et fenomen i Fifa som jeg kjenner bittelitt til. Frustrerende!
  • 0
Dark Souls, say no more...
*MacGyver Theme*
  • 0
Denne bloggen er valgt ut som månedens blogg i Gamereactors februarmagasin (GR #111)
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Morten Bækkelund:
Denne bloggen er valgt ut som månedens blogg i Gamereactors februarmagasin (GR #111)


Det er kult. Hørte rykter om det men glemte helt av det. Fint å se en bekreftelse på det, om en litt sent.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!