Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Et av mine nyeste verk på Minecraft

I går var det en viktig dag for meg. Jeg har vært på forumet en god stund og er vel på tide å skrive litt om det. Jeg har mange ganger fortalt historien om hvordan jeg kom på Gamereactor, men jeg orker ikke å fortelle hele greia igjen. Enkelt og greit så kom jeg på forumet i juletider for 5 år siden. Da var jeg 13 år gammel, og hadde funnet Gamereactor i et magasin som hadde preview på spillet Killzone 2, og jeg hadde nettopp fått meg PS3.

Jeg lagde min første bruker under navnet "Real140" men slettet den rundt 8 måneder etterpå, og lagde brukeren "The Alexander" men jeg ville ikke være "The Alexander" heller så jeg ble stuck med Venom140 fra sommeren 2010. Mange forstår ikke hvorfor jeg har et nummer i navnet mitt, og det er veldig sett ned på av mange, men jeg har nummer i navnet mitt fordi 140 stammer laaaangt tilbake. Samtidig som jeg begynte å kalle meg "Real" Det var faktisk pga runescape fordi 140 var et forslag siden "Real" alene ikke var tilgjengelig. 140 ble stuck med meg fra det og ut. Jeg slet vel og merke med å finne mitt perfekte nick. Det er jammen med ikke lett. "Real", "Zico", "Recon", "Reaper", "Richi", "Shawd", "DGrim" osv. Sikkert noen som syntes noen av de er bedre men fortsatt.

Nicket "Venom" husker jeg ikke helt selv hvordan jeg kom på det, men jeg liker det veldig godt og om dere roper "Hey, Venom" til meg i den virkelige verden så svarer jeg. Det er bare sånn det har blitt. Jeg har hatt tenåringstiden min her på forumet og det er faktisk veldig morsomt for meg å se tilbake på blogger og anmeldelser jeg selv har skrevet i mine yngre dager. Spillene jeg husker mest fra tiden før Gamereactor er "Star Wars: Knights of the Old Republic" og "The Elder Scrolls IV: Oblivion" Jeg har nytet hvert eneste minutt av begge spillene. Noe som er morsomt å tenke på er at jeg har faktisk fått venner for livet her på forumet, selv om jeg kanskje ikke alltid har så mye kontakt med de. Tidligere i år så møtte jeg Crazy Eyed Gamer93 i Oslo før vi dro på Muse konsert sammen, og vi møttes i november igjen før vi dro på Avenged Sevenfold konsert sammen også på siste nevnte møte så møtte vi også på tidligere brukere her på forumet som kalte jeg på den tiden "Track Death" og ExCrack" begge to var fra "The O-Town" og var kjempehyggelige.

Som bruker her på forumet har jeg vært igjennom nesten en hel konsolgenrasjon og jeg skal som faen være med dere igjennom den nye genrasjonen også! Den 28,Desember.2018 så kommer jeg med blogg om mitt 10 års jubileum! og målet mitt før den tid er å lære meg å skrive jublieum!

Bloggen ble ikke skrevet i går fordi jeg var opptatt hele dagen

God jul og godt nyttår!
*MacGyver Theme*
  • 0
Gratulerer med dine fem år! Håper du fortsetter å være aktiv minst like lenge framover.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer med fem år! En solid prestasjon.

Det med brukernavnet kjenner jeg meg selvsagt igjen i. Jeg har brukt samme brukernavn på omtrent alle nettsider, spill o.l. og mange steder har det vært opptatt, så jeg ble derfor tvunget til å legge til tall. Og uten å sjekke på forhånd så gjorde jeg jo selvfølgelig det når jeg registrerte meg her også. Har gått og irritert meg en del over det, for helt ærlig så ser det ganske jævlig ut. Men å lage en ny bruker og miste alt jeg har skrevet er også uaktuelt, så vi får vel heller bare leve med det

Likte Minecraft verket ditt. Jeg gadd aldri å sette med ordentlig inn i det spillet, men jeg kan tenke meg det ligger en god del arbeid bak det.

Godt nyttår!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gratulerer! Det er ingen dårlig bragd.
  • 0
Du da, din tøysekopp <3
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Gratulerer!!!! wohoo *kaster konfetti* ruller meg ned på gulvet og ligger den som en planlke!
  • 0
remote: MacGyver forsvinner ikke med det første )) Takk

Glorel: Jeg kan begynne med minecraft blogger av ting jeg har laget! Det bygget der er veldig lite iforhold til andre bygg jeg har laget tidligere.

PG: Nei, det er ikke det Jeg angrer ikke et sekund at jeg ble med på Gamereactor.

Crazy Eyed Gamer93: Du er en tøysekopp <3 Savner deg ;*

alebre95: Takk takk "Blir med å rulle og ligge som en annen tulling"
*MacGyver Theme*
  • 0
Morsomt tilbakeblikk. Ser frem til bloggen som markerer 10 år. Nå har du sagt det.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Morsomt tilbakeblikk. Ser frem til bloggen som markerer 10 år. Nå har du sagt det.


Jeg skal nok klare å holde den
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!