Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fordelen med å jobbe et sted som Gamereactor er at jeg får jobbe med noe jeg elsker. Paradoksalt nok er dette også en ulempe på mange måter, ettersom linjen mellom arbeid og fritid/hobby er så vag. Man er liksom på jobb hele tiden, hvis du skjønner hva jeg mener. Misforstå meg ikke, jeg skriver ikke dette for å klage, men så langt i år har jeg bare tatt ut seks feriedager.

Derfor har jeg tatt meg skikkelig julefri i år. Utover de vanlige juleselskapene skal jeg ikke gjør noe som helt i år. Jeg skal kose meg med sene frokoster, og spille de beste spillene fra 2013 uten å analysere og vurdere det som foregår på skjermen. Jeg skal kjøpe meg spill jeg ikke trenger på Steam-salget uten å få dårlig samvittighet. Jeg skal kaste bort penger på FIFA-points for å kjøpe FUT-pakker som ikke er verdt det. Jeg skal se dårlige actionfilmer som lener seg altfor mye på spesialeffekter. Jeg skal lage unødvendig usunne middager til meg selv og min kjære hustru, som har vært mer uheldig og må jobbe i jula. Jeg skal ta meg en tur i skogen og bare nyte stilllheten.

Jeg skal rett og slett kose meg og lade opp til 2014.
Derfor skriver jeg det allerede nå, på lille julaften:

God jul og godt nyttår alle sammen!

Vi sees til neste år, og jeg gleder meg til å se hva spillåret 2014 har å by på! :)

Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
God jul, Morten. Håper du vil nyte en velfortjent ferie.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
God jul, Morten!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
God jul!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
God jul, kompis! Vil ikke se deg på jobb før du har runna FIFA 14
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
God jul!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Høres veldig bra ut. Riktig god jul!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
God jul og kos deg masse i ferien.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!