Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei alle sammen!

Da jeg våknet idag la jeg merke til at det snødde en del. Det er koselig.

Noen av dere la sikkert merke til bloggen Dr Madnar Petrovich la ut i går. Denne bloggen inkluderte også en snømann, og siden jeg har kommet i ganske bra Wii jUlestemning i år ble jeg temmelig inspirert av snømannen hans.

Jeg fikk derfor et plutselig innfall.

Jeg skulle bygge en snømann...
Den skulle være minst to meter høy.
Tre digre snøballer...
Den skulle strekke seg mot skyene med tidenes største glis.

Den skulle bli perfekt.

Nå er jeg altså ferdig, og jeg fikk god hjelp av Zelda. Hun saboterte prosjektet flere ganger, men jeg ga ikke opp.

Snømannen reiste seg. Den beskriver mitt forhold til Gamereactor. Jeg har faktisk blitt litt knyttet til dette magasinet og dere brukere.

Har dere laget en snømann i år?

Her ser dere Zelda og snømannen side ved side. Den ble kanskje ikke så veldig praktfull likevel, men det er begrenset hva man kan gjøre med nyfalt puddersnø. Jeg skal være helt ærlig. Dette er den styggeste snømannen jeg noen gang har sett. Men det er tanken som teller.

Som dere ser er så er denne krølltoppen en stor GR-fan.

Til slutt vil jeg ønske dere alle en riktig god jul. Håper dere liker snømannen jeg lagde til dere.
''eh'' - Link
  • 0
For en awesome swagmann! Synes også det er rimelig kult at bikkja di heter Zelda!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
For en awesome swagmann! Synes også det er rimelig kult at bikkja di heter Zelda!


Takker, bror!
''eh'' - Link
  • 0
Årets fineste snømann, og jeg har sett et par snømenn så langt i år.

Høyde: 5/10
Stil: 10/10
Hund: 10/10
Hår: 10/10
Nese: 9/10 - ikke gul nok rot (hah).
Munn: 10/10
T-skjorte 11/10
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Årets fineste snømann, og jeg har sett et par snømenn så langt i år.

Høyde: 5/10


Haha, takk for fine ord, A to the H. Jeg har litt å utsette på høyden selv.
''eh'' - Link
  • 0
En hund med navn Zelda, litt merkelig må jeg si, men så har min familie riktignok en hund ved navn Sonic.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
En hund med navn Zelda, litt merkelig må jeg si, men så har min familie riktignok en hund ved navn Sonic.


Bare vent til jeg skaffer meg egen hund. He's name will be...Dunban.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
@sonic og link @Glorfindel988
Zelda er jo egentlig et veldig bra hundenavn. Det florerer ikke av andre hunder med samme navn og navnet kommer fra noe vi har et kjært forhold til + det er lett å si. Man uttaler det jo bare Selda, også er det bra at det er en vokal som siste bokstav. - Gjør det blant annet lettere å rope
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Zelda er jo egentlig et veldig bra hundenavn.


Ja, som jeg nevnte tidligere så synes jeg det er veldig stilig. Zelda er forsåvidt et pent navn generelt sett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg synes også at Zelda er et bra navn, mente bare at det var et navn som ikke er stort brukt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Zelda er et bra navn for en hund. Men det er også helt klart at Sonic er overlegent.

Sonic = Fart
Hund = Fart
Sonic = Hund

Perfekt logikk!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
"Wii jUlestemning" cheesy, men jeg liker det! Hva gjelder snømannen er håret et blikkfang, meget godt gjort

Har ikke fått laget snømann i år, får håpe det kommer enda mer snø, så kanskje.
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Citerer sonic og link:En hund med navn Zelda, litt merkelig må jeg si, men så har min familie riktignok en hund ved navn Sonic.

Bare vent til jeg skaffer meg egen hund. He's name will be...Dunban.


Den referansen tok jeg faktisk! Dunban er et fint navn. Ville droppet Shulk...

Siterer sonic og link:
Jeg synes også at Zelda er et bra navn, mente bare at det var et navn som ikke er stort brukt.


Takk takk. Det er sant.

Siterer Kakashi sensei:
Zelda er et bra navn for en hund. Men det er også helt klart at Sonic er overlegent.

Sonic = Fart
Hund = Fart
Sonic = Hund

Perfekt logikk!


Den ser jeg, men hunden vår er tross alt en prinsesse.

Siterer projecthammer:
"Wii jUlestemning" cheesy, men jeg liker det! Hva gjelder snømannen er håret et blikkfang, meget godt gjort

Har ikke fått laget snømann i år, får håpe det kommer enda mer snø, så kanskje.


Haha, takk ph!
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Den skulle bli perfekt.

Nå er jeg altså ferdig, og jeg fikk god hjelp av Zelda. Hun saboterte prosjektet flere ganger, men jeg ga ikke opp.


Jeg ler godt av snømannen din, han ser ut som skikkelig liten kraftplugg! Dessuten trenger ikke Zelda hoppe noe særlig etter pølse-nesa, hehehe!

Og Wii- jUlestemning ja. Det er nok selve stemningen det!?

Slike Snømenn liker vi, håper flere snømenn med sansen for spill besøker GR brukerne i vinter!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Siterer Dr Madnar Petrovich:
Jeg ler godt av snømannen din, han ser ut som skikkelig liten kraftplugg! Dessuten trenger ikke Zelda hoppe noe særlig etter pølse-nesa, hehehe!


Takk takk. Ja, han ble nok litt biff.

Hehe, må selvfølgelig få gjennomført pølseeksperimentet på en litt høyere snømann senere i vinter.
''eh'' - Link
  • 0
Definitivt den kuleste snømannen jeg har sett så langt i år.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Definitivt den kuleste snømannen jeg har sett så langt i år.


Takk skal du ha! Sånt varmer i vinterkulda.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg er helt enig med deg. Det er den styggeste snømannen jeg noen gang har sett
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Fantastisk at hunden din heter Zelda! Best dog name ever!
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Kongebra
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Haha, jeg dauer.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Sånn helt serr. Jeg ser på den på nytt, og det er det verste jeg har sett. Kudos, mann
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Morten Bækkelund / GR®:
Fantastisk at hunden din heter Zelda! Best dog name ever!


Takk for det! Kunne ikke vært mer enig.

Siterer Bernt Erik:
Kongebra


Takk takk

Siterer Archana:
Haha, jeg dauer.


Siterer Joelspeanuts:
Sånn helt serr. Jeg ser på den på nytt, og det er det verste jeg har sett. Kudos, mann


Jo, takk. Den ser jo faktisk helt for jævlig ut. Han har i det minste glimt i øyet.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!