Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer projecthammer:
Takk for trøstepris, Predator! Jeg må igjen si at skrivingen din er utrolig god. Du burde jobbe som skribent eller noe.


Tusen hjertelig takk projecthammer!

Og du har rett - det er ikke hensikten min, at folk skal tenke slikt. Det er det sistnevnte som stemmer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Denne "eliten" du snakker om er ikke en gammel makt som har vært her i flere år og aldri forandret seg. Som Predator har skrevet i mange av disse delene har mange av disse brukerene kommet frem i nyere tid.


Jeg har ikke nevnt med et ord at jeg er uenig i det Predator har skrevet. Mange av hans karakteristikker er jeg enig i. bla den som kommenteres nå.
Det er det at han har sett seg nødt til å publisere sin oppfatning jeg kritiserer.

Min "middelaldrene bitterhet" balanseres vel bra med din pubertale desperasjon og jeg vil aldri poste en blogg eller et innlegg der jeg rangerer andre mennesker.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
a, noen har kanskje ikke så god mulighet til å være aktive og blogge slik jeg og mange andre gjør, men hvorfor skal jeg holde tilbake aktiviteten min av den grunn?

Du skal ikke det. Og det må selvfølgleig være lov å gi skryt til aktive brukere, men synes på en måte det virker litt bortkastet. Hvis man først skal bidra til mer aktivitet, bruk insentivene (rangeringene) på dem som trenger det, ikke på de som allerede er kjempeaktive. Jeg tror ikke folk er aktive fordi de ønsker å havne på slike lister. Hvis du, Joey, en aktiv bruker, ikke får heder og ære for dine blogger og innlegg gjennom å bli trukket frem på en slik liste, tror jeg ikke du forsvinner fra forumet sånn uten videre. Det tror jeg derimot kan være tilfellet for mange andre som ikke er like aktive.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Marlboro Red:
jeg vil aldri poste en blogg eller et innlegg der jeg rangerer andre mennesker.


Mente egentlig at du skal poste en lengre blogg eller lengre innlegg hvor du kan skrive utfyllende om dine meninger rundt forumet og dets stadige rangering av medlemmer. Beklager hvis det var utydelig.

Siterer Marlboro Red:
Det er det at han har sett seg nødt til å publisere sin oppfatning jeg kritiserer.


Vel, da er det litt selvmotsigende å kritisere det at Predator trekker frem noen nye medlemmer som har tilføyet forumet mye.

Siterer Joelspeanuts:
Hvis man først skal bidra til mer aktivitet, bruk insentivene (rangeringene) på dem som trenger det, ikke på de som allerede er kjempeaktive.


Når hele forumet har en konsensus om at stjernene egentlig er et veldig dårlig system, selvfølgelig, det insentiviserer kanskje nye medlemmer, men det er i bunn og grunn helt unødvendig.

Jeg har vel sagt dette i mine tidligere innlegg, men å kritisere Predator for å publisere sine meninger hele 3 ganger i en periode på 5 år når moderatorene trekker frem nye og aktive brukere hver uke i sine blogger er ganske absurd.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
å kritisere Predator for å publisere sine meninger hele 3 ganger i en periode på 5 år når moderatorene trekker frem nye og aktive brukere hver uke i sine blogger er ganske absurd.

Kritiserer ikke Predator, men forsvarer samtidig Marlboro. Heheh, høres selvmotisigende ut, men la meg prøve å klare opp:

Flott at man gjør litt ekstra stas på brukere som utmerker seg, som predator gjør her. Men samtidig, skjønner det kan føles litt ekskluderende for de som ikke hevder seg i alle kommentarfelt. Sier ikke man skal slutte å lage lister og sånt, det er jo bare hyggelig (for dem som trekkes frem), men har samtidig ingen problemer med å se Marlboros poeng.

Og jeg kritiserer ikke predator for å publisere sine meninger, men faktisk egentlig mer denne ukentlige "kåringen", som egentlig bare er referat av ren skjær statistikk, og med på å skape en oppfatning om at en vellykket bruker er en aktiv bruker. Men diskusjonen ble startet av Marlboro, og siden jeg har tenkt litt over denne idealiseringen av "den flinke aktive bruker" så hang jeg meg på.

Så, innleggene mine her er ikke ment som noe kritikk mot deg Predator, for du har jo faktisk en miks av både hyperaktive og middels aktive brukere. Synes sånn sett Marlboros "angrep" var litt urettferdg, men, for tusende gang: Skjønner poenget hans.

Lagt til 2013-12-04 15:29:
Essensen her er: Hyggelig med lister, for de som trekkes frem.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Jeg synes listene er flotte, fordi det betyr at noen legger merke til brukerne.
Jeg beklager at jeg brukte ordet favorisering, Predator, men det er nesten sånn min eventuelle liste ville blitt, og det vil jeg unngå. Var DET jeg skulle fram til.

Jeg synes forsåvidt at det er bra at Joelspeanuts gjør et forsøk på å se OG argumentere for begge sidene av situasjonen, det synes jeg flere burde gjøre enn å bare forsvare sitt eget synspunkt
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Applaus til SirThomas! Virkelig fortjent. Sagaene og legende om SirThomas har faktisk blitt meg fortalt av GR-brukere jeg kjenner i det daglige liv, så SirThomas var den brukeren jeg hørte om aller først. Lenge før jeg opprettet min egen bruker. Så det er ingen tvil om at han, som Predator sier, er Gameractor.

Angående den andre diskusjonen som pågår her så er jeg enig i noe av det Marlboro sier, det ikke noe vanskelig å se at det finnes en såkalt «elite» på GR. Men man kunne like godt kalt det en vennegjeng. Og de man kanskje opplever som en del av «eliten» er jo selvfølgelig de som velger å være aktive og som er skikkelig dedikert til dette forumet. Sånn sett kan man jo kanskje fort oppleve at denne lista kun trakk frem «eliten», men dette er jo fordi det er disse som er mest aktive. Og jeg tror heller ikke at med mye tid, og ønske, er noe problem å kunne bli mer etablert innenfor forumet og med i denne smålukka kretsen.

Men hvis det er en man kan sette to streker under, så er det dette:
Siterer Joelspeanuts:
Essensen her er: Hyggelig med lister, for de som trekkes frem.
  • 0
På ethvert forum er det brukere som er mer aktive enn andre. Jeg ser poenget til Joelspeanuts med at mindre aktive får følelser av ekskludering, og at i bunn og grunn er det hyggelig med lister, for de som trekkes frem. Jeg selv føler at lister er morsomme uansett, og interessante, og bra for forumet. Men det har gått opp for meg at jeg er en av de få som synes det er interessant, enten om man blir inkludert i listen eller ikke.

Samtidig liker jeg ikke begrepet "eliten". Et forum defineres av brukerne som er der, og alle bidrar på hver sin måte. Jeg har valgt og trekke ut ti brukere som bidrar på en veldig positiv og bra måte. Flere av brukerne jeg har valgt ut har vært medlem av GR på veldig kort tid og noen har under 1000 innlegg. Naturligvis vil flere på listen være brukere som har vært aktive kontinuerlig over lang tid, for det må jo nesten være et krav til listen.

Jeg har på ingen måte prøvd å ekskludere andre brukere med denne listen. Jeg har prøvd å vise hva brukere som meg faktisk ser etter i et forum, og kanskje få nye og ferske brukere til å få en idé av hvordan dette forumet er. Aktivitet, hvordan de bidrar til forumet og personlighet var mine krav til denne listen. Mange brukere oppfyller disse kravene, ikke bare de ti jeg har nevnt. Jeg ville ta meg litt tid til å skrive om ti brukere, fordi jeg følte forumet kanskje kunne ha glede av å lese det.

Klart at det vil være mer stas for de som faktisk blir valgt ut - men samtidig hadde jeg håpet at de som ikke blir skrevet om, faktisk tar de andre brukerne som inspirasjonskilde for å fortsette det høye nivået på dette forumet - gjennom det som jeg mener er viktige steg i et forum; nettopp aktivitet, personlighet og måten man tilføyer dette forumet med seg selv.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
inspirasjonskilde for å fortsette det høye nivået på dette forumet - gjennom det som jeg mener er viktige steg i et forum; nettopp aktivitet, personlighet og måten man tilføyer dette forumet med seg selv.

Jeg fikk ihvertfall fornyet motivasjonen min til å fortsette på GR etter å ha blitt nevnt

Er trist (men forståelig) om andre brukere føler seg utelatt, men håper ihvertfall andre også fortsetter å være på GR, og kanskje blir trukket fram neste gang. Er jo ikke til å stikke under en stol at vi har et hav av forskjellige personligheter her inne ;)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Jeg har fulgt med på den pågående diskusjonen her, men jeg har valgt å ikke blande meg inn i den, av åpenbare grunner. Jeg syns personlig det ikke er noe feil med at en 8 år gammel veteran lager en slik liste, når moderasjonen lagde en lignende liste hver uke for en stund tilbake, og han attpåtil har gjort det TO GANGER før. Det har utvilsomt blitt en tradisjon for han å gjøre når han føler at tiden er moden for det. Hvem som helst av oss kan lage slike lister, og med alt det Predator tar seg tid til å skrive om de brukerne han plukker frem - Så er det utrolig givende, forhåpentligvis også for de andre som leser.

Siterer albaga:
SirThomas! Velfortjent!


Tusen takk, albaga!

Siterer Joelspeanuts:
Sjelden jeg er inne på forumet.


Desto koseligere blir det de gangene du stikker innom.

Siterer JoEy_Odd:
Du har helt rett i at jeg så forbinder SirThomas med all ting GR, hvordan forumet nærmest har trukket seg mot ham.


Litt av noen ord, Joey - Virker som om vi ser på hverandre omtrent på samme måte.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Absolutt en av GRs viktigste brukere.


Betyr mye at du sier det, Tommy.

Siterer A to the H:
Nei, det tror jeg ikke. Det er akkurat derfor du er spesiell og den beste brukeren <3


Vanskelig å finne noen motargumenter på den <3

Siterer Glorfindel988:
han var den første som ønsket meg velkommen


Endelig sa du det selv!

Siterer Archana:
Hehe, ikke overraskende førsteplass


Jeg ble ganske overrasket.

Siterer Taktikkeren:
Gratulerer SirThomas. Velfortjent!


Tikker og takker, Taktikkeren!

Siterer Subject 17:
Gratulerer til SirThomas


Takker og bukker, favoritforsøkspersonen min.

Siterer The Cookiemonster:
Gratulerer, SirThomas!


Tusen takk, Cookie!

Siterer remote:
Gratulerer til SirThomas! Han er en original bruker, og sender jævlig mange snaps.


Jeg vet ikke om jeg skal poengtere enda en gang at du sa jævlig - Neida, takk for fine ord remote.

Siterer ElGamer:
SirThomas fortjener det virkelig!


You know that in the End, I will need you by my side as always!

Siterer projecthammer:
Forventet en noe lang SirThomas-kommentar, men det der var mer enn ventet. Tusen takk for en kommentar som fikk meg til å mimre og smile. Tusen takk for ros på skrivingen min


Glad for å høre at kommentaren min fikk gitt deg noe tilbake.

Siterer Predator:
Det er et bilde av en annen Sir Thomas, som jeg følte passet deg, med tanke på din lille AC-fandom.


Jeg vet ikke hvilken tanke som er verst. At du fant det bildet for å definere meg, eller at jeg visstnok oppkalte meg selv etter en tempelridder.

Siterer projecthammer:
Du har en egen evne til å engasjere og fortelle, gratulerer med denne SirThomas!


Tusen takk for det, projecthammer!

Siterer Mexis:
Applaus til SirThomas! Virkelig fortjent.


Takker så meget for det, Mexis.

Siterer Mexis:
Sagaene og legende om SirThomas har faktisk blitt meg fortalt av GR-brukere jeg kjenner i det daglige liv, så SirThomas var den brukeren jeg hørte om aller først. Så det er ingen tvil om at han, som Predator sier, er Gameractor.


Wow, det må definitivt være gårsdagens beste kompliment. Må si meg litt målløs. Men nå ble jeg virkelig nysgjerrig på hvem du faktisk er, og hvem du har snakket med som har kjent til meg fra før.
  • 0
Siterer SirThomas:
Men nå ble jeg virkelig nysgjerrig på hvem du faktisk er, og hvem du har snakket med som har kjent til meg fra før.


Hvem jeg er er ganske uinteressant. Og kilden min vil jeg aldri avsløre. Vet ikke om han/hun fortsatt er her, lenge siden jeg har sett ham/henne. Eller er det? Kanskje. Vet ikke.
  • 0
Og hvor var jeg da denne kåringen fant sted? Hrmph!
:D <3<3<3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!