Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

WHAT?! Neida (sorry, men det er den eneste vitseformelen jeg kan).

Det har definitivt vært de to beste årene i mitt arbeidsaktive liv, og jeg har (nesten) bare gode minner. Jeg tror jeg beholder min egen stol inntil videre, men jeg skal sørge for at ingen - INGEN - andre setter seg i den. Du vil bli savnet, men hvis jeg kjenner deg rett kommer du nok til å kommentere jobben min i en god stund fremover.

Takk for nå. Vi snakkes.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer AndyLonn:
Jeg er relativt ny på siden men har fulgt Gamereactor bladet i mange år, Takk for lang og tro tjeneste Kristian, og lykke til med alle fremtidige sprell


Sier meg enig med Andy her, du får ha lykke til videre Kristian
  • 0
Meh kan ikke si at det går innpå meg. Helt normalt at folk slutter i en jobb
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Lykke til videre. Slik er det når det er pengene som er den viktigste fakroren for jobbskifte(neida).
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg må være ærlig å si at jeg har ikke vært med gamereactor fast på en god stund, mest på grunn av mitt eget prosjekt på en annen spillside. Likevel må jeg innrømme at jeg har mine røtter her, og jeg husker når du overtok for Jon Cato, og den lille skepsisen vi hadde for en ny leder.

Jeg synes du gjorde en fin jobb kristian, ønsker deg lykke til videre i livet. Håper du koser deg masse.
:D <3<3<3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!