Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Noen må sitte et par minutter, mens noen flere timer. Hvis du f.eks hadde fått GTA V akkurat nå. hadde du spilt det i noen timer og godt lei, eller sittet og spilt i flere dager. Droppe skola, droppe en date med dama di eller noe sånt fordi den kvelden var spilling viktig.

Det var en gang, det var på julaften i fjord jeg fikk to nye spill, WRC 3 og F1 race stars, jeg la meg i senga om kvelden, jeg sto opp kl 03:30! for å spille ferdig de spillene. Bare for to spill tenker jeg nå, jeg kunne jo ha ventet på formiddag, rundt kl 10:00 for å spille, men nei. Jeg måtte sitte oppe hele natta for å spille de to spillene. Og jeg skulle på middag til bestemor, og der satt jeg og sov på middagsbordet og sov resten av kvelden bare fordi jeg ikke fikk nok søvn. Ikke havn i den samme fella som meg.

Og en annen gang så var det fordi å spille Little big planet. Sto opp samme tidspunkt og begynte å spille. Tragisk eller hva, kunne ha brukt den verdigfulle tiden på å sove i senga mi eller hva? Den siste gangen var det fordi jeg skulle komme meg fra level 22 til level 25 i bilspillet Gran turismo 5. Den aller siste gangen var at jeg nerdet FIFA 13 i en hel natt, spilte karriere for Rosenborg, var så opptatt av å vinne tippeligaen.

Som jeg sa, ikke havn i den samme fella som meg. Ikke rart at folk kaller oss spillenerder.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Jeg tror de eneste spillene jeg har vært så hekta på, at jeg har spilt utover natten og over mot formiddag er Morrowind, Divinity 2: Ego Draconis og Vampire the Masquerade: Bloodlines!
Det var tider det ^^
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Super Smash Bros. Brawl, Mario Kart Wii, Super Mario Galaxy og, ganske nylig, Monster Hunter 3 Ultimate har påført meg en svekket interesse i søvn.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Når Star Wars: The old Republic kom ut, så var jeg superhekta og spilte nonstop i en lengre periode. Det var så ille at da jeg måtte på jobb, så savnet jeg romskipet mitt haha
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Mine mest intense spilløkter er nok med Mass Effect, når jeg fikk ME spilte jeg gjennom spillet med mesteparten av sideoppdragene på en helg.

Synes personlig at lengre spilløkter er ok så lenge det ikke går ut over noe annet som er planlagt, ville for eksempel aldri spilt gjennom hele natta hvis jeg skulle spille fotball med kompiser dagen etterpå.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Skyrim og Oblivion er nok to av de større synderne. Hovedsakelig Oblivion. GTA IV spilte jeg også rimelig lenge da det endelig kom ut eller ann ventingen. Ser ikke noe galt i lengre spilløkter så lenge det ikke går utover noe annet, som Lt Mactawish også sier.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Trur det må være The Elder Scrolls IV: Oblivion som eg har vert mest hekta på. Har tilsammen spilt det i over 400 timer.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Trur det må være The Elder Scrolls IV: Oblivion som eg har vert mest hekta på. Har tilsammen spilt det i over 400 timer.


Mistenker at jeg har lagt ned enda flere timer i det enn det også..
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Mistenker at jeg har lagt ned enda flere timer i det enn det også..


Du har vel tilbringt over 600 timer av friheten din med å spille det?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Du har vel tilbringt over 600 timer av friheten din med å spille det?


Det hadde ikke forundret meg om alle savene sammenlagt blir noe sånt, nei. Jeg gjorde jo absolutt alle side-quests i hele spillet flere ganger.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Det hadde ikke forundret meg om alle savene sammenlagt blir noe sånt, nei. Jeg gjorde jo absolutt alle side-quests i hele spillet flere ganger.


Gjennomført spillet ca. 4 - 5 ganger og på èin save så har eg spilt i over 300 timer. Så ca. 400 - 450 trur eg. Det er ikkje rart at eg har spilt det så mykje fordi eg blir ikkje lei det, side-quests er gøye pluss historien.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Gjennomført spillet ca. 4 - 5 ganger og på èin save så har eg spilt i over 300 timer. Så ca. 400 - 450 trur eg. Det er ikkje rart at eg har spilt det så mykje fordi eg blir ikkje lei det, side-quests er gøye pluss historien.


Ble aldri lei det jeg heller. Et utrolig rikt og givende spill.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Ble aldri lei det jeg heller. Et utrolig rikt og givende spill.


Enig. Eit spill eg aldri kommer til å glemme.

Skyrim derimot har eg tilbringt 80 - 100 timer av friheten min med å spille det.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Skyrim derimot har eg tilbringt 80 - 100 av friheten min med å spille det.


Omtrent det samme her, faktisk. Fikk aldri den samme innlevelsen og lysten til å utforske absolutt alt i Skyrim, som jeg gjorde i Oblivion.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Husker jeg hadde noen sinnsyke økter med Fallout 3 i niende klasse. Det var tilfeldigvis også det året jeg hadde dårligst snitt.

Og når DayZ først kom ut, hadde jeg økter som varte til langt ut på morgenen. Den første som stakk, fikk alltid masse pepper, noe som gjorde at vi drøyde og drøyde helt til vi praktisk talt sovnet på tastaturet.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
har eg tilbringt 80 - 100 timer av friheten min

"Frihet"? Tilbringer du mye tid i fangenskap?
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Omtrent det samme her, faktisk. Fikk aldri den samme innlevelsen og lysten til å utforske absolutt alt i Skyrim, som jeg gjorde i Oblivion.


Men trur det nok blir 100 timer med Skyrim-spilling før eg slutter å spille det. Noen bugs her og der, irriterende. Men ja, eg er enig med deg når det gjelder innlevelsen og å utforske absolutt alt.

Siterer Lt Mactawish:
"Frihet"? Tilbringer du mye tid i fangenskap?


No comments.
  • 0
Fin bruk av spørsmålstegn.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Har noen spilløkter, der jeg kan sitte i en 12-15 timer med et spill. Sist gang dette skjedde, tror jeg var med Xenoblade Chronicles til Wii, der jeg fikk spillet på en fredag, og hadde allerede nådd 25 timer lørdags kveld. Det skal dog sies, jeg spiller som oftest på dagen, og veldig sjeldent på kvelden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Play
  • Play
Multiplayer-betaen til Bad Company 2 drepte mye av tiden min husker jeg, mens Skyrim tok fra meg over 30 timer den første helgen. Noen økter SSBM med kompisen min kunne også vare farlig lenge.


Kan heller ikke glemme tiden hvor jeg skaffet meg Pokémon Crystal til min GBA. Bare batteriene kunne stoppe meg da.
  • 0
Husker jeg spilte Uncharted 2 Multiplayer i over seks timer med kompiser. Hehe. Gode tider.

God blogg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvis et spill er virkelig bra, så kan jeg fint sitte å fullføre det i en sitting. Enten det er 6 timer eller 30. Men da skal det være skikkelig bra.
Vanligvis blir det 4-5 timer av gangen, når jeg først gidder å skru på maskinen (som skjer stadig sjeldnere).
  • 0
spilte hele natta når jeg hadde tilgang på pc og spilte warcraft 3. var så sykt bra, det samme gjorde jeg med littlebigplanet og World of Warcraft.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Spilte meg ihjel den første natta i Skyrim. Spilte så hardt og så lenge at jeg til slutt sovna i sofaen med kontrolleren i hendene. Da jeg våknet opp noen timer senere, fylte jeg glasset med mer cola og fortsatte spillingen, og slik satt jeg hele dagen cirka.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Monster Hunter Tri er vel det jeg har spilt mest utover kvelden. Til klokka 3 - halv 4 eller noe, altså ikke så sykt.

Men jeg husker da jeg var liten, og jeg og broren min ville spille mer Super Smash på N64 da kvelden kom, så når vi hadde lagt oss la vi en "plan" som vi kalte det om å snike oss ut av rommet. Så senere på kvelden gikk vi ut fra soverommet i pysjen og satte oss ved TV'en, skrudde av lyden og spilte litt helt til vi hørte pappa komme opp trappa etter at han hadde hørt noen lyder. I full panikk styrtet vi til soverommet igjen uten å skru av Nintendoen. Klokka var nok ikke mer enn 10 uansett, så... Hehehe.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!