Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei, og velkommen til noe jeg liker å kalle Metroid4Evahh`s gamingblogg. I dette inlegget vil jeg skrive om en finalboss som IRRITERER meg.

Jeg snakker om Darth Vader i star wars : the force unleashed 2. Jeg har fortsatt ikke greid å fullføre det spillet, Vader er så vanskelig.I første omgang greier jeg enkelt å takle angrepene hans, men så sender han masse klonede desperadoer på meg.....Og hvis jeg greier å slå ca. 12 sånne(avbrutt av noen små angrep fra Vader selv)kommer jeg i en lengre duell mot Darth Vader. Og lengre har jeg ikke kommet så langt. Tro meg, jeg skal prøve å slå han til DS`en går varm......
  • 0
Har du ikke sett en guide, eller er det slik at det uansett krever en del ferdigheter for å slå ham?

Det kan være bra å endre taktikk, så finner du en eller annen som kan slå ham til slutt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Du er ikke gammel nok til å spille det. Skal si det til mammaen din.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Det er en lang kamp, jeg greide den selv på første forsåk. Men den er lang som sagt. Prøv det på lavere vanskelighets grad kanskje det funker.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!