Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • gnyg
  • gnyg
Kjøper ikke så og si ikke bruktspill. Så gjør ærlig talt lite for meg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Om dette skjer då er det baibai Xbox
The D' is silent.
  • 0
Dropper Xboxen om dette skjer.
  • 0
Siterer fantomena:
Dropper Xboxen om dette skjer.


Mm, tenker jeg og. Du finner den sikkert til et fantastisk tilbud engang hvor den bare koster sånn 2999 ,-.
Også kjøper du den da 2999 er ingenting i ditt budsjett.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena ropper Xboxen om dette skjer.

Mm, tenker jeg og. Du finner den sikkert til et fantastisk tilbud engang hvor den bare koster sånn 2999 ,-.
Også kjøper du den da 2999 er ingenting i ditt budsjett.


Srsly? Er penger et sårt punkt for deg eller noe? Om fantomena har et budsjett på 300,- eller 3000,- er vel uvesentlig for deg og ditt vedkommende? Calm down, bro, og la fyren få kjøpe en Xbox eller nye deler til PCen hvis han har råd til det.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Srsly? Er penger et sårt punkt for deg eller noe? Om fantomena har et budsjett på 300,- eller 3000,- er vel uvesentlig for deg og ditt vedkommende? Calm down, bro, og la fyren få kjøpe en Xbox eller nye deler til PCen hvis han har råd til det.


Det jeg prøvde å poengtere er at han stadig vekk ender opp med å kjøpe noe han har sagt han ikke skulle ha.
Jeg skal sikkert ha den nye Xbox eller PS4 selv, så det gjør ikke meg noe om han kjøper en av dem eller begge.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det jeg prøvde å poengtere er at han stadig vekk ender opp med å kjøpe noe han har sagt han ikke skulle ha.
Jeg skal sikkert ha den nye Xbox eller PS4 selv, så det gjør ikke meg noe om han kjøper en av dem eller begge.


And??? Ser ikke noen grunn til å poengtere det uansett. Sier vi ikke alle det samme? "Å det gidder jeg ikke kjøpe før det kommer på salg!" Til rett pris så blir ting mer fristende enn det det tidligere var. Logisk, ikke sant? Jeg har ingen planer om å kjøpe en 720, men om den blir billig og det kommer et par bra spill til den så blir det sikkert et kjøp etterhvert.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ikke noen Xbox på meg, men det hadde det ikke blitt uansett, skal ha PS4.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
And??? Ser ikke noen grunn til å poengtere det uansett. Sier vi ikke alle det samme? "Å det gidder jeg ikke kjøpe før det kommer på salg!" Til rett pris så blir ting mer fristende enn det det tidligere var. Logisk, ikke sant? Jeg har ingen planer om å kjøpe en 720, men om den blir billig og det kommer et par bra spill til den så blir det sikkert et kjøp etterhvert.


Du vet, hadde en annen bruker enn meg skrevet det innlegget mitt hadde alle vært sånn;

"Åååh, du har så rett, +1111" osv. Garantert.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Må vel nevne at jeg ikke skal ha Xbox. Skal ha PS4. Trenger ikke en xbox som tilbyr kinect, betaling for online, og mange helt uinteressante titler. Nei, da velger jeg heller PS4 fordi det passer meg bedre.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Playstation 4 all the way!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Du vet, hadde en annen bruker enn meg skrevet det innlegget mitt hadde alle vært sånn;

"Åååh, du har så rett, +1111" osv. Garantert.


Nei, hvorfor det? Jeg er uenig i påstanden/utsagnet og hvem som skriver det er ikke viktig.

Siterer gnyg:
Må vel nevne at jeg ikke skal ha Xbox. Skal ha PS4. Trenger ikke en xbox som tilbyr kinect, betaling for online, og mange helt uinteressante titler. Nei, da velger jeg heller PS4 fordi det passer meg bedre.


Enig!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Slutt med denne janteloven-holdningen, og la folk få kjøpe seg hva de vil

Tilbake på topic, så blir jeg rimelig forbannet om ryktene om dette viser ser å være sanne. Jeg er glad i å byttelåne spill, og ha muligheten til å bytte inn et spill om det jeg hadde kjøpt viste seg å ikke være noe for meg likevel.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Hvis dette er sant så holder jeg meg til WiiU og Ps4
You name it, i game it!
  • 0
Siterer Smæ:
Kommer aldri til å kjøpe konsoll igjen, med tanke på at mus og tastatur slår alt av kontrollere, i tillegg til at PC er overlegen når det gjelder ALT. Klart, det koster mer, men har man penger nok ser jeg ingen grunn til å gå for konsoll, spesielt hvis dette blir en realitet.


Problemet med det, er at du går glipp av utrolig mange spill.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
1,6 Ghz- 800 mhz grafikk. Denne kommer til å suge HARDT!
Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring
  • 0
"Microsofts nye konsoll krever internettilgang for å fungere, slik at konsollen ikke skal kunne spille bruktspill..."

Veldig kjedelige nyheter om de skulle vise seg og stemme,for meg så er det spilla som avgjør om jeg skal kjøpe meg en konsoll eller ikke så jeg kommer til og vente og se hva som kommer ut av spill hvis dette skulle vise seg og være mer enn bare rykter.
Internett oss meg kan av og til koble seg fra uten grunn så ikke så altfor gode nyheter for meg,men så lenge de ikke gjør alle spilla og konsollen Kinect avhengig så er jeg åpen for denne konsollen,selv om det vil bli dyrere med spill når jeg ikke kan kjøpe de brukt.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer Maabren:
Det blir aldri aktuellt å sette seg i sofaen eller godstolen for litt spilling ved hjelp av tastatur og mus, her er det bare ein god kontroller som duger. Når det kommer til PC vs Konsoll er eg av den oppfatning at det er plass til begge deler og at di utfyller forskjellige behov. Konsoller er det beste alternativet om man vurderer pris/spillglede.


Ganske mange PC-spill har støtte for Xbox-kontroller. Føler ikke på noen måte annen enn muligheter for split-screen co-op at man trenger en konsoll dersom man har enn spillpc.

Siterer Parkour Gamer:
Du vet, hadde en annen bruker enn meg skrevet det innlegget mitt hadde alle vært sånn;

"Åååh, du har så rett, +1111" osv. Garantert.


Chill'n dramakongen.


Siterer jonaskram:
Problemet med det, er at du går glipp av utrolig mange spill.


Har aldri spilt, eller hatt noe særlig lyst til å prøve noen av de Xbox-eksklusive spillene som f.eks Halo eller Gears of War, selv om jeg har hatt en Xbox i mange år. Om jeg går glipp av et spill som kjører på medium grafikk i forhold til PC (ja, jeg er grafikkhore, chill) og må styre med kontroller gjør det meg fint lite om jeg ikke får spilt det.
  • 0
Det er vel mest sannsynlig den veien vi går i uansett, når alt blir digitalt. Er det ikke denne generasjonen så er det den neste, den eneste grunnen til at det eventuelt fortsatt vil være mulig å selge bruktspill må være hvis forbrukermyndighetene begynner å blande seg inn.

Det er uansett ikke nødvendigvis så dumt, så lenge microsoft og andre tilbydere har et godt system som gjør det enkelt å beholde, kjøpe å spille gamle spill. Grunnen til bruktsalg er etter mitt syn mest for å få spilt gamle spill som en ikke lenger kan få kjøpt på vanlig måte, men hvis det istedet går an å kjøpe de gamle spillene rett fra utgiver er det like greit for meg.

Problemet blir hvis tilbyderen etter hvert "avslutter" gamle spill, og gjør det umulig å få tak i disse. Hvis en ikke da har et bruktmarked å falle tilbake på, kan det bli spennende å se hvordan en i det hele tatt får spilt gamle spill?

Når det gjelder konstant internett-tilgang, så er jeg skeptisk, men etter hvert vil nok den jevne internett-kobling i norske hjem være så god at de færreste nok vil bry seg stort. Den er jo allerede ganske bra hos folk flest. Dog tror jeg det er viktig at det finnes en backupløsning som gjør det mulig å spille offline, men hvordan de skal fikse dette, det aner jeg ikke.
This is great banter, it really is.
  • 0
"Selv om arkitekturen i neste Xbox og Playstation minner om PC, har flere utviklere fortalt at Sonys løsning er foretrukket i forhold til å utnytte kraft."

Så har det mest å gjøre med SDK-en, eller hardvaren? I og med at løsningen til MS tydeligvis er et apu/gpu-oppsett, gcn2, osv, der delingen mellom grafikk-kort og cpu er transparent i forhold til akselerasjon uansett -- så virker ikke egentlig kilden veldig troverdig.

Det høres mest ut som om de glemmer at begge systemene har en sdk de må jobbe gjennom, siden ps4en er identisk med et PC-oppsett..
  • 0
Det her kan UMUUUUUULIG stemme?! Hvis jeg blir nødt til å betale 600,- for spillene da, så kjøper jeg faktisk PS4...
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
DA FUQ!? de driter seg LAAAAAAAAAANGT ut hvis de gjør det
  • 0
Tar alle rykter med en klype salt. vi får se når microsoft kommer med fakta. de sier jo at sony også skal komme med sperre for bruktspill. time will show
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!