Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I samarbeid med resten av moderasjonen får jeg æren av å starte en ukentlig bloggserie med fokus på den siste ukens mest aktive brukere. Vi gjør dette for å beære de som er aktive på forumet her og nå. Vi håper i tillegg at det skal motivere andre til å bli mer aktiv.

Vi leser rett og slett av rekkefølgen på mest aktiv-listen (viser samlet aktivitet de siste sju dagene) som befinner seg under community-taben. Lurer du på hvordan disse aktivitetspoengene fungerer, trykk på denne linken.

Nå til verket:

Nummer 10 - Grallen
Grallen har vanket (ikke les ordet på engelsk) nok på forumet og lagt igjen nok kommentarer til å akkurat bli med på denne topplisten. Han har i tillegg brukt Live Feed, noe vi anbefaler alle til å gjøre!

Nummer 9 - fantomena
Han som ligger øverst sammenlagt siden aktivitetspoengene kom på banen, holder fortsatt koken. Han er aktiv i kommentarfeltene på redaksjonelle saker og er å se overalt på forumet. Akkurat som ånden som går.

Nummer 8 - Tommy Kvaernerud
Tegnetalentet holder seg en del i chat-tråden, og når han ikke selv skriver gode blogger, kommenter han andres. Han har vært et godt bidrag til forumet over mange år.

Nummer 7 - Bernt Erik
GameReactors familiefar med sansen for FPS leser omtrent alle bloggene som kommer og legger igjen en kommentar. Den siste uken virker det som om han også har hatt den regelen på nyhetene.

Nummer 6 - Kakashi sensei
Så høyt oppe på listen kan man ikke unngå å nevne at vedkommende er allsidig. Det stemmer med Kakashi sensei. Anmeldelsen av «Natural Selection 2» er verdt å sjekke ut, sammen med mange av hans andre anmeldelser.

Nummer 5 - Solmyr Raven
Mannen med Mario i 8-bitsstil som avatar har vært aktiv nok den siste uken til å havne midt på topplista. Han har skrevet hele åtte blogger den siste uken og skrevet én medlemsanmeldelse oppå det hele. Gi ham skrivesperre før det renner over!

Nummer 4 - The Cookiemonster
Kakemonsteret - hele jordas mareritt - har vært til stor gagn for GR denne uken, spesielt på forumet, men også på blogger og nyheter. Stå på, så får du kanskje et ekstra stykke kake til kaffen før jul.

Nummer 3 - sonic og link
På pallplass havner Kakashi senseis tvilligbror. De er like på mange måter, men her må sistnevnte se seg slått. Hva med en revansje til neste uke? Knivstikking er ikke lov.

Nummer 2 - remote
remote er en vakker og intelligent mann som skriver perfekt og som generelt er awesome. Han er til og med så snill at han alltid lar andre komme foran på topplister.

Nummer 1 - Strategist
Denne maskinen har holdt koken lenge nå og har gjort rent bord over flere uker. Er det noen som klarer å slå ham? Heldigvis prøver moderasjonen å finne avknappen slik at han kan ta seg en pust i bakken snart.

Dett var dett for denne uken. Vi håper dette motiverer til aktivitet. Sjekk neste mandag om DU kanskje havner her.

Helt til slutt vil jeg meddele at den som klarer å oppnå 600 aktivitetspoeng får en superflott premie. Det har Strategist lovet, så da satser vi på at det stemmer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Stå på, så får du kanskje et ekstra stykke kake til kaffen før jul.


Tnå, så gavmild du er!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Artig blogg dette her, bare til å gratulere Strategist med sin enorme innsats. Jeg holder meg stabilt aktivt, så satser på at jeg ikke faller av listen med det første.

Skal se om jeg kan få skrevet noen anmeldelser og blogger i løpet av juleferien. For tiden har jeg nok med å tenke på eksamen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Godt initiativ!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer remote:
Vi håper dette motiverer til aktivitet.


Åojes! Å bare akkurat komme på listen er ikke godt nok. Må nok skjerpe meg i fremtiden. Jobber også på en anmeldelse i hodet, må bare få satt meg ned å begynne å skrive på den.

Og btw, masse kudos til dere i modstaben for at dere får aktiviteten på beina!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Godt initiativ, absolutt. Spennende at det for første gang (tror jeg) kommer til å bli ukentlige kåringer, det kan hjelpe for aktiviteten. Har ikke sett slike kåringer siden min liste ifjor, og har alltid likt slike lister meget godt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Flott at moderatorene tar initiativ og er aktive på forumet! Tviler ikke på at dette kommer til å føre til økt aktivitet her på sida i fremtiden, og jeg må si jeg ble ganske inspirert av denne bloggen.
  • 0
Det er bra at det fungerer. Husk at det er viktig med allsidighet. Denne listen er basert på harde tall, som kan virke ganske urettferdig. Men vi håper det i like stor grad vil bidra til kvalitet som kvantitet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fett tiltak. Jeg har min egen lille liste med favorittbrukere faktisk (ikke publisert, moahaha!). Den dreier seg om brukere med best brukernavn.

Og da mener jeg ikke de mest kreative brukernavnene, men heller brukernavn som jeg kan gjøre noe artig med når jeg svarer på leserbrev. Ta for eksempel Duckislate... jeg har brukt mange jokes rundt det navnet, men det går for det meste på tull basert på trege ender. Neste gang kaller jeg ham Andersen. Get it? Andersen.
  • 0
Og poenget med dette er?
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Temujin:
Og poenget med dette er?


Les første avsnitt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Robin Høyland:
Og da mener jeg ikke de mest kreative brukernavnene, men heller brukernavn som jeg kan gjøre noe artig med når jeg svarer på leserbrev. Ta for eksempel Duckislate... jeg har brukt mange jokes rundt det navnet, men det går for det meste på tull basert på trege ender. Neste gang kaller jeg ham Andersen. Get it? Andersen.


Viste du at FuzzyFarm Blir Loddengaard på norsk. Det er tross alt etternavnet mitt. Skrives med to a-er.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Tja, 6 plass er jo ikke så verst. Er jo som oftest langt ifra noen top plassering. Så må si meg fornøyd med denne ukens innsats. Når det kommer til å slå SoL blir det vanskelig ettersom han bruker hele livet sitt på å kommentere alt som kan krype og gå av blogger, anmeldelser og nyheter her på Gamereactor. Men skal gjøre mitt beste!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Så - for å vinne må jeg poste 5 blogger hver dag? Nice
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer albaga:
Citerer Temujin g poenget med dette er?

Les første avsnitt.


Gjorde det, ser forsat ikke vitsen med dette
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer remote:
Vi gjør dette for å beære de som er aktive på forumet her og nå. Vi håper i tillegg at det skal motivere andre til å bli mer aktiv.

Andre og tredje setning. Jeg ser virkelig ikke hvordan dette kan være uklart.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Wow. Meget bra initativ, og kult å se meg på lista. Ikke ofte jeg gjør det.
  • 0
Fra familiefar og annonseselger for Gamereactor -> stor til remote selv for initiativet.

...og en enda større til Strategist som sammen med dere andre gjør tiden her på Gamereactor så utrolig bra!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Strategist kan jo egentlig bare sende premien til seg selv.
:D <3<3<3
  • 0
Kjempebra initiativ og gratulerer til alle på lista


Keep up the good work!
  • 0
Siterer Robin Høyland:
Neste gang kaller jeg ham Andersen. Get it? Andersen.


Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Jeg leste alltid «Ducki-slate», men nå gir det en litt annen mening ...

Siterer Kakashi sensei:
Tja, 6 plass er jo ikke så verst. Er jo som oftest langt ifra noen top plassering.


Det er såpass jevnt at det fra dag til dag ikke skal så mye til for å klatre veldig mye. I dag er du faktisk nummer fire.

Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Så - for å vinne må jeg poste 5 blogger hver dag? Nice


Det er også en måte å gjøre det på, men å kommentere nyheter, blogger, anmeldelser og i forumet er minst like bra.

Bernt Erik:
Selv takk

Siterer Joeminator:
Strategist kan jo egentlig bare sende premien til seg selv.


Haha, ja, egentlig. Men selv om vi har med alle på denne listen, stiller moderatorene utenfor premiekonkurransen. Heldigvis må man kunne si.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Blir alltid litt skeptisk når de som lager kåringer inkluderer seg selv...

Men for all del, jeg har ingen forutsetninger for å mene noe om dette, jeg følger ikke aktivt med på hvem som er aktive eller ikke. Men så klart, enkelte navn dukker opp oftere enn andre.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Temujin:
Citerer albaga:
Citerer Temujin g poenget med dette er?

Les første avsnitt.


Gjorde det, ser forsat ikke vitsen med dette
Det er helt forståelig at enkelte ikke bryr seg om dette med ranking og sånt, men andre gjør, og denne listen er ment for de som synes det er stas.

Siterer Xenofex:
Blir alltid litt skeptisk når de som lager kåringer inkluderer seg selv...
Det gjør jeg selv også, men det var slik det var best å sette opp listen nå. Kriteriene for å havne på listen kan potensielt endres etterhvert dersom det er behov eller krav om det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har lyst til å gi mye positiv tilbakemelding på denne bloggen, men har en krampe i en muskel under øyet. Noe som irriterer og fjerner alle gode tanker.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Da har du fått for lite søvn. Gå og legg deg!



Siterer Xenofex:
Blir alltid litt skeptisk når de som lager kåringer inkluderer seg selv...


Ellers ville jo aldri moderasjonen kommet opp med denne ideen ...
Men det var et valg vi tok for å spisse konkurransen ytterligere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!