Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig! Den landet på kontoret på fredag. Nintendos nye konsoll som lover innovativ spilling. Jeg har brukt helgen på å leke meg med boksen (konsollen altså, ikke pappesken), og inntrykk, tekster, anmeldelser og mer fra det som kanskje er årets spillbegivenhet begynner å rulle ut her på siden den 30. november.

<bild>
Fotocredz: Morten Bækkelund
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
La meg gå nærmere inn på hvert bilde, slik jeg tror du tenkte underveis.

1. Ser man det, enda en konsoll (som om vi ikke har nok av dem allerede).
2. Hvor mange spill får jeg plass til i denne esken?.
3. Mja... maskinen er tung nok til å kunne brukes som brevvekt om ikke annet.
4. Kvalitetsinnpakning er alltid et pluss, men litt farger hadde jo ikke skadet.
5. Så de beholdt det navnet ja...
6. Manualer... er det noen som leser disse?
7. Ser her ja! HDMI kabel å greier, det er saker det.
8. Reise-tv...?
9. Hrmf... virker som et ukomfortabelt oppsett.

Det virker altså som du var mest begeistret for HDMI kabelen.
Jeg forventer derfor, en meget dyp anmeldelse av den, og den alene.
  • 0
3 siste bilde: "Sjekk denne stilige HDMI-kabelen!! Fin og lekker. Eneste grunn til å kjøpe Wi iU."

Selv om jeg ikke skal ha Wii U før i 2013-2014 (ingen interessante spill enda), så håper maskinen gir et positivt inntrykk. Iallfall HDMI-kabelen.
  • 0
Gleder meg til å høre deres inntrykk.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Basic Pack. Kondolerer
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Gleder meg til å høre deres inntrykk og anmeldelser! Ser du likte den HDMI-kabelen, Kristian.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Basic Pack. Kondolerer


Jepp, de kunne virkelig fått en premium pack mens de var i gang!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Herregud, som folk bitcher over et bilde av en hdmi kabel, med en fyr som smiler bak den. Slapp av litt, folkens
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Citerer Crazy Eyed Gamer93:Basic Pack. Kondolerer

Jepp, de kunne virkelig fått en premium pack mens de var i gang!


Hehe. Nintendo beklaget dette. Det var mening at vi skulle få en premium, men budselskapet hadde mikset med pakkene. Premium blir sendt i morgen. Oppakking x2 = dobbelt så moro!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
*DÅNER*
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer rageface:
Herregud, som folk bitcher over et bilde av en hdmi kabel, med en fyr som smiler bak den. Slapp av litt, folkens


Slapp av, dette er ikke bitching, bare at de har det litt moro med bildet

Likevel en svært stilig HDMI-kabel, må være lov å si det.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Jeg kan ikke forstå at denne kan bli noen stor suksess, spesielt ikke med PS4 og Xbox 720 (nesten) rett rundt hjørnet.

Jeg mener, det var ekstremt mye mer hype da 360 og PS3 kom ut enn Wii U.
  • 0
Pen hvit Wii U,ellers ikke så mye og si...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Ser ut som en ekstern DVD-leser og et klumpete nettbrett med veldig liten skjerm.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Citerer Kakashi sensei:Citerer Crazy Eyed Gamer93:Basic Pack. Kondolerer

Jepp, de kunne virkelig fått en premium pack mens de var i gang!

Hehe. Nintendo beklaget dette. Det var mening at vi skulle få en premium, men budselskapet hadde mikset med pakkene. Premium blir sendt i morgen. Oppakking x2 = dobbelt så moro!


Får vi enda en blogg da!?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Ser ikke helt hvordan den skal ha noe på de nye fra sony og microsoft, men hvem vet? Må i alle fall si at det var HDMI kabelen som var mest imponerende.
Jeg var her
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Citerer Kristian / GR®:Citerer Kakashi sensei:Citerer Crazy Eyed Gamer93:Basic Pack. Kondolerer

Jepp, de kunne virkelig fått en premium pack mens de var i gang!

Hehe. Nintendo beklaget dette. Det var mening at vi skulle få en premium, men budselskapet hadde mikset med pakkene. Premium blir sendt i morgen. Oppakking x2 = dobbelt så moro!

Får vi enda en blogg da!?


Vi får se... Vanskelig å motstå hvis det er HDMI-kabel i den nye pakken også. ;)
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Håper begge funker gulle godt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!