Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hvert år starter julepresset tidligere. Butikkene vil selge oss julestemning tidligere og tidligere. Det er bare oktober, men jeg har alt drukket julebrus. Hva blir det neste?

Jeg er ikke en som drikker julebrus i julen til vanlig, så det er ikke noe hellig rituale som er brutt, men på en sammenkomst forleden hadde noen vært og kjøpt julebrus på Bunnpris. Det var den brune typen, ikke den røde - det skal visstnok være en meget betydningsfull forskjell hører jeg - det smakte som brus for meg. Men likevel reagerer jeg litt. Jul i oktober?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Er ikke kommet i julestemning helt enda. Har kanskje noe med at været minner meg mer om høst enn vinter.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Julen i butikkene starter tidlig Har selv smakt på årets julebrus og reflekterer ikke så mye på det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer sonic og link:
Er ikke kommet i julestemning helt enda. Har kanskje noe med at været minner meg mer om høst enn vinter.


Hvor i landet bor du? På vestlandet merker du ikke forskjell de fleste årene, bortsett fra at regnet er litt kaldere om vinteren.

Selv synes jeg dette er sinnsykt. Gå omtrent 5 år tilbake, og de ventet hvertfall til november, og brukte hele oktober til å reklamere for Halloween(lol det er visst i dag). Men de siste 2-3 årene har visst julen begynt midt i oktober.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Jeg drikker ikke julebrus før desember, basta. Det er dere som kjøper julebrus og julegodt med en gang det settes ut som er skyld i at jula stadig kommer tidligere til butikkene, så du har ikke lov til å klage, strategist.

Det er forøvrig massiv forskjell på den brune julebrusen og de andre. Den brune taper alle tester, og den smaker dritt, men det er den som er julebrusen for meg
Det er vel Dahls sin, om jeg ikke tar helt feil.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Aass sin julebrus mener jeg er best!
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Det er dere som kjøper julebrus og julegodt med en gang det settes ut som er skyld i at jula stadig kommer tidligere til butikkene, så du har ikke lov til å klage, strategist.
Hah. Jeg kjøper ikke jule-ting jule-brus eller jule-godt i desember en gang. Men jeg tar imot det jeg blir budt, og julebrus var det eneste alternativet til vin eller vann. Dessuten var brusen allerede innkjøpt, så det gjorde ikke noen forskjell om jeg drakk av den eller ikke. Så ikke skyld på meg.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Men jeg tar imot det jeg blir budt, og julebrus var det eneste alternativet til vin eller vann. Dessuten var brusen allerede innkjøpt, så det gjorde ikke noen forskjell om jeg drakk av den eller ikke.

Hmm, har vært i lignende situasjoner selv, mee jeg prøver å avstå fra juleprodukter selv når alternativet er vann, for å sende et signal. Klart, man blir kanskje stemplet som en overlegen surpomp, men men. Skal heller ikke påstå jeg er helt "ren", men jeg prøver.

Jeg skylder fortsatt på deg. Å skylde på at det allerede var innkjøpt holder ikke, egentlig. Neste gang vet de at du drikker julebrus, selv i oktober, og siden du var med å drikke opp julebrusen deres må de snarere kjøpe inn mer. Forbruk er forbruk
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!