Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nei! Heisann? Er det deg? Så hyggelig at du tok turen innom bloggen min i dag. Jeg har nemlig gode nyheter.

Ser du den bunken med spill jeg holder i hånden? På bildet rett nedenfor?

Ja, den! De kan bli dine. Alle sammen!

• XCOM (PS3)
• PES 2013 (PS3)
• Borderlands 2 (PS3)
• Dishonored (PS3)

4 fantastiske spill - ingen dårlig samling.

Etter utallige etterspørsler er det endelig på tide å sette igang med en ny medlemsanmeldelseskonkurranse. Den starter i dag og varer frem til tirsdag den 23. oktober - altså én uke fra i dag.

Én vinner stikker av med hele potten, og jeg kårer vinneren her i bloggen min. Det eneste du trenger å gjøre er å skrive Gamereactors beste medlemsanmeldelse i et tidsrom på syv dager. Eller det vil si... Enkelt blir det ikke, ettersom mange av dere er fryktelig dyktige. Men det blir definitvt interessant å lese alle bidragene.

Lykke til! Gleder meg til å lese...

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Du tente konkurranseilden, for så å kaste ei bøtte vann på den med ordet "medlemsanmeldelse".
Jeg er horribel på sånne.

Oh well, har tre av dem på 360 uansett.
Men Borderlands 2 er så awesome at jeg gjerne kunne gjennomført det på Ps3 også
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Du tente konkurranseilden, for så å kaste ei bøtte vann på den med ordet "medlemsanmeldelse".
Jeg er horribel på sånne.

Oh well, har tre av dem på 360 uansett.
Men Borderlands 2 er så awesome at jeg gjerne kunne gjennomført det på Ps3 også


Det skader ikke å prøve. ;)
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hmm, har hatt planer om å anmelde ett eller annet. Kanskje påtide å prøve nå!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Isåfall legger jeg ut ei anmeldelse av Kid Icarus ganske snart. Har ikke prøvd annet enn Borderlands 2 i den samlinga enda, men det ser ut som ei finfin samling spill.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Huff.. Ps3
The D' is silent.
  • 0
Siterer Jompapa:
Isåfall legger jeg ut ei anmeldelse av Kid Icarus ganske snart. Har ikke prøvd annet enn Borderlands 2 i den samlinga enda, men det ser ut som ei finfin samling spill.


Nettopp. Lykke til!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Blir nok ikke meg dette, er ikke særdeles flink på anmeldelser ^^
Lykke til, for dere som skriver anmeldelser
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
  • 192
  • 192
Oh Snap! Setter igang med en gang!

Er det lov å skrive flere og dermed øke sjansene sine for seier?
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Blir nok ikke meg dette, er ikke særdeles flink på anmeldelser ^^
Lykke til, for dere som skriver anmeldelser


Hva med å gjøre et forsøk?

Lagt til 2012-10-16 14:14:
Siterer 192:
Oh Snap! Setter igang med en gang!

Er det lov å skrive flere og dermed øke sjansene sine for seier?


Ja! Du kan skrive så mange du vil. Men jeg er usikker på om kvantitet vil gjøre vinnersjansene større. Ville heller satset på én killeranmeldelse, enn tre gjennomsnittlige.

Husk ryddige avsnitt og luk ut unødvendig info.

Good luck!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Kanskje jeg skriver en anmeldelse, men er ikke særlig interessert i disse spillene, utenom Borderlands 2, som skal skaffes til Xbox 360.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg har ett spørsmål. Dette er en konkurranse jeg gjerne har lyst til å bidra med i, men kanskje på et annet tidspunkt ettersom jeg ikke eier en PS3. Jeg vet nøyaktig hva slags spill jeg har lyst til å anmelde, eneste problemet er at nevnte spill ikke finnes i GR's spillbibliotek, noe som gjør at jeg ikke kan lage en brukeranmeldelse av det. Kunne det vært en mulighet å lage brukeranmeldelsen i blogg formatet i stedet?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Jeg har ett spørsmål. Dette er en konkurranse jeg gjerne har lyst til å bidra med i, men kanskje på et annet tidspunkt ettersom jeg ikke eier en PS3. Jeg vet nøyaktig hva slags spill jeg har lyst til å anmelde, eneste problemet er at nevnte spill ikke finnes i GR's spillbibliotek, noe som gjør at jeg ikke kan lage en brukeranmeldelse av det. Kunne det vært en mulighet å lage brukeranmeldelsen i blogg formatet i stedet?


Du kan spørre et redaksjonsmedlem om å legge spillet inn i spillbasen.

Skal se om jeg kommer med en anmeldelse snart. Hadde tho vært kult om dere kunne hatt slike konkurranser litt oftere, man ser jo at interessen er her.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ser ut som jeg kanskje bør skrive min første medlemsanmeldelse på lenge, lenge nå...
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Burde kanskje skrive om et spill jeg har god tilknytting til. Men har aldri skrevet en anmeldelse før, så er litt redd for å drite meg ut.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Jeg har ett spørsmål. Dette er en konkurranse jeg gjerne har lyst til å bidra med i, men kanskje på et annet tidspunkt ettersom jeg ikke eier en PS3. Jeg vet nøyaktig hva slags spill jeg har lyst til å anmelde, eneste problemet er at nevnte spill ikke finnes i GR's spillbibliotek, noe som gjør at jeg ikke kan lage en brukeranmeldelse av det. Kunne det vært en mulighet å lage brukeranmeldelsen i blogg formatet i stedet?


Ja. Finner du ikke spillet i databasen så er blogg godkjent.

Lagt til 2012-10-16 14:47:
Siterer FuzzyFarm:
Burde kanskje skrive om et spill jeg har god tilknytting til. Men har aldri skrevet en anmeldelse før, så er litt redd for å drite meg ut.


Ingen skam å feile på første forsøk vel? Det er bare sunt å drite seg ut engang i blant. Det betyr bare at du pusher grensene dine litt.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Tror jeg prøver meg.
  • 0
Ser man det. Har allerede hatt planer om å skrive en anmeldelse, så dette passer bra. Dessuten, der er bare Borderlands 2 jeg har av de spillene.

Dette blir spennende! Tror ikke jeg vil vinne da ned tanke på at det er mange andre dyktige anmeldere her.

"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Etter å ha vært inaktiv på Anmelder fronten en god stund ser det ut som jeg må trå til igjen. Problemet er at om jeg skulle anmeldt det jeg spiller nå (Pokemon White 2) hadde det blitt et heller unyansert bilde ettersom jeg er en stor fanboy av serien. Så får vel heller finne meg noe annet å spille igjennom.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Tøft, tenkte faktisk på å skrive en anmeldelse her om dagen
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Etter å ha vært inaktiv på Anmelder fronten en god stund ser det ut som jeg må trå til igjen. Problemet er at om jeg skulle anmeldt det jeg spiller nå (Pokemon White 2) hadde det blitt et heller unyansert bilde ettersom jeg er en stor fanboy av serien. Så får vel heller finne meg noe annet å spille igjennom.


Husk at en anmeldelse er din subjektive mening. Du trenger ikke være objektiv for fem øre. Jeg vil anbefale deg å skrive om det spillet du brenner mest for. Bruk engasjementet ditt.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Lenge siden jeg har skrevet nå, og skal nok prøve å få skrevet en anmeldelse oppi alt virvaret med prøver og fremføringer.

Tenker jeg setter i gang i morgen eller til helga.
  • 0
Kan jeg få lov til å skrive anmeldelsen på engelsk hvis jeg bestemmer meg for å prøve? Jeg elsker å skrive tekster på engelsk, og som oftest så blir teksten bedre når jeg ikke skriver på norsk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Takk, Kristian. Skal nok prøve meg.

Hva betyr det å være objektiv når jeg først lurer.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Citerer Kakashi sensei:Etter å ha vært inaktiv på Anmelder fronten en god stund ser det ut som jeg må trå til igjen. Problemet er at om jeg skulle anmeldt det jeg spiller nå (Pokemon White 2) hadde det blitt et heller unyansert bilde ettersom jeg er en stor fanboy av serien. Så får vel heller finne meg noe annet å spille igjennom.

Husk at en anmeldelse er din subjektive mening. Du trenger ikke være objektiv for fem øre. Jeg vil anbefale deg å skrive om det spillet du brenner mest for. Bruk engasjementet ditt.


En novelle fylt med positiv ordbruk på vei.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!