Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har som kjent en og annen eksklusiv fra tid til annen. I år var vi for eksempel de første til å kunne fortelle dere om Crysis 3, og i dag snublet jeg jaggu over enda en eksklusiv...

I et forsøk på å heve moralen på et sykdomsrammet kontor trasket jeg bort til Nespresso Boutique for å kjøpe inn litt skikkelig god kaffe. Der ble jeg overrasket med en liten gave (som takk for min lojalitet til altfor dyr kaffe), og selvfølgelig var det en eksklusiv boks med småkaker. Morsomt at de kalte boksen eksklusiv, og ikke småkakene....

- Denne delikatessen med smak av appelsinblomst og pyntet med glasur, er laget av de aller beste ingrediensene, sier salgsteksten med sin merkelige grammatikk.

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Aldri opplevd å få drymouth av kake før, men akkurat nå er det som å ha en ørken i munn.

Glasuren hjalp litt da.
  • 0
Damn, det så godt ut.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Plastic fantastic
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Send meg litt i posten!
  • 0
Så bedre ut en det jeg spiste til lunsj i dag i ihvertfall.
Per aspera ad astra
  • 0
Var på besøk hos ferldra mine i ferien og de hadde også fått en sånn. Nespresso får holde seg til kaffe for dette var skrale saker. Tørr og ekkel.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
...Gastronomi?....farlige nære gastroskopi..
Men med den vitsen ute av lufta.

Smakte kakene noe digg? eller ble folk sykere?
  • 0
Kaker i plastfolie med lang holdbarhet? Sheptisk?
Var de noe tess?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer WideBoy:
...Gastronomi?....farlige nære gastroskopi..
Men med den vitsen ute av lufta.

Smakte kakene noe digg? eller ble folk sykere?

Siterer Joelspeanuts:
Kaker i plastfolie med lang holdbarhet? Sheptisk?
Var de noe tess?


De var helt ålreite. Tørt med et hint av appelsin. Vi har ennå ikke spist alle, så de traff nok ikke sitt publikum her på kontoret.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!