Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har aldri lagt skjul på at MMO-spill ikke er noe for meg, og at enkelte settinger og sjangre ikke appellerer til meg. Funcoms the Secret World faller gjennom på stort sett alle punkter her. Likevel har det seg slik at jeg nå har spilt nettopp det spillet i snart tre uker. Omstendigheter førte til nettopp det.

I dag feirer Funcom og The Secret World-communityet at spillet har vært åpent i en måned. Det skal markeres også in-game. Så langt kan jeg si at spillet, tross forutsetningene, har gjort seg bra. Detektivarbeid, literære referanser og konspirasjonsteorier er min gate, og jeg trives foreløpig. Dersom noen andre her spiller eller har lyst til å begynne å spille the Secret World, ta kontakt så kan vi forme en gruppe, forsøke tidlige dungeons, eller snakke sammen in-game. Jeg spiller i Huldra-dimensjonen, men man kan spille sammen uavhengig av hvilken dimensjon man befinner seg i.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hadde nok vurdert å anskaffe dette men er ikke så glad i spill som man må kjøpe for så å betale månentlig uansett hvor bra det er. Det at en heller ikke kan prøve spillet (trial period) før man kjøper det er litt kjipt synes nå jeg.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Hadde nok vurdert å anskaffe dette men er ikke så glad i spill som man må kjøpe for så å betale månentlig uansett hvor bra det er. Det at en heller ikke kan prøve spillet (trial period) før man kjøper det er litt kjipt synes nå jeg.


Samme her. Det første jeg laster ned blir nok The Old Republic som får en ganske stor trial til høsten.
  • 0
Der overrasket du meg Strategist med at du liker slike spill. Har selv sett en kompis spilt det og likte det jeg så. Dessverre for meg blir slike spill litt for krevende med tanke på at jeg har familie og fire barn. Da er det godt å kunne finne frem til spill som ikke krever så altfor mye tid og kan slippes etter en halvtimes spilling

Håper dere får i gang en gruppe sammen, for det er mye mer moro å spille sammen med noen enn å sitte alene...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Samler styrke til og teste dette spillet selv, her blir det gråt og tenners gnissel
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!