Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter 13 lange år er jeg endelig ferdig med offentlig skolegang. Aldri mer trenger jeg å bekymre meg for norskstiler som skal leveres, historielekser eller annet dilldall.

Fortsatt har jeg ingen skikkelig sommerferie i år...

Jeg har tidligere blogget om utviklingen av "Shadow of the Game", og jeg har en ny oppdatering å komme med: "Crunch Time" har nettopp startet!

Teamet vil jobbe på spreng utover hele sommeren for at spillet skal fullføres og gis ut innen året er omme, og beta testingen er åpen for alle! Den vil startes ut over sommeren/tidlig til høsten for de interesserte.

shadowofthegame.com <---- Egen side, woo!

Om spillet: Shadow of the Game (SOTG) er et single-player rollespill med en grafisk stil som minner om gamledagers Final Fantasy og retro rollespill. Spillet tar plass inni et massivt online rollespill ala World of Warcraft, og historien følger serverens beste guild/klan i det de skal ut på sitt største raid hittil. Selv spillets utviklere "Gizzard" følger med på denne store begivenheten, men det blir fort intriger i det det oppstår konflikter både inni spillet og på utviklernes kontor. Spillet er svært historiedrevet, og spillerens valg kan endre utfallet helt kollosalt. (Timesvis med forskjellig content bl.a.)

Spillet ferdigstilles i år, og forhåpentligvis følger utgivelsen ikke langt etter.

Helt til slutt: Traileren vår ble vist på det nye internett-showet VVGTVs indie-spotlight.
http://www.youtube.com/watch?v=vpnxUD_PDaA

God sommer!
  • 0
Synes det hele virker meget spennende og gleder meg til å se og høre mer om Shadow of the Game

Dere er utrolig flinke og jeg liker godt at spillutviklingen begynner å blomstre som den gjør her i Norge for tiden

Jeg vil også ønske deg en riktig god sommer og er spent på å høre mer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Er også ferdig på skolen nå , men jeg gikk bare 12 år fordi jeg gikk bygg og anlegg, så jeg begynner som lærling om en måned eller noe sånt.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!