Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vær hilset, kvinner, barn, herremenn og kosebamser. I dag skal jeg introdusere dere til noe fantastisk. Noe utrolig. Dette, mine venner, er:

24-sju!
For en kvalitet, for en tekst, for en stemme! Flowen og evnene til denne rapperen er helt utrolig! Og enda bedre, han er lokal! Ja, han kommer virkelig fra min hjemby, Kongsvinger! Sjekk det ut, hvis dere tror dere kan takle det:
http://www.youtube.com/watch?v=vtwm2EhMLsQ

Okay, jeg jaug. Det her er uten tvil det mest tragiske, wannabe, vondtisjelapåførende møkka jeg noensinne har hørt. Denne fyren her, som jeg selv dessverre har hatt misnøyen å snakke med, er den største wangsteren du noen gang kommer til å komme over, og det vises virkelig i denne "rappen". Denne "sangen" er komplett blottet for flow, vettue rim, følelse og ordentlige lyrics. Det er helt tydelig at han virkelig ikke har skjønt poenget med rap. Alt han her gjør er å snakke til en beat og prøve å høres tøff ut, noe han virkelig ikke er. Teksten gjør meg fysisk vondt, og den monotone wangster stemmen gnager i ørene mine.

Jeg har fullt forståelse for at ikke alle kan være råflinke MCs, og jeg kan forstå at du kan ville prøve deg som rapper, men for guds skyld, JEG KAN RAPPE BEDRE ENN DET DER! Det hadde ikke vært bra, og det hadde mest sannsynlig hørtes fantastisk latterlig ut, men jeg hadde da virkelig ikke lagt det ut på nettet! Jeg skjønner ikke hva som foregår oppi hodet ditt når du bestemmer deg for å ikke bare lage en tragisk rap, men legge den ut på youtube og sende den til alle du kjenner. Skjønner du ikke selv hvor bedritent det er? Dette er bare en av mange

Ting som gjør at jeg hater min generasjon
Det er så utrolig mye som gjør meg forbanna over mine jevnaldrende, så jeg tror nesten ikke det blir plass i en blogg, men la meg gi dere en kjapp oversikt:

* Fjortisunger som poster retarda shit på Facebook.
Bare slutt, ingen bryr seg om du spiser jordbæris, eller skal til skjæsten din, eller hvor utroligsuperduper mye du elsker skjæsten din. Noe som er enda mer irriterende er de forbanna spam-greiene, som "Lik dette om du vil kysse meg", eller "Lik dette og jeg skal rate deg fra 1-10." Gå og dø, du er hva som er galt med denne generasjonen.

* Samfunnstapere som "fester" i moren sin kjeller og skryter av det på Facebook.
For faen, du er tragisk. We get it, du er jævlig kul som drikker øl og spyr på/kliner med alle du ser, men vær så snill å slutt å trykk det det i trynet mitt. Jeg vil ikke se en million updates av deg som sier "SKÅÅÅÅL!", "PARTY AT MY PLACE!" eller "SÅ JÆVLIG FULL ASSSSS!". Når du må skryte av hvor jævla kul du er som drikker, da har du i grunn bekreftelsen på at du er det stikk motsatte.

* Det faktum at Jersey Shore, Paradise Hotel og Big Brother er gigantiske tv-suksesser.
Seriøst? Dette gjør meg bare vondt. Disse showene her er selve definisjonen på dritt-tv. Vi filmer idioter som suldrer rundt og oppfører seg som... Vel, idioter, og puler og står i. Det er i bunn og grunn tv-versjonen av hu gamle nabokjerringa som spionerer på deg gjennom kjøkkenvinduet. Folk bruker flere timer av livene sine HVER DAG på å sitte og se på hva en gjeng med IQ-løse apehjerner gjør foran kamera. Er det det her vi kaller underholdning? Jeg kjenner jeg blir ordentlig kvalm.

* Denne generasjonens tragiske unnskyldning for "Barne-Tv"
Pokémon, Ed, Edd & Eddy, Johnny Bravo, Powerpuff Jentene, Disney Klassikere, Digimon, Batman: The Animated Series. Dette er bare et lite utvalg av kvalitetsseriene vi hadde da vi var barn. Hva får ungene nå til dags? Jonas, To Konger og Hannah Fuckings Montana. Disney Channel er noe av det verste som noensinne har skjedd vår verden, en mennesketragedie på linje med Titanic og 9/11. Okei, kanskje ikke så ille, men fy faen å tragisk det er. Gjennomført tragiske sitcoms med dårlig skuespill, forferdelige vitser, kvalmende storylines og mest av alt de verste voice-actorne de kunne oppdrive er det som opptar størsteparten av Disney Channel. Disney, som hvis navn en gang var synonymt med kvalitet har gått til å bli det verste som noensinne har skjedd underholdning for barn. Søstra mi er intet mindre enn avhengig av Disney Channel, og de enorme mengdene med møkk hu inntar gjennom det gjør meg deprimert. Det er så dårlig. Det er så forferdelig dårlig.

Det var bare en liten del av hva som gjør meg forbanna over min generasjon. Er mulig jeg gjør en bloggserie eller noe lignende ut av dette, for det er noe som virkelig plager meg og som jeg trenger å få ut litt aggresjon mot.

Sjekk ut min Youtube-kanal:
I skrivende stund har jeg to egenproduserte musikkvideoer oppe på kanalen min. Begge omhandler Metal Gear Solid-serien, min absolutte favorittserie, både i film, bøker og spill. Konstruktiv kritikk settes stor pris på, håper dere tar dere tid ut av deres travle hverdag og tar en titt.

Dere finner musikkvideoene mine
Her
og
Her

Follow me on Twitter, guise
Følg meg på Twitter og få et innblikk inn i galskapen.

Det var alt for nå, me prekast!

Keep on truckin'
Kept you waiting, huh?
  • 0
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
HYLL HYLL! Er så enig. Spesielt angående facebook og barne-tv. Men et problem, et problem som gnager. HVOR HAR DU GJORT AV TOM OG JERRY?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Rage much?
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Rage most welcome.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Riktig Musikken idag er heller ikke noe å være begeistret over forresten, spesielt på radioen...
  • 0
Enig i det meste her Har faktisk noen venner som kan sitte å se på Paradise Hotel i flere timer. Fyfaen jeg blir sur.


En fyr som gikk på skolen min før, tror også at han kan rappe:
http://www.youtube.com/watch?v=0owQwIIrAUA

Jeg hater å høre på radio. De eneste gangene jeg har hørt grei musikk der, er når noen sender inn sitt forslag og det er noe annet enn topp 10.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Pro tip; forandre statusen til alle som kommer med irriterende updates på facebook til "acquaintance". Da slipper du og se oppdateringene deres.

Hvis denne generasjonen vil se dritt på tv har jeg egenntlig ikke noe imot det heller. Ingen tvinger meg til å se på disney channel eller jersey shore. Ingen tvinger deg til å se 13 åringer rappe heller. videoen hadde under 200 views og jeg hadde aldri sett den hvis jeg ikke leste dette innlegget.
  • 0
Bra blogg!
  • 0
Er så enig i alle punktene dine.
  • 0
Trym:
Problemet er vel at folk snakker om det hele tiden. Den eneste måten man kan unngå å høre om Paradise på, er å låse seg inn på et rom, uten Internett og TV.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Du glemte drittungene som tror at de er så gode på cod, som bare sitter og camper på de samme stedene HELE TIDEN!!!!!!!!!!!!!
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Flott at jeg ikke går under noen av punktene.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
her traff du spikern på huet!
Disney har virkelig stupt lavt i det siste! dette veit jeg fordi tv stua er det eneste rommet i huset med deilig soffa og god internett tilgang. Mætt i drittshow som har en liten tweak, men det er bare over-acting og elendig humor.

I dag er det tre serier lillebrorn min ser på som jeg tolererer: fairly odd parents er greit og lett humor, avatar serien må nesten være denne generasjonens pokemon. med det mener jeg at utifra det jeg har sett har serien god action, drama og faktisk en god dose humor. og svampebob firkant er fortsatt hysterisk, selv etter snart 20 år(det kom ut på 90 tallet).


PS. http://static.fjcdn.com/comments/alright+little+bitch+from+now+o
n+call+me+spelling+spetsnaz+_3ada6f9847893502970a68ce5f4bb
5dc.jpg
skjærste?
  • 0
kudos! er helt enig med punktene dine! spesielt barne-tv, når vi var små var det faktisk kvalitet på tv og ikke drittni channel.
og ikke engang få meg til å starte på paradise og jersey shore to av de verste tingene som har skjedd tv!!!!
  • 0
Ungdommen nå for tiden foretrekker luksus. De har dårlige manerer, fornekter autoritet, har ingen respekt for eldre mennesker og prater når de egentlig burde arbeide. De unge reiser seg ikke opp lenger når eldre folk kommer inn i værelset. De motsier foreldrene sine, skryter i selskaper, sluker søtsaker når de sitter ved bordet, legger beina over hverandre og tyranniserer sine lærere." Sokrates ftw

Men on topic. Er ganske enig i det du sier. Så spessielt utrulig mange idiotiske folk under hele Kony 2012 greia. Snakker om å følge strømmen.
  • 0
Virker som om du hadde hatt godt av å skru av pcn og tvn, og kommet deg ut litt og trekke litt frisk luft.Ingen tvinger deg til og lese facebook statuser,se på dårlige youtube videoer eller barnetv.Som faktisk er ment for barna.
  • 0
ja lol ass vi ær så domme
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Trymgjoerva:
Hvis denne generasjonen vil se dritt på tv har jeg egenntlig ikke noe imot det heller. Ingen tvinger meg til å se på disney channel eller jersey shore. Ingen tvinger deg til å se 13 åringer rappe heller. videoen hadde under 200 views og jeg hadde aldri sett den hvis jeg ikke leste dette innlegget.


Det kan du si, du har et poeng der. Jeg syns bare det er trist hvordan verden i dag ser ut, og det plager meg at jeg må gå inn for å unngå ting som dette. For Facebook er bokstavelig talt oversvømt av ting som dette, men det er jo ikke bare der, er nesten ikke mulig å snakke med folk uten å komme over ting som dette.

Jeg er dog ikke noen fan av argumentet "Du trenger ikke se på". Det må da være lov å kunne kritisere noe, med relevante argumenter, selv om man kan la være å se på det.

Siterer sulesnus:
Virker som om du hadde hatt godt av å skru av pcn og tvn, og kommet deg ut litt og trekke litt frisk luft.Ingen tvinger deg til og lese facebook statuser,se på dårlige youtube videoer eller barnetv.Som faktisk er ment for barna.


Jeg kjenner jeg blir smått provosert av det innlegget der, men skal prøve å holde meg saklig. For det første vet du ingen verdens ting om hvor mye jeg er ute eller hvor aktiv jeg er, så vennligst ikke belær meg om hvordan jeg skal leve livet mitt. For det andre så forstår jeg hva du mener om at jeg ikke trenger å bry meg om ting som dette, og det kan du på en måte ha rett i, men det må da være lov å påpeke et problem når du ser det? At et program er for barn er ingen unnskyldning for at kvaliteten er lav, og hvorfor skal jeg måtte gå inn for å unngå alle idiotene på Facebook? Er en tragedie i seg selv at det er så utrolig mange av dem.

Men neida, jeg trenger ikke se på dårlig barne-tv, eller teite facebook-statuser, men dere som ber meg la være å bry meg, ingen tvinger deg til å lese denne bloggen heller.

Siterer Crazy Eyed Gamer93:
ja lol ass vi ær så domme


Å nei, har DoGRoG og CSK smitta deg og?...
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Crawling_Ninjabear:
fairly odd parents er greit og lett humor


Fairly Odd Parents er dritbra! Eneste jeg digger på Disney Channel.

Ellers en god blogg. Bra den rappen du linka til, fikk meg til å le. Tror jeg lo av dem, og ikke med dem. De så jo så jævla serriøse ut på det bildet.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Selv om DoGRoG er skikkelig pen og sånt, trenger du ikke å bli irritert og dra en slik konklusjon bare ved å se den lille kommentaren min. Tøysete er jeg hvis jeg føler for det. Spesielt når jeg ser klage blogger som dette. Er ellers "seriøs nok" på dette forumet. Følger ikke DoGRoG eller CSK på noen som helst måte.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Så du syns det der er ille?
Da sier jeg bare ett ord: "Bronies"
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Kan ikke si at jeg er fan av dagens musikk nei. Jeg holder meg for det meste til old.school rap, og noen nyere rappere (nei, ikke Lil Wayne, Drake, Rick Ross og den driten).
  • 0
Fantastisk blog hilsen fra DK!
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
AWESOME! Jeg kunne ikke ha vært mer enig med deg på dette punktet. (glad jeg er litt eldre for å si det slik )
Hvorfor leser du dette?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!