Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, da er det dagen før Mw3 kommer ut dere. Har selv forhåndsbestilt på Gamestop og er rimelig spent. Mange gleder seg mens andre har sterke meninger om spillet før det i det hele tatt har kommet ut hvilket er litt synd, men de har jo Battlefield 3 å forholde seg til.

Har faktisk klokket inn noen timer med multiplayer nå den siste uka mens jeg (som mange andre) venter spent på TES:V Skyrim. Har ganske store forventninger selv om det er noe skummelt med tanke på at spillet ikke har kommet ut ennå, men Bethesda er et selskap som har god erfaring og et godt fundament å lage spill på, at jeg tror det går bra.

I neste uke er det og release på Assassin's Creed Revelations som blir vårt siste gjensyn med Ezio før serien går videre. Håper Ubisoft har klart å flette inn mye nytt gameplaymessig og forbedret på det som var bra i forgjengerne, mens de leverer en god historie og underholdende karakterer.

Men nok om hva jeg gleder meg til. Hva med dere? Er det noen spill som frister mer enn andre? I så fall hvilke? Og er det titler du synes bør bli kåret Game of the Year?
  • 0
Skyrim og Batman har ikke fått kjøpt meg batman enda, skal kjøpe det på onsdag. Personlig syntes jeg at AA er et av de beste spillene jeg har spilt på min ps3.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Da er Batman: AC akkurat noe for deg. Ble positivt overrasket over hvor åpent det var.
  • 0
MW3 MAAN!!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Elder Scrolls: Skyrim og Battlefield 3 er spill jeg fra før mener er GOTY-kandidater. Men også Dark Souls burde også være en kandidat til tittelen. Anbefaler DaS sterkt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Super Mario 3D, Zelda: Skyward Sword og Mario Kart 7 på meg, hvertfall.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Skyrim...selvfølgelig
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!