Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja ja, så var man søren meg et år eldre. Selv om årene går sabla fort og man føler det ikke var lenge siden man spiste kalkun til nyttårsmiddag, så kan man ikke legge skjul på at året som har gått har vært veldig innholdsrikt. Mye har skjedd på godt og vondt og man har måtte takle både medgang og motgang. Det beste er at man hele tiden blir en erfaring rikere og dette hjelper på den videre ferden mot en bedre ukjent og forhåpentligvis bedre fremtid.

Som jeg sa tidligere på telefon til en person jeg snaket med i går, så det finnes IKKE ting som er umulig, men kun utfordringer og det gjelder å ta disse på best mulig måte når de dukker opp. Jeg blir ofte spurt om hjelpe om noen sliter og det liker jeg godt, for med å engasjere personen man snakker med, får man tankene på noe mer positivt og det er nettopp det som er det viktigste i livet, nemlig å være positiv og tenke på de muligheter som dukker opp.

Nå er altså et år godt og jeg har blitt et år eldre. Selv føler jeg meg heldigvis ung til sinns og kan like gjerne snakke med ungdom som med voksne, for alle er så ulike og nettopp dette gjør oss så unike. Nå som det er skrevet, så er det bare å ta det på strak arm og erkjenne at man har blitt et år eldre.

Kos dere godt alle sammen!

Kaken jeg fikk av Ann Helen for to år siden!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen!

(det gjelder deg også PG fordi jeg vet du vil kommentere at du også har bursdag idag.)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Gratulerer med dagen Bernt!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gratulerer med dagen Bernt! Legg ut bilde av Madammen's kake etterpå da
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gratulerer!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
  • Play
  • Play
Gratulerer så mye! Ha en kjekk dag^^
  • 0
  • Los
  • Los
Gratulerer!!!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Gratulerer så mye med dagen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gratulere fra Oslo, bestefar! Plutselig føler jeg meg ikke så gammel lenger. Takk
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Gratulerer med dagen
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
GRATULERER MED DAGEN !!!!!
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Har også bursdag idag!

Grattis med dagen, forresten.

Lagt til 2011-09-20 14:34:
Ja NewAge, du hadde rett
  • 0
The cake is a lie
Neida ;) Gratulerer med dagen Bernt
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Gratulerer så mye!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Gratulerer Bernt!
  • 0
Litt av en kake

Gratulerer med dagen
  • 0
Gratulerer med dagen Bernt!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gratulerer med dagen, og den kaka var kul men beina var litt nærme hverandre tror jeg.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Gratulerer med dagen!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gratulerer så mye med dagen, Bernt!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Gratulerer så mye med dagen Bernt
  • 0
Gratulerer med dagen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer med dagen, Bernt! Håper du får det trivelig i dag. Du fortjener en god bursdag feiring ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Grattiz m dagen Bernt! Ha en fin dag!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
ÅÅH, ELSKER KAKA! Gratulerer med dagen!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!