Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kanskje ikke så rart med tanke på at den skal innholde blant annet en dragefigur sittende på et fjell.

Blir det kjøp eller ikke?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Ja jøss, den var diger!
  • 0
Oh yeah, dette blir kjøp
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
den er jo minst like stor som konsoll inpakkninga
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Ikke nok penger
  • 0
Den var jo gigantisk!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har allerede bestilt den!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Flott liten boks det der

Må bare spørre her i tilfelle det betraktes som spoiler om avsløringen i 91-nummeret;



Er det Zelda;skyward sword?For det er jo det som er hovedartikkelen/forside på det neste gameinformer.Stussa bare litt,siden det ikke akkurat er en spill"avsløring"(slik jeg forstår ordet )Eller har både dere og gameinformer noe ekstra i ermet(siklesikle)?
  • 0
Holy shit!!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hah, nice. Digger når Collector's Editionen av et spill kommer i en svær fet boks. Er så tilfredsstillende å kjærtegne den med de grådige hendene dine, rett før du åpner den og finner alle godsakene inni. <3
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
._________________.

Jeg SKAL ha den! Men har hørt det er veldig limited med kopier igjen. Her gjelder det å forhåndsbestille, og det litt brennkvikt!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Var ikke liten, er vel den største samlerutgaven jeg har sett.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Bestilt for lenge siden
  • 0
Esken ser jo fantastisk ut. Tror jeg tar meg råd til å sløse bort noen slanter på denne alikevel.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fanden, store greier. Holder nok med den ordinære utgaven for meg.
  • 0
Bestilte den vanlige.
Dragestatuer er fjollete og esken i seg selv er for stor til å se bra ut blandt de andre samlerutgavene jeg eier.
  • 0
Waste of money....
  • 0
Esken ser stilig ut, men innholdet er ikke så sitlig. Sløser ikke bort over 1000 kr på en dragestatue og den artbooken elelr hva det er som er med. Har uansett forhåndsbestilt Skyrim på Steam.
  • 0
Er ikke interessert i en drage statue, så blir vanlige utgaven på meg.
  • 0
Blir kjøp ja!
/Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
  • 0
større en forventet!
Men har ikke penger nok til den
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er vell kanskje litt rart at samlerutgaven er større en bloggen... Denne bloggen er jo teknisk sett for kort, selv om det er fra sjefsredaktøren
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Min Elder Scrolls-entusiasme er noe...begrenset, kan man si. Men likevel...vil...ha...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Wow! Tror jeg aldri har sett noe større!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!