Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Velkommen til min andre opplysnings blogg :D.

Som noen av dere har hørt, har Anders Breivik..... som drepte 75 mennesker av bombe og skyting den 22 juli 2011. På forskjellige spillbutikker i tilleg platekompaniet skal de slutte å selge Wow spill til ære for de som døde.

Anders Breivik spilte WOW og Cod mw2 og det er derfor de slutter å selge det. Så det kan hende "no more WoW"

Det er egentlig det samme for meg, jeg spiller jo det ikke "mhm".
Men dere hadde sikkert hatt bruk for denne informasjonen.

-Peace...
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Siterer MassakereNissen:
Men dere hadde sikkert hatt bruk for denne informasjonen.


Nei. Visste dette lenge før du skrev en tullete blogg om det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Nei dette var vel det eneste som ble diskutert igår på forumet så tror det var en noe unødvendig blogg, selv om du viste det fra før..

Og tror faktisk ingen spillbutikker slutter å selge spillene, Platekompaniet og Coop kjeden regnes ikke som spillbutikker i mine øyne..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
@Predator Jeg har vært borte i en uke, så jeg har ikke peiling hva dere guys har gjort..
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
waah viste ikke det jeg : O det er dmt.. ;(

men kan ji bestille fra nette da : O
men det er teit for det da
og slutt og selge wow xD
  • 0
Kommer til å komme tilbake om litt...
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Det er bare Platekompaniet og Coop Norge som skal slutte å selge det "midlertidig" da. Det kommer tilbake igjen. No big deal.
  • 0
Det var mye mer enn 75 mennesker som døde. Det var noe og 90!
  • 0
PG, dødstallet sank og idag kom det offesielle dødstallet som er på 77 (både bomingen og skytingen)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Parkour gamer: Dødstallet sank etter en uke eller no pga dårlig system.
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det var mye mer enn 75 mennesker som døde. Det var noe og 90!


Følg med a, flaut
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Omg Predator slutt å være så grinete
mah boi
  • 0
Læl, det her er faen meg det dummeste jeg har hørt. jaja nå får de hvertfall god PR.
  • 0
@emilian1212 Enig med deg..
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
  • 192
  • 192
Han så på Dexter også, men det ble ikke fjernet... Hmm, må nok være for bra

Dessuten syns jeg dette er litt imot det alle i Norge sier, at vi ikke skal la oss endre pga denne mannen; at åpenheten og demokratiet skal styrkes.
Get ready for a better you
  • 0
Hmm kanskje Norge bestemmer seg for å boikote MW 3 og neste WoW expasion pack i samme slengen? Selv sagt kan du da bare kjøpe det fra andre land eller på internett..... IS STILL A SOLUTION...!

Anders Breivik var en mongo da han forklarte at han brukte COD som trening jeg mener..... ER DETTE SPILET SÅ J***LIG REALITISK`?!? Jeg ser ikke noe Realitisk med COD i det heletatt det er 100% lattelig..... Her styrer du jo faen meg en Action Helt med rambo våpen og går helt amok.... ikke noe realtiski det heletatt spør du meg....

Anders Breivik sa han brukte det for å trene opp rifle skillzsa sine.... Rifle du liksom han spilte sikkert bare NO more Russian mapet på campaignen 10-20 ganger dalig for å prøve å få ny rekord hver enestegang.....
  • 0
Helt enig med deg draxi! CoD er ikke realistisk at all! CoD er et fun spill, og prøver heller ikke å være det!

Lagt til 2011-07-31 08:23:
Det er helt klart at mannen er gal. Klin kokos. Mangler mesteparten av hjernecellene sine. Det er helt sikkert.
  • 0
Dette visste jeg ikke, og dermed var bloggen nødvendig ;) Er ikke en av dem som loker på GR hver dag, desverre.

WoW og CoD er to spill jeg ikke kan fordra uansett. Uforståelig at et menneske kan påstå å bruke de som trening til å utføre en sånn handling..
''eh'' - Link
  • 0
Men isvarte.


I manifestet hans har han skrevet at han spilte WoW for og få fred og privatliv
  • 0
For moro skyld gikk jeg inn på platekompaniet.no for å se om de hadde trukket de aktuelle spillene der også... Men nei. Skal de begynne å tøyse, kan de i det minste gjøre de skikkelig.

Vedder på at Platekompaniet ikke gidder å holde spillene tilbake, når COD MW3 og Battlefield 3- utgivelsene nærmer seg.. Vil jo ikke tape penger..
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!