Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer remote:
You have made a powerful enemy today!


Pøh, du er jo bare en moderator.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer albaga:
Vet at det er tullete, men jeg liker å være ærlig


Sånn jeg ser det, tørr du rett og slett ikke å gjøre narr av andres brukernavn. Så derfor tar du bare ditt egent, sier det er fordi du er seriøst og gjør det hele mer tullete og useriøst. Har sett flere brukernavn som er verre en albaga.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Predator: Jeg tørr vis jeg vil! Du har kanskje sett noen verre navn, men ikke jeg!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Lag en ny liste med flere enn bare et navn da? Prove it.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Da kommer bare du nederst på listen
Veni, vidi, avicii
  • 0
Takk'a
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Predator: På en ny blogg eller denne?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ny blogg!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Tror Predator mener en ny blogg. Skulle gjerne likt å sett en slik blogg jeg også, faktisk.

Dessuten skal remote skrives med liten "r". Det blir bare feil med Remote. Døm selv, personlig liker jeg bedre det litt anonyme ved den lille "r'en"
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer albaga:
På en ny blogg eller denne?


Ny blogg. Go go go!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
dark samus nemsis: meh synes ikke jeg.

Predator: Jepp Ok!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Vel, prøver bare å si at de som har litt historie bak seg på GR, vet å ikke kødde med akkurat den detaljen i nicket til remote
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
dark samus nemesis: Ok
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ingen som syns mitt er snålt?
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Nei egentlig ikke
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Selv tenker jeg ikke så mye på nickene, kun de personene som skjuler seg bak Men Dark Samus Nemesis er jo et bra nick da, noe jeg synes ditt også er albaga
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bernt Erik: Tusen Takk! Men din er jo veldig bra da! heheh
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Calhoun:
Ingen som syns mitt er snålt?
Helt klart ..... ultrasnålt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!