Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

kom i går endelig opp til plassen her i nord som jeg kaller hjemme. turen tok bare 11timer og bestod av bil, buss, taxi og til slutt fly med 1 mellomlanding...

når jeg endelig kom ut fant jeg meget kjapt ut at temperaturen var ikke helt lik som da jeg reiste i midten av november, nå hadde den sneket seg ned til 26 minus. er dog litt bedre i dag, bare 23 under 0.

nå blir det straks en tur ned på butikken og få handlet det mest nødvendige ( og kanskje en stillongs?) slenger ved et bilde, og kudos til den som greier å gjette hvor jeg er nå!
  • 0
Hm, er det Svalbard kanskje
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
det stemmer nok, midt i longyearbyen
  • 0
Der bor det vel ikke mer enn 2000 mennesker eller noe Hadde følt med isolert fra verden jeg xD
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
P-Dude: haha
  • 0
Godt å komme tilbake til kulda da!
  • 0
få handlet det mest nødvendige ( og kanskje en stillongs?)

Amen!
''eh'' - Link
  • 0
Ehhh.... jeg må spørre er det en spillbutikk på Svalbard
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
jada, har den lokale coop butikken, ikke verdens råeste men har da litt, vis du ikke er så altfor kresen og på død og liv skal ha det nyeste, har enda ikke sett black ops, eller gt5 for den saks skyld i butikken enda det er vel derfor vi har nettbutikker er der det ikke?
  • 0
Men hvor fort kan man levere spill til Svalbard da? Selv om man bestiller på nett? Må jo være ekstra i frakt eller noe...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Koselig bygd... men sliter nok allerede nok med den nåværende temperaturen her

Laster ned Infamous 2-demoen akkurat nå. Kunne dessverre ikke redeeme LA Noire-"Naked City"- koden av en eller annen grunn.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!