Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

jo altså grafikken på Assassins Creed Brotherhood var jo akkurat det samme som i Assassins Creed 2.

jo jeg håpet på at Ubisoft skulle se dette som jeg har lagt på Assassins Creed forumet:

http://forums.ubi.com/eve/forums?a=tpc&s=400102&f=525106902
4&m=9881034709&r=9881034709#9881034709


jeg er en stor Assassins Creed fan og en grafikk hore så...

derfor tror jeg at ubisoft kan prøve og god snakke med EA og Crytek for og bare låne Cryengine 3 eller bare betale litt!

og siden Assassins Creed 3 skulle kanskje bli det siste spillet i serien vil jeg at spillet skal av slutte med en fantastisk grafisk sjarm.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Assassin's Creed Brotherhood hadde MYE bedre grafikk en AC2, men ja, de kunne sikkert hatt et nytt game-engine. Noen som vet hva AC3 vil handle om?
  • 0
lawl, ubisoft spørre EA om å låne cryengine
Microsoft "Hey Sony, greit om dere lager Move så det funker på xbox også eller?"
Sony "Den er grei homie, greit om vi får lage et Halo spill på PS3?"
Microsoft " No problem"
  • 0
jeg tenkte ikke på det, men uansett så kan det jo hende siden:
EA kjøpte Ubisoft aksjer før og Crytek jobbet for Ubisoft.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Not a chance, sorry
  • 0
Creteck: CryTek jobbet såvidt aldri for ubisoft, den eneste grunnen for at Ubisoft lager Far Cry nå er at Crytek solgte Far Cry rettighetene til Ubisoft da de begynte å utvikle Crysis.

Lol. Ubisoft og EA er jo fiender. Det er som om dette hadde vært en samtale:

Microsoft "Hei, Sony! Kan dere utvikle Gran Turismo 6 og Killzone 4 til oss, og kanskje lage en PlayBox Portable 2?"
Sony: "Ja, selvfølgelig. Men kunne dere legge inn XBOX LIVE tjenesten og et Halo 4 med Reach motoren til PS4?"
Microsoft "Ingen problem. Vi er jo verdens beste venner!".

  • 0
det er da verdt et forsøk
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Hvorfor skulle de gjort det? Grafikken i AC2/Brotherhodd funker jo bra den, det eneste jeg syntes de kunne gjort hadde vært å fått til bedre teksturer på karakterene.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ja, enig med dwg Tyranus. Men i 3'eren bør hovedpersonen ha nye hoppe bevegelser! Er rimelig lei av den teite bevegesen han gjør hver gang han hopper. Få han til å veive med arma ellerno.
  • 0
Eneste jeg bryr meg om i Assassins creed er egentlig historien. 2'rn var EPIC!! og brotherhood sugde!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
En liten overhaling hadde ikke gjort noe, men vil nødig at de skal skifte stil eller bruke CryEngine (like that's gonna happen). Synes også de burde beholde samme animasjonene.
Burde heller satse på å forbedre kontrollene litt, løpinga kan være massive pain in the ass til tider.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
egentlig så mener jeg også historien er viktig, men nye bevegelser og en bedre teksturer på karakterene (som Tyranus sa) skader ikke.

men jeg vil egentlig at Assassins Creed 3 blir perfekt som Assassins Creed 1 var for meg da det kom.

nå syntes jeg det nesten er for dumt og ta opp dette temaet

så jeg er nok bare en stakkars grafikkhore med store grafiske forventninger
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Syns grafikken i Brotherhood var relativt god jeg.
Nødt synet av den nye drakten til Ezio, med solen i ryggen.
Men, føler egentlig at jeg må ta meg en omgang med AC2 og Brotherhood igjen
Bedre å tisse i mosen en å mose tissen :D
  • 0
grafikken på personene klager jeg ikke på men omgivelsene de var litt skuffende!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Assassins Creed Brotherhood var ikke 3ern?
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
masterno jeg har ikke skrevet noe om at AC:B var AC3!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ser egentlig ikke noen grunn i å begynne å spekulere i hvordan grafikken i AC:III kommer til å bli. Det eneste jeg tror er sikkert er at Ubisoft kommer til å lage en ny game engine for spillet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
håper litt på det!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Bare ikke la AC3 bli noe som på bildet!!

Anyhow, tviler ikke på at du ikke vil bli skuffet når det en gang kommer ^^
''eh'' - Link
  • 0
tror ikke jeg heller! Subject 17
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!