Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere sikkert for lengst vet, så er favorittkarakteren i Emils spillverden uten tvil Super Mario. Emil elsker alt som har med Super Mario å gjøre og da var det kanskje også denne gangen naturlig at det ble en Super Mario Kake til bursdagsselskapet i kveld.

Ann Helen lagde en kake som ikke bare smakte nydelig, men som jeg synes ble alldeles rålekker. Nydelige detaljer og utrolig stilig kake. I alle fall fikk den føtter å gå på og det var ikke rare biten igjen etter at selskapet var over.

I tillegg til dette hadde Ann Helen lagd en sjokoladekake samt en romkake. Så det ble kake på alle mann om man ville det.

Emil fikk masse fint og han koste seg godt med både LEGO City, masse flotte klær samt fiskeutstyr. For Emil liker å fiske noe vi skal prøve å få til på Snåsavatnet fiskefestival som arrangeres nå kommende helg.

Det siste bildet viser svigerfar og Malin som koser seg i lag oppe i sofaen.

Nå, hva synes dere Gamereactor lesere - godkjent kake?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Konge kake!!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Awesomeness!
Riddle me this
  • 0
Av alle maddamens kaker som jeg har sett hittil, så må det sies at dette er den beste.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Nå er det vel strengt tatt ikke vanlig at det er TO spørsmålstegn- blokker etter hverandre? Uansett, nok en utrolig fin kake. Hilsen til Emil fra den hyggelig brukeren på Gamereactor.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
flott kake. tok det lang tid å lage den eller?
skulle ønske moren min hadde bakt sånne til meg og.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Nå vet jeg ikke om sopp er godt på den kaka, men ellers var den uten tvil godkjent! Kudos til kakebakeren, for dette er kunst
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
WHAT THE....

Madammens ekte navn er avslørt!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg hadde drept for å få den kaka nå. Kanskje den kaka jeg har likt best av alle de andre kakene madammen har laget. Her har du en trofast kakeblogg-leser!
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Teh cake of epicness. I must have it!
  • 0
  • Play
  • Play
Den kaken var helt utrolig lekker! Misunner deg stort!
  • 0
Noe så fett!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Fytirakkern! Beste kaken madammen har laget IMO! KUNST!!!!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Utrolig flott kake, den er jo et kunstverk og ikke noe som skal spises :p
  • 0
The cake is a lie!

Følte bare det måtte sies
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Zyrocz! RIP OFF FRA MIN KOMMENTAR FRA BERNT ERIKS FORRIGE BLOGGINNLEGG !!!!!!! Jeg skulle i tillegg skrive det her og!

Anyways..insane kake!...and its possibly a lie!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Sikle sikle, Piranha planten så ekstra god ut *Lengselsfulltblikk*
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Pass opp, Emil! Kaken er en løgn! Løøøøøøøøøøøøøøøøøp!!!
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
mamma mia!
  • 0
Nok en vellagd kake fra maddamen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Nass
Nei men da så
  • 0
Virkelig et kunstverk. Den er jo så fin at den ikke må spises, men sees på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Synes Mario så litt lubben ut. For mye kake?

Så fantastisk god ut... (hvorfor ble jeg veldig sulten nå?)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Oh my god..nå har madammen virkelig overgått seg selv..jeg er målløs...

EPISK KAKE!!!

ps: Jeg bruker forresten å vise mammaen min kakebildene du legger ut, Bernt. Tror nok hun blir målløs hun også..hehe..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
skulle ønske mamma kunne lage sånn

søt kake
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!