Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har nå gått tomme for Gamereactor-T-skjorter, og det er på tide å trykke opp nye opplag. I den forbindelsen har vår eminente svenske redaktør designet forslag til hvordan våre nye T-skjorter skal se ut.

Vi titter på svarene fra hele Norden, og kommer til å trykke opp den med flest stemmer.


Hvilket design liker du best?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Ergh... Helt ærlig...? Ingen av dem. Kan dere ikke ha en designerkonkurranse? :3
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Nr. 4!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Det hadde vært kult med en design konkuranse ja, reven. Skjortene er greie de, men dere kan sikkert få tak i en enda bedre en gjennom en konkuranse.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
enig med jonaskram, ingen som falt skikkelig i smak
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Jeg liker nr. 2,
men jeg skulle helst sett den i rød istede for blå.

Men GR's skjorter er for små for meg likevel, så med mindre dere slenger ihop noen i str XXL så teller egentlig ikke min stemme
  • 0
Nr 3, men med hvit/grå granat? Ellers er nr bra. klar og tydelig logo, som for alle interesserte med en gang gjenkjennes... Alle utenforsående kan få lov å lure
@chubbyviking
  • 0
Tre eller fire. Syns egentlig nummer 3 var best.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Nummer 3 og nummer 5 var de som tiltrukket meg mest! Nummer 3 hadde et veldig fett design, mens nummer 5 var veldig enkel og fin.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Samme som Crazy eyed. Det var nr 3 og 5 som var best. men med designerkonkurranse sp kan dere kanskje få til noe bedre
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Jeg likte de to øverste, men jeg vil ha den øverste med blodrød skrift, ikke rosa og den under ville jeg hatt i enten svart eller blodrødt i stedet for blått.

Helst svart.

5 var også veldig kul, men igjen, ville jeg hatt en annen farge.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Nr. 1 og 4!
Shitting dick nipples
  • 0
Mitt valg faller helt klart på nummer fem. Det er noe ved den lille krabaten som jeg alltid har likt veldig godt...

Så nummer fem for min del.
  • 0
Nr 3, definitivt...
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
så klart nr.2
  • 0
nr 2 var nice
  • 0
Helt klart nr. 1 og 2. De er jo helt like med unntak av fargene, så kunne det ikke vært mulig å ha begge tilgjengelig?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jeg må tydligvis være den eneste som likte nummer 3
  • 0
Nr 3 og 5.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
ER det bare jeg som vil ha andre farger på 1 og 2?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Definitivt nr. 3
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Ingen av dem var helt "WOOOOW" lissom. Men jeg mener nr 2 var en smule bedre enn de andre
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
#2 med svart og blodrødt
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Nr 4.
fordi jeg elsker GameReactor =D
og vis jeg finner meg ei dame med initialene G og R så hadde jo det vært perfekt! xD
  • 0
2 eller 3. 5 var også kul.
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!