Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For selv om jeg føler trangen melder seg og ikke vet riktig hva jeg skal gjøre for å holde unna den, så må jeg holde meg beinhard. Det sliter hardt i kroppen og jeg kjenner svetten pipler etter å få tilfredsstilt denne avhengigheten. Det dirrere i kroppen. Klokken er snart 20:30 og jeg har endelig fått barna i seng. Endelig kan jeg få gjort noe med denne avhengigheten - for slik kan jeg ikke gå! Jeg tar plass i min behagelige kontorstol fra 1973 og gjør meg klar. Med skjelvende hender tar jeg et godt grep om Logitech G9x-musen, logger meg på ventrilo og gjør meg så klar til å klikke meg på rett sted. Forsiktig styrer jeg musepilen opp på et bestemt ikon og gjør meg klar til å dobbelklikke. Der kommer plutselig logoen til EA opp og så DICE - yes, da er det tid for Battlefield: Bad Company 2 på min herlige PC. Endelig får jeg tilfredsstilt avhengigheten min...

Det er nok ikke bare meg som er avhengig av å spille og vet om mange (inkludert meg) som bare MÅ spille. Selvsagt passer jeg på slik at jeg tilpasser spillingen etter familiens gjøremål og aktiviteter. Noen kan spille på timesvis mens andre må klare seg med et par timer hver dag slik som meg, men så prissetter jeg disse timene veldig høyt også da. Dette er min mulighet til å flykte fra hverdagens mas og bevege meg inn min egen boble hvor fantasien kan få løpe løpsk.

Akkurat nå er jeg ekstra glad for at Trønderbataljonen har en egen ranket Battlefield: Bad Company 2-server og det spilles en god del på den. Så har du PC-versjonen av spillet og ønsker å bli med å spille sammen med oss, så har du nå muligheten. Bare søk på Trønderbataljonen på serverlisten og vår rankede server skal poppe opp.

Hva med deg? Er du avhengig av spilling og får du abstinens om det går lang tid før du får spilt noe?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Av og til,men det varierer veldig. Visst jeg holder på med noe ''viktig'' på ett spill som f.eks levele på MW2 så kan det være lekse blir utsatt
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
hehe. Du må visst på et sånn kurs der du lærer å bli uavhengig haha
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Svarte - der sa du det Eplemos
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hallo, jeg heter Bernt Erik og er avhengig av Battlefield: Bad Company 2.
Hei Bernt Erik!
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Jeg pleier ikke å bli sinnsyk når jeg holder meg borte fra konsollen, det er et godt tegn
  • 0
Nei har du sett, ennå en blogg fra Bernt som har noe med Battlefield: Bad Company 2 å gjøre....
  • 0
Er på en måte avhengig, for jeg hadde nok ikke klart å slutte for alltid om jeg hadde prøvd. Der nesten som narkotika.

Når jeg får kloa i Red Steel 2 så klarer jeg nok ikke å ta en 5 minutters pause uten å få abstinenser. Lurer på hvordan det skal gå... Får en sinnsykt trang til å spille No More Heroes 2 bare jeg ser en liten trailer av det. Og siden det ikke er kommet i butikkene ennå så sliter jeg litt. Jeg må bare innse den fryktelige sannheten: Det kommer ikke før i slutten av april.

Men ellers så slipper jeg abstinenser.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Er vel litt avhengi, men har ikke merket noe alvorlige symptomer på avhengihet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Det er slitsomt å være avhengig ja, men for tiden så prøver DICE å holde meg unna BC2, "no such player exist" står det noen ganger når jeg prøver å logge meg på... Jeg burde vel si takk
  • 0
Aiden: Nettopp - der ser du min avhengighet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ingen som er på serveren deres jo
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Kan si meg utrolig enig i avhengigheten. I senere tid har jeg så smått lært meg og kontrollere den. Når det er sagt så har jeg dager der jeg glatt sier nei til å henge med venner i virkeligheten bare for å mose på inne i spill sammen med folk der eller alene.

Og dersom jeg ikke får min dose med spilling på disse dagene så virker alt på skeiven..verden blir liksom litt grå..og tankene er umulig å drive fra spill verdenen..

Noen vil kanskje si det er trist, men for meg sånn som deg, så er denne bittelille flukten fra mas og kjas en del av drivkraften til en smilende sjel
The Power of console gaming reinvented through my eyes!
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Ganske så avhengig selv, men musikk har vært mitt botemiddel mot den. Blir jeg for besatt av noe tenker jeg bare at musikk har større verdi i det virkelige liv enn spill (tenker bare på de som gjør folk avhengige). Avhengigheten min begynte allerede med Nintendo 64-konsollen og har vart helt frem til nå.

Grunnen til at jeg ikke liker WoW, f.eks, og aldri har rørt det, er ikke på grunn av at det ser dårlig og kjedelig ut, men jeg ser hva det gjør med folk og jeg vil ikke bli en av "dem" - de super-über-ultra-avhengige.

Det er alltids online-spill som er mest avhengighetsdannende. Det har jeg merket med spill som TF2 og Modern Warfare 2. Har lyst til å spille BC2, men må først kjøpe det, så blir jeg nok avhengig av det også.

Problemet med avhengighet er at det tar vekk fokus fra viktigere, reele ting som har større verdi. Man må rive seg vekk fra avhengigheten, det er ikke noe man kan gjøre med små skritt, og det er kanskje det som gjør det vanskelig å bli kvitt den. De som slutter med WoW, har jeg hørt, pleier ikke bare å legge spillet til sides for en stund, men heller brenne selve spillet i stedet. Det går også an å bli lei av spill, noe som gjorde at jeg nå har sluttet å spille MW2 for en stund.

Kjempebra og interessant blogg, Bernt!
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Siterer Aiden:
Nei har du sett, ennå en blogg fra Bernt som har noe med Battlefield: Bad Company 2 å gjøre....


Alle bloggene hans siden release nevner Bad Company 2...
Decyfered!
  • 0
Missunner deg BF BC2. Jeg spiller selv Battlefield 2, og i følge Xfire har jeg spilt 11 timer denne uken. Så er nok litt avhengig jeg og .

Når jeg skaffer meg ny pc, og Bad Company 2 joiner jeg helt klart Trønderbattalionen
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Synes BF:BC2 er ekstremt bra jeg også, men innrømte ikke for meg selv at jeg var avhengig av det før denne uka

Spillet entrer definitivt listen min over topp 3 beste FPS, og nå som det er ferie blir det litt ekstra spilling

Hvilken level er du i Bernt, og hvilke klasser/våpen liker du?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Er vell ganske få på dette forumet som ikke er avhengig
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
BFBC2 <3 Jeg er rimelig hekta ja,skulle ta bussen til pappa i går, den gikk 17:40..17:30 sitter jeg og sprenger tankser på BC2 mens jeg lurer på om jeg ikke skal begynne å pakke snart..Ble til at jeg dro 18:40 bussen istedet da mamma nektet å kjøre meg ned på bussholdeplassen

Jeg foretrekker Engineer, men regner med du spiller Recon? Tror ikke jeg er heelt på jordet med den tippingen
Hadde vært morsomt å spille med deg, men nå er jeg som sagt hos pappa..Jeg holder avhengigheten borte ved å se på youtubefilmer fra, ja nettopp BFBC2
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
*Insert text here*


Du må lage noen montasjer på BC2!!!
Decyfered!
  • 0
Kan innrømme at jeg føler det er noe som mangler hvis jeg ikke spiller i løpet av en dag.
Men jeg har ikke noen problemer med og ta en dag eller to fri
...
  • 0
Ja, jeg er totalt avhenging av spilling, og bra er nå det..ellers hadde jeg ikke hatt noe liv.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Det er perioder da jeg føler trangen for å spille og tilfredstille den. Men etter å ha spilt i mange timer hverdag, flere dager på rad blir jeg etterhvert lei og til slutt ikke spiller noen spill på en god stund. Sånn er det fram og tilbake men jeg prioriterer alltid venner og andre viktige reelle ting. men er nok litt avhengig ja
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Har blitt litt små-avhengig av Bad Company 2 selv her. Det går ikke så fryktelig fort i svingene, men etter det jeg har fått spilt til nå så er hvertfall Sniper 100% unlocked. Utenom handguns, hagler og stuff som krever høyere hoved-rank.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Jege r så avhengig som det går ann av spill. Og for øyeblikket klarer jeg ikke å legge fra meg Bad Company 2. Nå får jeg legge meg sånn at jeg ikke sover bort en hel dag med spilling!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!