Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Neste del av DLC pakken til ubisoft er kommet ut, er det verdt et kjøp eller er det bare et dårlig minne som helst bør bli glemt.

Hvis du er som meg så er du en stor fan av Assassins Creed universet og er villig til og kjøpe hva enn det skal være av ekstramatriel til denne geniale serien.
Heldigvis har ubisoft planer med og gi ut 3 DLC historier til oss som ikke får nok av snikmord og konspirasjoner.

Den første var dessverre en stor stor skuffelse som dere kan lese i den tidligere bloggen min, og levde ikke helt opp til forventningene mine.
Men jeg kunne i det minste trøste meg med at jeg igjen kunne dykke inn i historien til AC2.

Andre del er nå kommet og forventningene mine er like store, samtidig som jeg håper på at jeg ikke blir like skuffet som før.

Bonfire of the Vanities er navnet på den nyeste dlc en som fortsetter der den første slapp av, som betyr at man bør ha spilt den første for og få med hele historien.
Personlig syns jeg de like godt kunne ventet med den første og heller gitt den første sammen med den andre, for også gi oss en fullverdig spillopplevelese.
Men det er ubisoft sin måte og tyne mest mulig penger av oss gamere.

For de som ikke har spilt den første advarer jeg nå om spoilere!


Du er herved advart!



Bonfire of the Vanities starter som sagt rett etter den første dlc en og fortsetter jakten på edens eple som ble stjålet av den ambisiøse munken Savonarola.

Savonarola har brukt edens eple til og trollbinde mesteparten av Florences innbyggere og blitt en slags profet og det er opp til Ezio og stoppe han.

Husker du broen i Florence som man ikke kunne krysse, vel man får endelig muligheten til å utforske den delen av byen nå.
Fordi det er der denne dlc en har sin handling

Når du først inntar den nye delen av Florence så ser du at det mange folk som er forvirret, det er masse slagsmål i gatene og det er bål med utallige bøker og malerier som blir brent.
Ezio skjønner med engang at dette kun kan være på grunn av påvirkningen fra edens eple og Ezio må gjøre det han kan for og stoppe Savonarola fra og ta over hele byen.

Denne gangen er det en del snikmord og ta tak i og ikke bare mange små kamper som the battle of forli hadde, men forskjellige snikmord oppdrag som alle er varierte og spennende.
Noen må drepes blant en folkemengde, noen på en båt og noen etter og ha drept en haug med fiender.
Du får virkelig testet snikmorder evnene dine på de mange forskjellige oppdragene man får.

Det er også kommet et nytt triks Ezio kan utføre, men den er ikke like bra som det jeg hadde håpet.
Det nye trikset innebærer muligheten til og hoppe ekstreme lengder, men dessverre er det ikke en ting man kan utføre når man vill.
Den er kun begrenset til det nye arealet med kart som kom i den nye DLC en i form av buete stenger som stikker ut på enkelte hustak.
Så ikke forvent utallige kvante sprang på alle hustakene i AC2.

Jeg hadde håpet på at jeg skulle slippe og nevne noen bugs i dette men dessverre så opplevde jeg noen her og.

I et av snikmord oppdragene jeg hadde skulle jeg drepe en kar fra en høy avsats, som hadde vært utrolig tøft og se... om det hadde funket.
For istedet for og treffe målet mitt så fryser Ezio i luften og lander midt mellom en stor soldat klynge som til slutt resulterte til at jeg måtte løpe etter målet mitt, samtidig som jeg hadde en en haug med illsinte soldater bak meg klar til og ta knekken på meg.
Ikke like tøft som det jeg originalt planla altså.

Det andre jeg opplevde var at lyden forsvant helt under en scene i spillet.
Hadde ikke vært så gale hvis dette var i en ubetydelig scene av spillet, men dette hendte altså på slutten av dlc en som ødelagte utrolig mye for spillet og også sluttopplevelsen min får denne dlc en.

Hvis du er en achievement hunter så ikke forvent noen nye achievements her for det fins ingen.
Jeg brukte ca 2-3 timer og fullføre spillet så den er heldigvis litt lengre enn den første.

Bonfire of vanityes er garantert mye bedre enn den første dlc en som ble utgitt og bedrer følelsen å være snikmorder igjen.
Garantert verdt og laste ned hvis du fortsatt er fan av spillet.
Hadde det ikke vært for det skuffende nye "trikset" og den ødelagte lyden så hadde dette vært helt genialt.
Men heldigvis leverer den på snikmord oppdragene som er egentlig det viktigste.

Jeg håper fortsatt på at Ubisoft snart gir oss sjansen til å gjenoppleve minner fra historien som man har allerede fullført.
Slik at man kan gjenoppta oppdrag som var gøy og spille.


Jeg krysser fingrene på at den tredje blir enda bedre enn denne og levere enda mer genial game play som gjør det verdt å hoppe i snikmorder skoene til Ezio igjen.



Vi til slutt gi en liten takk til dead gamer som ga meg en link til dette word programmet jeg bruker nå
Thanx ^_^
...
  • 0
Spilte du på xbox? oplevde ingen bugs på ps3.

Lagt til 2010-02-19 08:40:
Hvor har du læst om den 3 dlc??
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Det jeg hatet med denne DLC-en var de stygge prøve- og feile-oppdragene. Jeg ble så irritert av og til at jeg nesten dro ut håret fra tid til annen

SPOILER
Likte derimot talen til Ezio, noe som ble en bedre konklusjon med tanke på hva han har vært gjennom.

Mer skuffende enn bra, men det får nå være. Opplevde ikke noen bugs selv, tror jeg, men synd at du gjorde det.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Vel, de var begge ufattelig korte, men nok til at jeg koste meg en dag med dem liksom! Kostet lite i tillegg, så jeg er fornøyd.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Den tredje person:
spilte på xbox ja

http://www.gametrailers.com/news/second-assassin-s-creed/1838
for info om den tredje.

Brus:
hehe det var egentlig det jeg likte best med oppdragene, og bruke skillzene du hadde for å utføre det perfekte mord uten og bli sett^^

SPOILER

Ja talen var fin, hadde jeg kunne hørt hele....
Shit var kanskje kun jeg som var uheldig da

Filimonki:
Ja korte var de, derfor syns jeg det hadde vært best og gi oss begge med en gang.
Ja hvis du er fornøyd da er det vel verdt det
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!