Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

HENSIKTEN MED DENNE BLOGGEN ER IKKE Å OPPFORDRE FOLK TIL Å KVITTE SEG MED X-EN, SELV OM TEKSTEN LETT KAN TOLKES SLIK. STRIFEY FRASIER SEG ALT ANSVAR FOR EVENTUELLE PROBLEMER SOM OPPSTÅR MELLOM DEG OG EN EVENTUELL X ETTER LEST TEKST. VED Å LESE VIDERE, INNGÅR DU EN UNDERFORSTÅTT AVTALE OM Å IKKE HOLDE STRIFEY ANSVARLIG DERSOM DU SKULLE FØLE DEG STØTT AV TEKSTEN.

________________________________________________


I disse alt-for-mange-minusgrader-så-global-oppvarming-er-bare-noe-tull-
så-slapp-av-tider, tilbringer flere og flere kveldene hjemme. I varmen foran peisen sammen med de man er glade i. Man tilbringer gjerne mye mer tid sammen enn vanlig. Og da er det ikke uvanlig at man ser nye sider av dem man er glade i.


Er det slik at forandring fryder, slik ordtaket sier? Av og til - ja. Men ikke alltid. Av og til skulle man bare ønske at tingene kunne fortsette å være slik de er nå. I en perfekt verden hadde det vært slik. Men verden er ikke perfekt. Griser får skylden for svineinfluensa, varm kaffe blir til snø når man kaster den i luften og ting forandrer seg.

Det er gjerne slik at når man har oppdaget noe negativt, så glemmer man det ikke. Det blir bare et større og større problem, og man må bruke mye krefter på å unngå å tenke på det. Resultatet blir dermed at man går i hver sin retning. Man finner ut at det var en koselig tid som dessverre er over nå. Og da er det mye bedre å skilles som venner og beholde de gode minnene, enn å leve sammen til irritasjonen er alt man husker.

Men selv om det er et såkalt godt brudd, så kan det være en vanskelig tid allikevel. Og det er her Strifey kommer inn i bildet, med sin "Hvordan komme over X-en"-guide, som et skapt med ett eneste mål i sikte - hjelpe til i overgangsperioden fra det er slutt til man har funnet den nye kjærligheten.

"Hvordan komme over X-en":

I. Overgangsperioden:
Du har nå innsett at det er slutt. Alle gjenstander i huset som minner om X-en er nå solgt eller kastet. Loggen på PC er rensket for alle sider du har vært innom som ligner på navnet. Du er nedbrutt, trist og tror du ikke kommer til å bli forelsket igjen.

II. Skittkastingsperioden:
Dersom det var et stygt brudd: På tide å ta hevn. Snakk stygt om X-en på forum rundt omkring. Anbefal andre å holde seg unna, slik at de skal slippe å oppleve det samme som deg.
Dersom det var et fint brudd: Fortell historier om at dere enkelt og greit ikke ville vandre samme vei videre i livet, og at selv om det ikke passet for deg, så er det godt mulig at andre ville fått en helt annen opplevelse.

III. Testperioden:
Du har sakte, men sikkert, innsett at det finnes flere fisker i havet. De kommer i alle former, størrelser, farger og navn. Her bør du prøve så mye som mulig, så du vet sånn cirka hva du innerst inne vil ha. Anbefales å bruke god tid. Hvis du er heldig, får du kanskje leid noen med deg hjem slik at du får testet de hjemme i go'stolen, slik at du vet hvordan de vil passe inn hjemme hos deg.

IV. Utsorteringsperioden:
Du har fått redusert utvalget kraftig, og det er to-tre forskjellige du skal velge mellom. Anbefales at du lytter til kompiser/venninner og hører om de har noen erfaringer med enkelte av utvalgssubjektene. Deres erfaringer er kanskje det som gjør utslaget slik at du velger akkurat denne muligheten.

V. Avgjørelsesperioden:
Du har nå valgt hvem som er den heldige som får tilbringe livet sammen med deg videre. På tide å sende meldinger til vennegjengen og informere de om valget du har tatt. Vær obs på at enkelte av de kan ta det hardt at du har blitt nyforelsket så fort - kan være lurt å fortelle nyheten på en litt skånsom måte.

VI. Innkjøpsperioden:
Du har sjekket kontoen og funnet ut at du har råd til å gå til innkjøp av din neste store kjærlighet. Det kan være en dyr investering å skaffe seg ny kjærlighet. Dersom du har litt is i magen, går det fint an å bestille fra utlandet, hvor de ofte er litt billigere. Men vær obs på at de nødvendigvis ikke snakker samme språk som deg, og heller ikke deler samme rutiner som deg.

VII. Accessoriesperioden:
Husk at din nye kjærlighet neppe vil benytte seg av X-ens accessories, så du bør legge av litt penger til denne perioden også. Her kan man kjøpe mye gøy, så det kan være lurt å tenke på hva man egentlig trenger.

VIII. Kjærlighetsperioden:
Nå er alt klar for din neste store kjærlighetsopplevelse. Husk å behandle den utvalgte pent, og dere vil dele et liv av gode opplevelser sammen.



Helt til slutt vil jeg si at jeg håper denne bloggen var opplysende og til hjelp i, det som kan kalles, en vanskelig periode. Og husk, så lenge det er liv er det håp. Det er helt naturlig å gå på en smell eller to iløpet av livet - det som er viktig er å komme seg ut på markedet igjen!

Lykke til.



*Xbox 360
Ja, det er meg.
  • 0
Jeg vil ALDRI slå opp med X-en min! Var det selvmotsigelse?

Er utrolig glad i Xbox'en min.
En Fuego!
  • 0
"Jeg vil ALDRI slå opp med X-en min! Var det selvmotsigelse?"

Tror ikke det går ann å få det mer selvmotsigende

Flott guida, Strifey. Nå har ikke jeg noe erfaring, så jeg nøyer meg med å stå fra sidelinja og klappe som en idiot
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Hahaha! xD Nok en genial lureblogg (selv om det var lett å gjennomskue den rimelig fort). Du skriver så sinnsykt bra.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Har akkurat kjøpt noe *ekstra* til X-en min

Så den har mer og gå på nå

nok en gang må jeg bare ta av hatten for blogg skillzene dine genial blogg
...
  • 0
I must confess. I am a bigamist.
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
xbox..... EIER
Per aspera ad astra
  • 0
HAHAHA! Damn! X som i Xbox, ok! Hadde jeg hatt en X, hadde jeg også vært å regne som bigamist. Slår aldri opp med P.en min, jeg!
  • 0
Haha, beklager, men den var skammelig lett å gjennomskue, men gud så bra det var da
To be honest, I friggin lol'd! xD

Skal nevnes at jeg er trigamist, men i praksis er jeg bigamist. Stakkars, stakkars tredje kone, men jeg liker henne ikke, ettersom hun har en "Wii"
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jonas: En wee. xD

Bra skrevet, men gjennomskuet den fort
Just kill him with your awesome
  • 0
Haha, du lurte meg skikkelig, lol. Kjempebra skrevet
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Kan Nintendo DS og GBA regnes som små barn etter one-night stands?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
jeg og xboxen min skal holde sammen til tidenes slutt<3<3( til neste generasjon med konsoller kommer ) kjøpte nettop mw2 til x-en
CL4P-TP; Intergalactical Ninja Assasin
  • 0
X-en min har mensen, og er sendt på spesialklinikk i Øst-Europa.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Har ikke en x. pleier å dra til en venn og holde på med den
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Jeg har bare hatt en x.og han la jeg i kjelleren,og da jeg flytta derfra glemte jeg x igjen,så de nye eierne kasta den i dynga.like greit,for han var jo ubrukelig,da...????
  • 0
Alltid deilig "å komme" over x-en.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!