Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jepp det gjør det...
Jeg er LEI av at nyhetene har førstesideoppslag om Micael Jackson, heretter kalt mikkel da det passer meg bedre. Om det var en stor artist. en pedojævel, en familiefar eller what the fuck ever driter jeg i. Sannheten er at han var en avdanket artist som hadde blåst vekk uante mengder med penger noe som gjorde at han måtte ha nok en turne. Ser en på hva mikkel tjente i karriæren er det nok mere grunn til å kalle han en tulling enn noe annet, bare en komplett idiot blåser vekk så mye gryn på relativt kort tid.

Jeg bryr meg og faen i hva ekskoner og familie mener, de har sikkert snyltet til seg sin del av gryna, om de ikke har det forsvinner iallefall disse snøgg og tåre skuespillene foran pressen som dugg for sola når de ser det ikke er noe og arve. All for one and more for me...!

Hva har det for oss vanlig dødelige og si om en av disse såkalte superstjernene går i pennalet? Ikke en fokkings dritt, grav de ned og la oss aldri høre mere om de. For min del kan de ta med seg sine arrogante rasshøl av noen unger, resten av familien og reise rett til hælvete. Jeg er uansett lei hele gjengen av bortskjemte horer

Fuck this place, it's bullshit. I'm outta here
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Litt gretten eller?
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Egentlig bare lei, det er en stor revolusjon i kina og iran, men det driter de her på bruket og skriver om "stakkars" mikkel
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Det er sant. At det skal ta så fantastisk mye plass at vi ikke får med oss noe annet på nyhetene er litt vel drøyt...
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
100% enig. Jeg vet til og med om folk som ikke hørte på musikken hans som begynte å sippe fordi han var død. Makan.

Mikkel Jakkson
  • 0
Mikkel Jakkeson, som har er kalt her, pluss en del andre ting jeg neppe kan gjenta her
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Dessverre skriver avisene om det folk vil lese om. Folk er dumme og vil lese om Michael Jackson i stedet for viktige hendelser rundt om i verden. Sad but true.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Er enig! Men på en litt mildere måte
En Fuego!
  • 0
Tja, jeg er litt enig, og Mikkel (rev?) ble jo egentlig gravlagt for lengesiden, om man tenker på artisten "Mikkel". Det er lengesiden han har gjort noe ordentlig som artist og karrieren hans var rimelig død.

Samtidig så er/var Mikkel en av verdens største artister og han har gitt mye av seg selv og har bidratt mye for å skape underholdning og glede. Jeg syns det synd at han er død, og jeg syns det er riktig at verden sørger litt når at så stor mann har gått bort.

Helt enig i at han får for mye omtale i media, dette har holdt på lenge nok nå.

At han har sløst bort pengene sine driter jeg i. Det er ikke Mikkel som menneske eller hans personlige økonomi som interesserer meg, men heller han som den artisten han en gang var.

Jeg er heller ingen super fan, men har mye respekt for en så stor artist.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Litt enig, men han hadde ett VELDIG stort talent..
  • 0
Litt enig der. At de har på forsiden at han er død er jo en selvfølge, men når de trykker han på forsiden i flere dager etter at han er død er drøyt.
Shitting dick nipples
  • 0
Ironisk at du skriver: Hva har det for oss vanlig dødelige og si om en av disse såkalte superstjernene går i pennalet?
Jævelhøns
  • 0
There are two kinds of people in this world:

De som er liker politikk og de som liker Michael Jackson, og det er jaggu på tide at de som liker Michael Jackson også får noe å lese om i avisa!

Neida, men mannen er stor og det er mange som setter pris på at det var over 2000 oppslag om Michael Jackson bare i Norske aviser bare de første fire dagene etter hans død. elns....

Uansett han er en legende og hvil i fred.
"The easiest way to a girls' bed is through her parents, sleep with them and you'r in"
  • 0
Siterer hamletsss:
Litt gretten eller?

Æh, Kengro er jo alltid litt smågretten, da.

Anywayz, gidder jeg ikke å bry meg. Jeg leser ikke hverdagsavisene, så...
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Du kan gråte og skrike så mye du vil, men du kommer ingen vei.
Jeg sparker rompe
  • 0
Michael Jackson lagde utrolig bra musikk da. Og det at du sier at han er en pedo, han ble jo ikke dømt for det? ,
  • 0
Synd at avisene skriver om det folk vil lese om istaden for å skrive om den verkelege verda. Det virker som folk er meir opptatt av noko som har hatt noko med live deira å gjør( Michael Jaksons sin musikk), enn noko som er irrelevenat for deira liv. Som til dømes det som føregår i China og Iran. Hundrevis har dødd i dei hendelsene, men alikavell bryr folk seg om døden til ein person, nemlig Jakson.

Men han hadde talent, det skal han ha.
  • 0
Er altfor lei folk som skrivr på kanaler som TV2 Nyhetskanalen og nytherer generelt hvor glad de er i han osv. Men han er jo dau, så... hvordan skal han lese det "fansen" skriver til han

For meg dør en artist den dagen han ikke lenger produserer god musikk.
  • 0
Jeg er helt enig. Jeg elste nyheten, "bawwww"'a litt, og så var det videre med livet. Om han hadde hat EP1C gravlewgmfdsfa jeg kan ikke ordet, så greit nok, men jeg bryr meg like mye som deg om hva blalba mener og har å si.

og hva er greia med denne "ukjente sønnen" hans?
O.O
  • 0
Det er jo faktisk eg ganske stor nyhet at han er død da, og jeg synes det bare er bra med en forandring fra de vanlige selvmordsbombene i Irak..

Synes også du skriver ting på en utrolig teit og respektløs måte..
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Er enig, men mannen hadde da et stort talent så han fortjener da litt oppmerksomhet, kanskje ikke så mye som han har fått da.
I was frozen, today!
  • 0
  • Los
  • Los
Er enig at det er for mye, men du overdriver det så mye at jeg ler mer av deg enn nyhetene!

Familien har sin rett til å sørge, klage, snylte og være lei seg. Det er ikke deres feil at media har trykt et kamera opp i nesen på dem hver gang de åpner munnen.. Så ikke rakk så har ned på dem.. Det er det samme som at noen kom å tok masse bilder og spurte spørsmål rett etter at moren din døde, for så at noen kommer å kasster dritt om moren din, deg og hele din familie fordi du sørger!! IKKE KULT!

om du er lei, les andre nyheter! De finnes! Jeg har ikke hørt noe om Mikkels død siden to dager etter han døde jeg. Men har holdt meg oppdatert på det som faktisk skjer i verden!!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Litt enig, men det er en veldig stor sak, så jeg skjøner det jo også.

Personlig synes jeg likevel det er rart at så mange bryr seg SÅ lenge om at han er død. Vi har jo hørt det meste nå...
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Jeg begynner å føle at uansett hva som preger forsiden av avisene mer enn to dager i strekk så kommer det minst en klageblogg om det her på GR. Skjer med det? Anyway, enig med Los, i hvertfall når det gjelder barna, de kan ikke noe for at de ble født inn i akkurat den familien!

Men MJ har jo klart fått litt for mange forsidder. Jeg var i spania en uke og jeg tror ikke jeg så en avis uten MJ på forsiden.
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
BRA SAKT! je er ganske enig med deg egentlig kengro! helt klart han var flink og litt oppmerksomhet men det blir formye av det!
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!