Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

RIP


Når jeg tenker på at micheal jackson er død, slår det meg at nesten alle gode musikere dør i ulykker og alvorlige sykdommer.
F.eks: Eric Carr (kiss), Elvis Presley, Bon Scott (acdc),Micheal Jackson

La oss minnes om disse fantastiske stjernene.

Eric Carr med sine legendariske trommesoloer og den fantastiske sangstemmen. Den beste trommisen i kiss kanskje i hele verden. Og når jeg hører han synge Beth da gråter jeg.

(Sorry for uklart bilde)
RIP ERIC CARR

Elvis Presley med sin spesiele stemme alle prøver å etterligne, men som ingen klarer å etterligne. Han skrev også fantastiske låter.
F.eks: Jailhouse rock, Heartbreak hotel, suspicious minds osv. osv.
Jeg kan ikke takke han nok for å oppfinne den fantastiske shangeren: Rock n`roll
RIP ELVIS PRESLEY

Bon Scott med sin stemme som ingen klarer å etterligne, en spesiell stemme som ikke en gang Brian Johnson klarer å etterligne.
Han var også flink å skrive låter.
Gjør deg selv en tjeneste å hør på en av låtene hans, du vil ikke angre!
Da jeg hørte at han døde av å ligge inni en bil i en dårlig stilling etter å ha drukket seg full og druknet i sitt eget spy da tenkte jeg: Jeg skal aldri begynne å drikke!
RIP BON SCOTT

Micheal Jackson med sin fantastiske stemme og sine fantastiske dansetrinn. Han har vært berømt i nesten hele sitt liv. Som ung(og da mener jeg veldig ung) spilte han i Jackson 5.
Et band han startet sammen med søskenene sine, ble oppdaget, og han har vert verdenskjent siden det.
Beste pop artist i verdenshistorien. Ingen tvil.

Det er altid trist når noen dør.
Den dagen Gene Simmons dør da skal jeg gråte, lenge.

Håper dere likte dette innlegget mitt. Måtte bare få ut sorgen:(
  • 0
God blogg om legendariske personer som har gjort mye godt i verden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvem bryr seg om disse personene, BILLY MAYS DØDE JO!1!!!11
O.O
  • 0
Synd alle de som dør ja, hele Ramones er jo vekk på grunn av kreft(nesten:roll

Og bare for å si en ting; Elvis fant vel ikke opp rocken...
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Hør love song av ACDC!
  • 0
Mange betydningsfulle artister døde som svært unge. Keith Moon, Freddie Mercury, Jimi Hendrix, Jim Morrison, Phil Lynott, Dimebag Darrell og sikkert mange fler jeg ikke kommer på i farta.

Men selv om artisten dør, forsetter musikken å leve videre
  • 0
DU glemte å nevne Freddie Mercury i bloggen rocker. Han er en legende
  • 0
Ja, jeg glemte noen.

Men disse er de som jeg tenkte på og liker best.
(bortsett fra Jimi hendrix. Han glemte jeg.)

Freddy Mercury og Billie Mays er fantastiske artister.

Og foresten, Jon Melon fant Elvis opp sjangeren Rock n`roll.
Rock og rock n roll er to forskjelige sjangre
  • 0
Elvis var en viktig bidragsyter i den tidlig rock's historie (samt andre), men det var faktisk Bill Haley som stod bak den første kjente rock 'n' roll sangen Rock Around The Clock.
  • 0
Tradetown: Det var ikke Bill Haley som skrev den først rock n roll sangen det var Jackie Brenston med Rocket 88
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!