Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, da er det virkelig offisielt. Molotov cocktails på GTA 4 er fascinerende, men i bunn og grunn noe ordentlig dritt. Ja, det er kjempemorsomt å fritere intetanende mennesker på vei til jobb, men molotov cocktails har gitt meg tre ganger så mye strev og sinne som moro.

Da jeg spilte GTA 4 i går tenkte jeg at det hadde vært kult å bytte ut granatene mine med molotov cocktails. Det var jo tross alt evigheter siden jeg hadde brukt disse dødbringende glassflaskene sist. Jeg brukte opp en god slant på å fylle opp inventaret mitt med molotov cocktails, kjøpte en skuddsikker vest og litt annen ammo, og startet et oppdrag for en mafiafyr. Saken var at jeg skulle ødelegge mange varebiler med kokain på et lager, og dette stedet var bevoktet som bare det.

Jeg ringte etter backup (jeg røper ikke hvem du kan få dette godet av i tilfelle noen ikke vil ha det spoilet), og et par gangstahz kom kjørende i en pimpa SUV etter et par minutter. Sammen hoppet vi over et gjerde, klare til å begynne nedslaktninga. Jeg ble pinned down av fiendens AK-47-ild og måtte løpe fra cover til cover. Mine to afro-amerikanske venner traff på ca. 1/10 skudd, men dro i hvert fall noen av kulene vekk fra meg og min silkeskjortedekkede, slaviske overkropp.

Jeg løp i cover og tenkte ut en metode for å få overtaket. Jeg er veldig forsiktig med rocket launcheren og dens dødbringende kraft, så jeg slo den fra meg ganske tidlig. "Da gjenstår det granater da," tenkte jeg, før jeg plutselig kom på at jeg erstattet disse grønne små livredderne med glassflasker, noe gjennomsiktig klin og lommetørkler. Jeg dro så opp en molotov cocktail og heiv den i retning av et avskum fra fienden.

Niko tar fyr og løper rundt som et flammende fugleskremsel. "HEI! Skulle ikke DEM brenne?" tenkte jeg, og slo like godt meg selv i trynet et par ganger i raseri. Det viste seg at jeg hadde truffet en slags jævla handlevogn eller noe som stod noen meter foran meg, og Niko kom midt oppi infernoet. Da endelig flammene slukket rakk jeg å se at de to gangsterne som skulle backe meg opp klarte å løpe inn i flammene som fortsatt brant på bakken og ta fyr begge to.

Da alle tre hadde slukket, fortsatte vi fighten med ny glød (og ingen skuddsikker vest). Jeg tok ned mange fiender med sniperrifla, men overmakten var fortsatt for stor. Mine to venner hjalp meg nemlig ikke så mye, da de så ut til å ha en slags parringsdans sammen inntil en vegg bak meg. Mens de to gnidde seg mot hverandre på de mest frastøtende måter, hadde jeg fortsatt halve fiendehæren igjen mot meg. Tiden var inne for å la molotov cocktailen gjenopprette sin tapte ære.

Jeg tok opp den lille jævelen og heiv den mot fienden. Den traff veggen og Niko ble ostesmørbrød. Det samme med de to orangutangene som skulle hjelpe meg, for de fant plutselig ut at de hadde parret nok, så de løp like godt inn i flammene og ble frityrstekt de også. Da lå vi der alle tre i skjønn harmoni, i Liberty Citys eneste slavisk-afrikanske frityrgryte.

Nå sitter jeg her og skriver denne bloggen. Dette skjedde i går, men jeg hater fortsatt molotov cocktails. Jeg skal nok fortsette å fritere noen sivile med disse glassflaskene, men aldri mer, jeg gjentar ALDRI på oppdrag.

Uff..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Shit happens
  • 0
Hihi - been there, done that. Selv tok jeg det brettet alene og brukte bare sniper, ak-47 og rocket launcher

Bare å klatre opp på et tak og begynne å plukke ofre.
@chubbyviking
  • 0
Siterer Drakenbourgh:
Hihi - been there, done that. Selv tok jeg det brettet alene og brukte bare sniper, ak-47 og rocket launcher

Bare å klatre opp på et tak og begynne å plukke ofre.


Brettet gikk som smurt da jeg ga faen i molotov cocktails og annet tull, og bare begynte med Colt M4A1 Carbine, sniper og rocket launcher (på bilene).

Synes det med backup er fett da, men folka er litt dumme
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Har ikke kommet så langt selv, men jeg gleder meg

Tror at hvis man treffer riktig så har nok molotowene riktig så god effekt^^,
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Haha, dritbra blogg Bruker bare granater jeg også Brukte sniper der jeg også
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Haha. Nice. Må kanskje begynne å runde GTA IV jeg også
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Lol! Dette har skjedd meg òg! Hadde hamstra opp et par $$ og kjøpte meg litt ammo og noen molotov cocktails. Så brukte jeg det meste av ammoen på oppdraget, drepte de jeg skulle drepe og mottok fortjenesten. Oppdraget medførte selvsagt et par stjerner, og etterhvert hadde jeg fem stjerner, tror jeg. Jeg hadde ikke lyst til å dø for så å miste noen av mine da få dollar, og hadde noen usle skudd og 10 molotov cocktails igjen. Så jeg bestemte meg først for å kaste en cocktail ut av vinduet på bilen. Veit da f*** hvor den cocktailen traff, men Niko tok i alle fall fyr inni bilen. Jeg stoppa og fant en Burger Shot, løp inn og kjøpte en burger, for å få litt health. Så kom politiet haltende etter meg. Jeg stod midt inne i BS og bestemte meg for å prøve lykken på ny med molotovene. Molotov 1: traff et bord. Molotov 2: traff også et bord. Molotov 3: traff en forskrekket dame som løp rundt i panikk. Selvsagt løp denne damen like foran meg, så jeg daua!

Hater molotov cocktails!
God blogg!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Molotov cocktails skulle vært ulovlig! Vel, mulig at de er det, men du skjønner poenget.

Noe annet som er j****g irriterende er når du skal avfyre rocket launcheren fra cover og du treffer selvfølgelig veggen du gjemmer deg bak fordi de forbaskede svinepelsene du prøver å treffe står akkurat litt for langt til siden. Da tar det ikke lang tid før vår slaviske krigsveteran tar seg en flytur, jeg banner høylytt i ca. fem minutter før jeg gyver løs på oppdraget igjen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ha ha artig blogg. Jeg sitter og flirer. Jeg bruker kun MC online siden det er artig å se vennene sine brenne
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
  • ES
  • ES
Suppeelsker da! Lær å kast ordentlig!

Neida.. kan være vanskelig, i hvert fall i de stressende situasjonene på GTA. Har prøvd GTA 4, hvor liten radius med faresone de molotov coctailsene hadde, overrasket meg. På San Andreas var det mer farlig. Men uansett, kan fortsatt skje ulykker hører jeg. Opplevde det hele tiden på San Andreas selv.

x)
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Metfan: Det var et morsomt oppdrag, så kan glede deg ja

Jon_melon: Takk Ja, det er lurt å bruke sniper der

Kronoz: Seff, det er jo så fett!

JtLoC: Hehe, noen sånne historier har jeg også xD Det er skikkelig irriterende! Takk for skryt

The Silent Assassin: Ja, rocket launcher kan også være et problem. Jeg har drept meg selv noen ganger med den også

Prebaland: Hehe, takk Det er godt du fliret litt
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Lulz, den er gammel xD
Første gangen trodde jeg at noen tullinger virkelig hadde laget en side bare for å flame meg
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Haha, du skriver så morsomt

Husker selv molotows fra SA, like snålt hvær gang. Man MÅ holde inn knappen ellers bare "slipper" han flaska rett foran XD
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Hehe, takk for at du synes jeg skriver morsomt! Jeg forsøkte ikke å være dønn alvorlig da
Det er farlige saker

ES: Ja, det var større blast radius på SA. Der kunne du fritere mange mennesker, men på fireren er det stort sett deg selv det går utover xD
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hater de stygge sakene, har aldri gjort noe bra for med i GTA
<3
  • 0
Siterer Elover:
Hater de stygge sakene, har aldri gjort noe bra for med i GTA


Hehe, nei, jeg klarer meg utmerket uten dem
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!