Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

  • DagV
  • DagV
Street Fighter 4 og 5 sjefen Ono-san er jo største trollet innenfor spillbransjen og han har jo nok engang poster en del hint på Twitter. Skal jeg forsøke å tolke bildene han har tweetet og forutsatt at han ikke nok engang bare troller oss så vil jeg tippe følgende.

Bilde 1: Signatur Twitter maskotten hans Blanka sitter på en rekke lyd spor ifra tidligere Street Fighter spill. Rett til høyre for Blanka er det navngitt lydsystemet de brukte på de eldre SF Arcade spillene «Q sound systems» så jeg vil tippe at de hintet til Q ifra SF3:Third Strike

På bilde nr.2 (Ok du må være Batman for å klare å løse dette) så er det et film/kino kort av Little Nemo in slumberland. Filmen heter bare Nemo i Japan. Capcom laget nes spillet til Little Nemo og en av de mest kjente E-Sport spillerne innenfor fightingspill i Japan heter Liquid/Nemo og er kjent for å ha spilt Rolento. Så hvis planetene er på rekke og Gud er villig osv så er Rolento karakter nr.2

Det er masse SF3:third strike effekter på bilde nr.2 blandt annet en vinyl plate. Så jeg vil tro han hinter til flere karakterer ifra third strike. Det kan bli alt ifra Yun, Dudley , Makoto eller Elena.

Det er også bilde av en flyer Capcom hadde til et AOU show i 1997 der de viste frem SF3 for første gang, men på samme show viste de også frem Vampire Savior/Darkstalkers. Det har aldri vært en crossover ifra andre spill enn Final Fight i Street Fighter serien, men Darkstalkers har noen meget populære karakterer som F.eks Felicia eller Morrigan. Jeg ville satt pengene mine på en av de.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!