Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

Jeg elsker Death Stranding og har veldig, veldig lyst på en oppfølger! Men jeg blir litt forvirra av å lese dette. Snakker han om Silent Hill her? Og startet del 2 av dette? Det er jo mange rykter om at sony har hatt en intervention mellom Hideo og Konami og fått i gang produksjon av silent hill. Så jeg skjønner bare ikke helt, er det faktisk death stranding 2 han snakker om her?

  • 0

Jeg lurte også på det. Del 2 av hva han har vært med på er jo Death Stranding 2. Men kan det være Silent Hills? Eller kanskje noe helt annet. Selv om det vel sannsynligvis er Death Stranding 2. Vi får vel snart se

  • 0
  • DagV
  • DagV

Er det Death Stranding 2 så må de ha lykke til med å lage en "dette skjedde i eneren" preview på starten av spillet.

  • 0

In reply to: @DickJustice

Jeg lurte også på det. Del 2 av hva han har vært med på er jo Death Stranding 2. Men kan det være Silent Hills? Eller kanskje noe helt annet. Selv om det vel sannsynligvis er Death Stranding 2. Vi får vel snart se

Tenkte litt på det selv ja, men siden i spørsmålet før svare han omtrent det samme i langt kortere form når han blir spurt direkte om Death Stranding.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!