Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Gitar-topicet


Jepp høres kul ut den ja

Prøv på KISS - Black diamond

Fet den også!
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Siterer Krizzi:
Hehe xD

Men Guitar Pro 5 koster penger? Har dere Trialversion da?


Hostlastanedhost
  • 0
*host host*
  • 0
Fikk for to uker sidea en Gibson SG fra U.S.A. Herlig gitar. Skjønner Tony Iommi fra Black Sabbath og Angus Young!

Spiller mest Metallica, sanger fra Kill 'em All til Black Album. Black Sabbath, Ac Dc, Led Zep (Jimmy Page er beste gitarist ever! I allefall den beste levende). SPiller også Old School Green Day, fra 1039/smoothed out slappy hours til Nimrod.
  • 0
Jippi har nettopp fått meg el guitar

Har noen noe tips om hva jeg kan begyne med siden jeg nesten aldri har spilt guitar før?
  • 0
Har to standardsanger som alle jeg kjenner som ikke kan spille gitar prøver å lære seg. Riffet på Smoke on the water av Deep Purple, og starten av Introen på Nothing Else Matters av Metallica.
Hva slags gitar er det. Og hvis du har fler spørsmål, må du spørre i vei;)
  • 0
Tror det er lurt å lære seg litt grep o.l. før man begynner med noe annet.
  • 0
Det kan være lurt å kjøpe eller låne en bok hvor du lærer grunnelegende ting om grep og sånt hvis du er heelt nybegynner!
  • 0
JEpp jeg lånte lillebjørn nilsens guitar bok og den er jævlig nyttig

Men jeg må lære meg en blues solo innen 6 måneder og jeg lurte på om noen kan finne en blues solo for meg?
  • 0
Siterer Killer_Dude:
JEpp jeg lånte lillebjørn nilsens guitar bok og den er jævlig nyttig

Men jeg må lære meg en blues solo innen 6 måneder og jeg lurte på om noen kan finne en blues solo for meg?


lær å spill blues skalaer...da kan du spille solo på de...jeg har bare spilt i 1 år nå og jammer soloer
''Å tenke når en snakker er som å tørke seg i ræva når en driter''
  • 0
I Must say: That may be a good idea.
Musikk > Film > Spill
  • 0
slutten på Cant you hear me knocking av rolling stones har mange kule "blues triks"

Lagt til 2008-04-06 20:30:
slutten på Cant you hear me knocking av rolling stones har mange kule "blues triks"
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Siterer Spillpwnern:
slutten på Cant you hear me knocking av rolling stones har mange kule "blues triks"

Lagt til 2008-04-06 20:30:
slutten på Cant you hear me knocking av rolling stones har mange kule "blues triks"


Tabs takk!

Siterer Ckhkrise:
Fikk for to uker sidea en Gibson SG fra U.S.A. Herlig gitar. Skjønner Tony Iommi fra Black Sabbath og Angus Young!

Spiller mest Metallica, sanger fra Kill 'em All til Black Album. Black Sabbath, Ac Dc, Led Zep (Jimmy Page er beste gitarist ever! I allefall den beste levende). SPiller også Old School Green Day, fra 1039/smoothed out slappy hours til Nimrod.


Er 99% sikker på at innen 4uker sitter jeg med en fender Baja Telecaster
''Å tenke når en snakker er som å tørke seg i ræva når en driter''
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!