Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


  • Smæ
  • Smæ
The Walking Dead, Sesong 3, Episode 13

Spennende episode som alltid, men føler at serien i sin helhet har dabbet av noe veldig siden første sesong.

Sesong 1: 8/10 Sesong 2: 7/10 Sesong 3: N/A

Skal snart se Zero Dark Thirty, Full Metal Jacket og The Sixth Sense, som jeg skal gi karakter etterpå.
  • 0
Siterer Smæ:
Spennende episode som alltid, men føler at serien i sin helhet har dabbet av noe veldig siden første sesong.


Uten tvil. Sesong 2 var direkte kjedelig. Jeg synes det er veldig åpenbart at de desperat forsøker å trekke ut konflikten med Woodbury så lenge som overhode mulig. Hva skjedde egentlig i siste episode som utgjør noen forskjell? Det var bare en hel episode hvor de snakket om hva som er i ferd med å skje, akkurat som to-tre episoder allerede har gjort. Episoden hvor Rick, Carl og Michonne dro tilbake til hjembyen til Rick og Carl, selv om den var en av de beste hele sesongen, hadde fint lite med noe som helst å gjøre. Sesong 3 hadde tjent på å være halvparten så lang. Utrolig mye filler.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • Los
  • Los
No Country For Old Men

Jeg har sett den før, men da fulgte jeg ikke så godt med.. Men jeg må si at det virkelig er en god film! Den har en fantastisk spenning som bygger seg opp, og den "naturlige" tilnærmingen som ligger gjennom hele filmen fikk meg helt ut på kanten av stolen. Jeg merket ikke at filmen hadde tilnærmet ingen musikk før jeg satt meg ned å tenkte hvordan musikken var. Men det trengtes ikke så mye musikk, mangelen av musikk gjorde det mer spennende på en måte..

Jeg kommer forresten til å ha mareritt om Javier Bardem...

9/10
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
No Country For Old Men

Jeg har sett den før, men da fulgte jeg ikke så godt med.. Men jeg må si at det virkelig er en god film! Den har en fantastisk spenning som bygger seg opp, og den "naturlige" tilnærmingen som ligger gjennom hele filmen fikk meg helt ut på kanten av stolen. Jeg merket ikke at filmen hadde tilnærmet ingen musikk før jeg satt meg ned å tenkte hvordan musikken var. Men det trengtes ikke så mye musikk, mangelen av musikk gjorde det mer spennende på en måte..

Jeg kommer forresten til å ha mareritt om Javier Bardem...

9/10


Så faktisk denne i går! Og er enig med deg, det er en beldig god film. Hva det gjelder Javier Bardem derimot, så får han ikke besøke meg i mine drømmer
  • 0
  • Los
  • Los
De øynene når han kveler politimannen og den bortimot lydløse ku-slakteren han bruker... Får frysninger!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
De øynene når han kveler politimannen og den bortimot lydløse ku-slakteren han bruker... Får frysninger!


Begynner nesten å ønske at jeg ikke er trøtt og at jeg kan være våken til i morra. Får nå begynner jeg å få frysninger og.
  • 0
Har begynt å se "World at End", miniserie filmatisert etter Ken Follets bok. Kun sett 2 episoder, virker som grei underholdning. Kanskje litt dårlig skuespill fra enkelte...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Looper.
Vet ikke om jeg likte filmen. Jeg forstod tidlig at det var lurt å skru av hodet om man ville nyte filmen, men mangel på logikk irriterte meg fortsatt under flere steder i filmen. Kan kanskje si at jeg likte filmen, men er definitivt mer fiction enn science.
  • 0
Macgyver - Sesong 1

- Trur nok eg skal sjå noen episoder til Ufattelig med action i denne serien.
  • 0
Dexter Sesong 1

Wow! Dette var virkelig god underholdning, ufattelig bra! Gleder meg til å begynne på neste.

9/10

The Shawshank Redemption

Dra meg ut på Karl Johan og skyt meg, men jeg hadde faktisk ikke sett denne filmen før, jeg aner ikke hvorfor. Etter den første en og en halv timen synes jeg dette var svært overvurderte saker, men da rulletekstene begynte gråt jeg faktisk, hardt. Den siste timen er ren brillianse, for et mesterverk.

10/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Mission Impossible: Ghost Protocol

Verste i serien, også den kjedeligste.

5/10
  • 0
The Big Bang Theory Season 1

Er den beste sesongen i serien. Og beste komiserien jeg har sett i mine øyne!

10/10
  • 0
Siterer ElGamer:
The Big Bang Theory Season 1

Er den beste sesongen i serien. Og beste komiserien jeg har sett i mine øyne!

10/10


Beste serien ever!

Community

Denne blir eg aldri lei av for å sei det slik
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Beste serien ever!


Jeg tror jeg døde litt inni meg når jeg leste det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Citerer xXAkresSXx94:Beste serien ever!

Jeg tror jeg døde litt inni meg når jeg leste det.


Neida, TBBT er best uansett
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Neida, TBBT er best uansett


Se en ordentlig serie, dude. Det er ganske mye som er betydelig bedre enn TBBT, for å si det sånn.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Se en ordentlig serie, dude. Det er ganske mye som er betydelig bedre enn TBBT, for å si det sånn.


Enig i det, men når det kommer til komiserier er TBBT den beste i mine øyne. Deal with it!
  • 0
Liker TBBT godt jeg, men ikke den beste serien jeg vet om. Ser forbi laugh tracks, og fokuserer på kommentarene jeg synes er morsom. Kanskje jeg har dårlig humor, men care.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
TBBT er den beste komiserien uansett! Det skal ikkje diskuterast...
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
TBBT er den beste komiserien uansett! Det skal ikkje diskuterast...


Jeg lo mer av det, enn jeg gjorde av alt jeg har sett av serien til sammen.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer xXAkresSXx94:TBBT er den beste komiserien uansett! Det skal ikkje diskuterast...

Jeg lo mer av det, enn jeg gjorde av alt jeg har sett av serien til sammen.


Det er den beste komiserien. Det er heilt sant...
  • 0
Breaking Bad og sherlock var det siste jeg så, setter karakter ut fra hele, ikke bare en sesong.

Sherlock: 9/10

Veldig bra skuespill og masse annet, kansje ikke den beste anmeldelsen, men men

Breaking Bad: 10/10

Dette er den beste serien jeg noensinne har sett!! Skuespillet er fantastisk og historien og personene er interessange. Musikken blir brukt perfekt, de vet akkurat når og hva de skal spille på riktig tidspunkt sånn at man får gåsehud i noen av scenene. Denne serien har også flere av de beste scenene noensinne i en serie.

Lagt til 2013-03-19 14:51:
Og dette er den beste scenen i mine øyne fra breaking bad, du må ha sett hele showet for å skjønne det.

http://www.youtube.com/watch?v=sYVooUE2Rz8

Lagt til 2013-03-19 14:57:
Forresten noen som har noen bra serier jeg kan se? bare nevner de jeg har sett så dere ikke nevner dem.

The Wire
Sherlock
Dexter
Sons Of Anarchy (så litt av det, men det var så dårlig at jeg bare måtte slette det)
Breaking Bad
Game Of Thrones
The Walking Dead
Band Of Brothers

Det er vel noe rundt det jeg har sett, har selvsagt sett mange andre serier, som komiserier, men er mere etter serier som jeg har nevnt her.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Siterer masterno:
noen som har noen bra serier jeg kan se?


Oz, Generation Kill, Doctor Who, Chuck, Firefly, Six Feet Under og Twin Peaks står høyt på min liste.

Siterer masterno:
Sons Of Anarchy (så litt av det, men det var så dårlig at jeg bare måtte slette det)


Syns den begynte ganske tamt, men tok seg opp etterhvert.
Ikke blandt de beste seriene, men bedre enn mye annet.
  • 0
Siterer masterno:
Forresten noen som har noen bra serier jeg kan se? bare nevner de jeg har sett så dere ikke nevner dem.


Gossip Girl, Glee, The O.C.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!