Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kinotråden


Akkurat skaffet meg billett til Bone Tomahawk klokken 09:20. Aldri gått på kino så tidlig på morgenen før, men fant ut at alt handlet om viljestyrke når jeg innså hvor mye jeg hadde lyst å se filmen. Skal prøve å ikke forvente The Hateful Eight 2, men med Kurt Russell i hovedrollen, er det sikkert det jeg kommer til å fantasere om.
  • 0
Utekino på Fløyen for første gang idag, klokken 23:00. Blair Witch!
  • 0
4 og et halvt år er lang ventetid på en film, men idag er det endelig klart for førpremiere på Assassin's Creed!
Siterer SirThomas:
4 og et halvt år er lang ventetid på en film, men idag er det endelig klart for førpremiere på Assassin's Creed!


Kos deg!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Vi må få en heftig review av deg etterpå
Spent på å se om Manchester by the Sea er like bra som ryktet sitt.
  • 0
Ser ut til at det blir Life på søndag. Kan en film virkelig leve opp til det navnet?
  • 0
Billetter til Logan klokken 21:00 er bestilt. Fjerde kinobesøket siden fredag. Lurer på om den er bedre enn Free Fire.
Siterer SirThomas:
Billetter til Logan klokken 21:00 er bestilt. Fjerde kinobesøket siden fredag. Lurer på om den er bedre enn Free Fire.


På tide!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer SirThomas:
Billetter til Logan klokken 21:00 er bestilt. Fjerde kinobesøket siden fredag. Lurer på om den er bedre enn Free Fire.


Ja, og nei. Jeg vil si at Logan er en av tidenes beste superhelt-filmer, men jeg elsker cheesynessen til Free Fire. Tror det handler veldig om smak. Begge filmene er utrolig solide vel og merke.
Siterer stikox93:
Tror det handler veldig om smak.


Sier meg enig der. Følte Free Fire ga meg mest, men tror virkelig det hadde vært stikk motsatt hvis jeg hadde vært intens Wolverine-fan.
  • 0
Noen som skal se Kurt Josef Wagle og mordmysteriumet på hurtigruta?
Siterer SirGalahad:
Noen som skal se Kurt Josef Wagle og mordmysteriumet på hurtigruta?


Ja blir spennende ombord på Dronning Sonja!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!