Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Snake on a plane


Noen somn har sett den.I så fall skvatt dere mye eller.Den var jo sjuk som pokker
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
  • ES
  • ES
Så reklame til filmen i GameReactor magasinet, så litt ekkel ut.
Slanger + fly = skrekkopplevelse!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Snakes on a Plane= Verdens feteste konsept,drit i den egentlige handlingen, faktumet er at there's fucking snakes on the mothafuckin' plane
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
hehe,ja jackson sitat det der
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Super film det ja

snakes on crack, great!
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0
  • 2mas
  • 2mas
Har ikkje fått sett denne filmen enda men kanskje jeg venter til dvd'en.
"The world needs only one Big Boss!!"
  • 0
snart kommer vel Snakes on a Train
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
  • Los
  • Los
Dårligste filmen på leeeeeeeeeeeeeeeeng.. Fy for en dårlig film. Her hadde de muligheten til å benytte et semigodt konsept til en god popcorn film, også møler de det til... Blæh!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Dårligste filmen på leeeeeeeeeeeeeeeeng.. Fy for en dårlig film. Her hadde de muligheten til å benytte et semigodt konsept til en god popcorn film, også møler de det til... Blæh!


STOP! Enough with this motherfuckin' bullshit on this motherfuckin' thread!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Husker broren min hadde noia når faren min hadde en slange som han passet for en kompis. Fikk aldri sett den selv, men han passet på å snakke om den.

Siterer Los:
Dårligste filmen på leeeeeeeeeeeeeeeeng.. Fy for en dårlig film. Her hadde de muligheten til å benytte et semigodt konsept til en god popcorn film, også møler de det til... Blæh!


Jeg lurer på hva folk egentlig forventer av Snakes on a Plane. Forventet i hvert fall ikke å finne tidenes Heretic-innlegg her.
  • 0
Syns den er sjarmerende.
  • 0

 I will try to figure it out for more. Keep sharing such informative post keep suggesting such post.   
 

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!