Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilke kjendiser er drittsekker?


Som tittelen tilsier; hvilke skuespillere, musikere og lignende tror dere er drittsekker i virkeligheten? Er like nyskjerrig på hvem som er kule og hyggelige. Vil gjerne også vite hva dere baserer det på, uten at dere trenger å ha møtt dem selv, såklart.

Såklart er det vanskelig å avgjøre slikt, og at bare èn person på nettet sier at noen er douche bare fordi de selv ikke liker dem kan ha kjipe effekter for individene, men... vel... care. Meningsløs tråd er meningsløs.

Drittsekker:

Steven Seagal - Først og fremst fordi han er "den eneste" som ikke har fått lov til å være med i Expendables-filmene, og fordi jeg mener å huske at han ble saksøkt for å banke opp ei dame i håndjern for noen år siden eller lignende. Har også hatt æren av å se en episode av den TV-serien hans; Lawman Steven Seagal elns, som basically er helt likt Cops, bare med Steven Seagal.

Jennifer Lopez - Lest flere ganger at hun skal være sånn arrogant, narssistisk diva som er respektløs med alle som ikke får henne til å føle seg som den viktigeste personen i verden. Hun er liksom "over" folk flest og vil ikke ha noe å gjøre med folk som ikke er like viktige som henne, etc. Har bare lest og hørt lignende ting som dette flere ganger. Er vel shitloads med kjendiser som har samme problem, men hun er liek... "eksempelet", for min del.

Tom Cruise - Trenger jeg virkelig si mer?

Folk jeg tror er kule:

Vin Diesel - Sett ham intervjuet og sånt, og han virker skikkelig ydmyk og respektful ovenfor folk flest (såvidt jeg vet), og skal være skikkelig kul med fans og sånt.
+ han spiller D&D!!!

Matt Damon - Dunno, virker bare som en kul og profesjonell skuespiller uten noe spesielt stort ego. Så på behind the scenes av Team America at South Park-folka faktisk kjenner ham irl og liker han, så det er jo noe.

George Clooney - Vet han kranglet dritmye med regissøren av Three Kings under innspillingen (som jeg syntes virker som en litt artist douche-fyr), og han gjør masse sånn charity-greier uten å virke for smug (etter min mening) & virker som en relativt stabil og aight fyr. Kanskje litt sellout for å være med i TV-reklamer? Dunno.

Relevante linker jeg fant just now:

http://kosmo.hubpages.com/hub/Is-Actor-Steven-Seagal-the-Bigge
st-Jerk-in-Hollywood


http://www.thefrisky.com/2010-02-18/14-celebs-who-are-jerks-in-
person/#When:18:30:29Z?eref=RSS


http://www.ign.com/boards/threads/itt-list-actors-who-are-chill-peo
ple-irl-and-actors-who-are-assholes-irl.202701210/


http://www.cracked.com/article_18905_11-celebrities-who-were-se
cretly-total-badasses.html
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Madonna. Heller primadonna. Hun har basicly sagt at hun gir faen i all kritikk som er rettet mot henne som popartist fordi hun har så stor innflytelse, penger og makt at det ikke gjør henne noe som helst.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Charlie Sheen - Jeg vet ikke om han er douche eller kul, men jeg skulle likt å møtt han. Tatt 24 timer med Mr. Sheen eller noe. Good times.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg skjønner ikke.. Skal vi ta for oss folk som ikke er idioter men blir tatt for det, eller bare folk som er idioter?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Jeg skjønner ikke.. Skal vi ta for oss folk som ikke er idioter men blir tatt for det, eller bare folk som er idioter?

Tenkte bare at folk kunne fortelle om kjendiser som er drittsekker i virkeligheten, for å tilfredsstille min (og andre sin) nyskjerrighet. Også litt nyskjerrig på om det er kjendiser som virker spesielt hyggelige, men det er ikke fullt så interessant.

Siterer Vaskebjørn:
Charlie Sheen - Jeg vet ikke om han er douche eller kul, men jeg skulle likt å møtt han. Tatt 24 timer med Mr. Sheen eller noe. Good times.

Er faktisk ikke helt overbevist om at han er så gal. Tror at han hadde vært veldig kul å snakke med og henge med, selv om han virker veldig arrogant.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Deadmau5 er jo den som ikke i det hele tatt er eksentrisk...
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Mel Gibson

Vet ikke om det trengs å skrive noe mer egentlig.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kerry King, Dave Mustaine og Ted Nugent.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jack Black tror jeg er dritfet. Jeg mener, se på gutten, han er en gud.

Skrillex er nok mer douchy og irriterende å henge med.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kanye West
Han skal tydligvis være ganske selvopptatt og gir seg faen i andre så douch
*MacGyver Theme*
  • 0
Jonah Hill har jeg fått vite kan være ganske douche. På noe behindthescenes på 40 Year Old Virgin så var det intervju-greie og så tok regissøren med seg sin datter (8 år elns) og spurte om alle kunne la være å banne, og alle utenom Jonah Hill gjorde det. Etter noen minutter med masse banning fra ham så ragequitta regissøren (Judd Apatow) intervjuet og stakk (sammen med dattera, ofc).

Siterer Ikki-kun:
Dave Mustaine

Yuuupp!

Vil faktisk våge å slenge på både Lars Ulrich og James Hetfield, though, til en viss grad. Selv om de sammen oppnår den der gode back-and-forth balansen som så mange band streber for så fremstår de begge som narssistiske drittsekker underveis. Vil likevel ikke gå så langt som å kalle noen av de to drittsekker, men syntes det er verdt å merke likevel

Siterer Venom140:
Kanye West
Han skal tydligvis være ganske selvopptatt og gir seg faen i andre så douch

Kanye West er en fyr jeg hadde hatet, om det ikke var for internett. Syntes faktisk litt synd om fyren, for å være ærlig. I hvilken som helst generasjon før vår egen hadde han briljert som kongen av divaene, men takket være internett og South Park har han fått all kritikk slengt midt i trynet.

Alt det dumme han har gjort (som er en del) har blitt gjort narr av opp til skyene, og jeg syntes han har reagert på det på en god måte: Tatt det til seg og vært super sad og sletta facebook-profilen sin og whatevs. Tipper fyren føler seg ganske forfølgt, tbh, selv om jeg ikke tviler på at egoet hans fortsatt er mye høyere enn det trenger å være. Still; jeg liker Kanye West.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Luis Suárez er en drittsekk.

håper at Liverpool selger han



¨
why so serious
  • 0
Siterer The Norwegian gamer:
Luis Suárez er en drittsekk.

håper at Liverpool selger han



¨
¨

Rasist og greier, han altså
*MacGyver Theme*
  • 0
Har hørt at Brock Lesnar(MMA-fighter/WWE wrestler) er et skikkelig rasshøl. Selvsentrert, aggressiv og pengegal hillbilly. Høres ut som en koselig fyr.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Venom140:
Kanye West
Han skal tydligvis være ganske selvopptatt og gir seg faen i andre så douch


Han var ganske kul før. Så ble han kjent og fikk penger og endra seg.
Jo mer penger du eier jo mer douche blir du. Ikke alle da, men mange.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer The Norwegian gamer:
Luis Suárez er en drittsekk.

håper at Liverpool selger han


Han skal visstnok være ganske populær innenfor spillergruppen derimot. Gledesspreder visstnok.
Jeg tror hvertfall han kan være en hyggelig type.

Charlie Sheen ser jeg for meg at er en drittsekk.
har et inntrykk av at han er en player uten like.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
syns de fleste er det egentlig
  • 0
kayne west definitivt

Lagt til 2012-09-30 00:38:
kayne west definitivt
  • 0
Donald Trump
Han er nesten like mye drittsekk som han er dum såvidt jeg kan se. Han har vel egentlig bygget hele kjendisstatusen på det å være en drittsekk.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Lite hat mot Chuck Norris etter at han prøvte (og nesten klarte) å få Expendables 2 til PG13. Ikke at Expendables er veldig viktig for meg, det er mer bare den fokusen på familieverdier og sånt, og ideen om en film som det der (hvor shitloads med folk blir sprengt og skutt til helvete) kan bli sett av folk i alle aldre dersom de dropper all f-bombene og ikke viser noen pupper.

Siterer Strategist:
Donald Trump
Han er nesten like mye drittsekk som han er dum såvidt jeg kan se. Han har vel egentlig bygget hele kjendisstatusen på det å være en drittsekk.


ooooooooooh yes:

http://www.heraldsun.com.au/entertainment/donald-trump-in-twitte
r-meltdown-over-barack-obama-re-election/story-e6frf96x-122651
2720620


Det der er egentlig bare trist, da.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Chris Brown. Det sier seg jo egentlig selv. Dette er fyren som mishandlet kjæresten sin så hun endte opp sånn:, for så å nekte å be om unnskyldning eller bli konfrontert med det fordi det er "ydmykende" for han.

For å gjøre ting verre har musikken og tekstene hans bare blitt mer og mer ræva siden det her skjedde, og nå virker det også som han har tatovert bildet av den mishandlede Rihanna på nakken:.

So yeah, Chris Brown er et rasshøl.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
og nå virker det også som han har tatovert bildet av den mishandlede Rihanna på nakken:.
Wow. Haha. Det virker nesten som så mye fail at det kan umulig ha vært vondt ment, bare en påminnelse til seg selv om "smerten" elns. Men det fremstår jo som en makaber trophy.

Bill O'Reilly
http://www.youtube.com/watch?v=0nj9e3JLGkA
"Folk er dumme fordi de vil ha 'ting'"
http://www.youtube.com/watch?v=HABNe7_D22k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=beJ9yJpR_DA&feature=related

Han er egentlig en av de aller verste talkshow-vertene. Han er så dum, også bruker han avbrytelser, personangrep og "snide remarks" for å undertrykke meningsmotsanderne når de er på.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vel... hvilke kjendiser som er drittsekker?

Det er akkurat dei som tror dei er noke og tror dei er bedre enn andre.

Kjendiser eg syns er/kan være drittsekker:

Charlie Sheen

Det har stått mye i avisene og bladene om han og ulike ting han gjør utenom å være skuespiller. Men ellers så er han utrolig morsom og eg liker "Two And A Half Men".

Jennifer Lopez

Er enig med deg der Cladeus. Av og til syns eg hun tror hun er best og at alt er bra med henne og slikt. Og det er arrogant, skryting og negativitet.

Kjendiser eg syns er kule:

Will Smith

Han er bare ein utrolig god skuespiller og håver inn med penger. Han er også utrolig morsom. Liker spesielt filmene som han har vert med i som: Hancock, I am Legend, Men In Black I, II og III. Og ikkje minst serien: The Fresh Prince Of Bel-Air!

Jim Parsons

Utrolig morsom! Er ein av hovudpersonene i verdens største TV-serie! Flink skuespiller og har vert med i noen filmer og. Faktisk så er The Big Bang Theory, min favoritt Tv-serie!

Mark Wahlberg

Kjempe morsom! Spiller i utrolige gode komedie og action filmer. Liker spesielt "The Fighter", "Ted", "The Other Guys", "Max Payne" og " The Departed".
  • 0
Siterer MassakereNissen:
Deadmau5 er jo den som ikke i det hele tatt er eksentrisk...


Deadmau5 er er jo en geek som ble super fort famous.

Rob Swire derimot er en ass, ifølge typen min som møtte han på festival.
  • 0
Charlie Sheen får min stemme,fikk han opp i halsen etter alt styret rundt avskjeden hans fra Two and a Half Men.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!