Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


  • gnyg
  • gnyg
Siterer Cherno:
Kommer til å suge massivt haha


Ja, jeg har ingen forventninger tross alt. Plottet har en jo sett mange ganger, så hvordan skal det bli unikt. Er en bilfilm dog så har ikke så mye å si antar jeg.. Bilfolk kommer vel til å elske den..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Cherno:
Apropos det, hvilke filmer synes dere er bedre dubbet på norsk


The Road to El Dorado er ganske bra dubbet på norsk.
  • 0
Siterer Cherno:
Apropos det, hvilke filmer synes dere er bedre dubbet på norsk?


Filmer jeg digget i barndommen er alltid bedre i norsk dub, for min del. Mange Disney-filmer, fks.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Cherno:
Apropos det, hvilke filmer synes dere er bedre dubbet på norsk? En soleklar vinner for meg er Istid


Synes Toy Story er svært god på norsk. De fleste karakterene har passende stemmer (med noen få unntak...) Og som Predator sier, de fleste filmene jeg husker best som barn (selv om noen ble bedre på engelsk etter å ha sett dem i ettertid).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tarantino`s nyeste heter The Hateful Eight, den skal muligens spilles inn denne sommeren og den har en karakter spesielt laget for Christoph Waltz.

Jeg er meget spent, og samtidig meget skeptisk. Django Unchained var saa godt som perfekt i min bok - er det lurt aa gjoore enda en Western saa raskt?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg er meget spent, og samtidig meget skeptisk. Django Unchained var saa godt som perfekt i min bok - er det lurt aa gjoore enda en Western saa raskt?


Gleder meg ikke så mye.. Tarantino har bevist at han er kapabel til å skuffe i store mengder før.. Men Django var mesterlig, så jeg håper han gjør en god jobb på denne og
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Predators skuddsikre Golden Globe-spaadommer foor utdelingen ikveld:

Best Motion Picture - Drama
12 Years a Slave

Best Motion Picture - Musical or Comedy
Her skal virkelig Wolf of Wall Street vinne, selv om jeg frykter den noe oppskrytte American Hustle kan ta den.

Best Actor - Drama
Chiwetel Ejiofor (12 Years a Slave)

Best Actor - Musical or Comedy
Leonardo DiCaprio (The Wolf of Wall Street)

Best Actress - Drama
Sandra Bullock (Gravity)

Best Actress - Musical or Comedy
Amy Adams (American Hustle)

Best Supporting Actor
Hvis ikke Michael Fassbender vinner for 12 Years a Slave her klikker det for meg.

Best Supporting Actress
My future wife, Jennifer Lawrence (American Hustle)

Best Director
Soleklart. Alfonso Cuaron for Gravity.

Best Screenplay
Tragisk at Terence Winter sitt manus for Wolf of Wall Street er oversett her, men satser paa at John Ridley tar den for sitt sterke manus for 12 Years a Slave.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Best Supporting Actor
Hvis ikke Michael Fassbender vinner for 12 Years a Slave her klikker det for meg.


Klikk.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Klikk.


Jeg kastet nesten fjernkontrollen paa TV`en. Faen ass.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
La Grande Bellezza som beste utenlandske? For noe jævla tull... McQueen skulle og ha vunnet beste regissør
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Noen som har fått med seg eller skal få med seg true detective? Startet i går kveld og hadde en lovende start.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Hva synes vi om Oscar-nominasjonene, da?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hva synes vi om Oscar-nominasjonene, da?


Som forventet, for det meste. Litt av en overraskelse med Jonah Hill, men det var definitivt helt utrolig fortjent. Takknemlig for at de nominerte han. Haaper fremdeles the mighty Fassbender vinner, da. Og DiCaprio boor virkelig faa litt goodwill og faa en Oscar naa. Han skulle hatt den for lenge siden.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Og DiCaprio boor virkelig faa litt goodwill og faa en Oscar naa. Han skulle hatt den for lenge siden.


He's not even close, hvis han vinner så blir jeg mektig overrasket. McConaughey, you can do it. Likte ikke at Le Passè ble ekskludert fra beste utenlandske, men at mesterverket The Broken Circle Breakdown fikk seg en liten nominasjon gjorde dagen bedre, krysser fingrene for den. Ellers er resultatene ganske forutsigbare, vinner Gravity beste film blir jeg mektig skuffa.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
He's not even close, hvis han vinner så blir jeg mektig overrasket.


Jeg hvertfall synes han fortjener seier for Wolf - nest beste prestasjonen fra 2013 vil jeg si. Den beste, etter min mening, Hugh Jackman i Prisoners, ble faen ikke engang nominert. Naa har jeg ikke sett McConaughey i Dallas Buyers Club heller da, tviler ikke paa at han er straalende i den.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hugh Jackman i Prisoners


Burde hatt en nominasjon, ja.

Ble overrasket over at The Wind Rises ble nominert fremfor Monsters University. Pixars klippekort er kanskje utgått?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hva synes vi om Oscar-nominasjonene, da?


Merket for første gang hvor ensidig Oscar-utdelingen virkelig er. Wolf of Wall Street, American Hustle, Her og Gravity står for 90% av nominasjonene i hovedkategoriene.

Jeg skjønner heller ikke hvordan Captain Philips kan ha blitt nominert for noe.

Sandra Bullock fortjente aldri sin første Oscar, og hun fortjener ihvertfall ikke én til.

Hvis Gravity eller Prisoners ikke vinner Beste Cinematografi blir jeg mektig skuffet.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Gravity


Beste cinematografi, regissør og visuelle effekter.. Merk mine ord.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da blir det ikke noe "hateful eight". Manuset er lekket av en av de få som fikk manuset til filmen. Så Tarantino skal ikke lage filmen som en reaksjon på det.

http://www.imdb.com/news/ni56696884/?ref_=hm_nw_tp_t1
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Da blir det ikke noe "hateful eight". Manuset er lekket av en av de få som fikk manuset til filmen. Så Tarantino skal ikke lage filmen som en reaksjon på det.


Må si jeg er litt skuffet, men samtidig veldig nysgjerrig på hva det andre manuset han snakker om kan være for noe. Kjipt av de som lekket det iallfall, og jeg kan forstå hvorfor Tarantino reagerte som han gjorde.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg med forstår vel hvorfor Tarantino reagerte slik som han gjorde. Det var uten tvil et tillitsbrudd mellom han og et av skuespillerene, noe jeg tror hadde gjort alle rimelig pissed off.

Men herregud, er jeg den eneste som synes han begynner å bli litt vel eksentrisk...?
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
  • 0
Siterer Slowbroable:
Men herregud, er jeg den eneste som synes han begynner å bli litt vel eksentrisk...?


Som faen og, går ikke bare utover han haha. Har egentlig mistet smaken for Tarantino for lenge sia, selv om jeg elsket Django så har han lagd og produsert mye dritt som ikke har magien til hans to første.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Jesse Eisenberg som Lex Luthor......ehhh...???
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jesse Eisenberg som Lex Luthor......ehhh...???


Relevant
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Så utrolig merkelig valg. Cranston hadde vært sjef.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!