Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Synes det er nok Iron Man filmer nå. bra valg, Robert!
  • 0
Siterer albaga:
Citerer Music og Gameiac:http://www.inquisitr.com/655434/robert-downey-jr-unlikel
y-to-be-b
ack-for-iron-man-4/

Robert Downey Jr har ingen planer om å bli med i en mulig Iron Man 4

Iron Man uten Robert Downey Jr!? Så lenge han er med i Avengers 2 da.


De kan ikke lage Avengers 2 uten Iron Man, det blir helt feil, siden han er en av hovedpersonene i tegneserien og hvis Marvel skal lage en Civil War film i framtida så må Iron Man være med siden han spiller en stor rolle i den tegneserien
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer fantomena:
Synes det er nok Iron Man filmer nå. bra valg, Robert!


Enig der. Det har egentlig kommet nok Iron Man filmer, men Robert må være med i Avengers 2. Der trengs det fortsatt en Iron Man.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer fantomena ynes det er nok Iron Man filmer nå. bra valg, Robert!

Enig der. Det har egentlig kommet nok Iron Man filmer, men Robert må være med i Avengers 2. Der trengs det fortsatt en Iron Man.


Jepp. Enig. Iron Man 4 er unødvendig, men jeg vil gjerne se han i Avengers 2.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Går over på til noe helt annet enn Marvel og Iron Man.

Er det noen her inne som ser på The Following?
  • 0
Downey Jr. skal være så vidt jeg vet være med i The Avengers 2, siden kontrakten hans går ut etter den filmen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Downey Jr. skal være så vidt jeg vet være med i The Avengers 2, siden kontrakten hans går ut etter den filmen.


Det ville ikkje blitt noen The Avengers-film uten Robert Downey Jr.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det ville ikkje blitt noen The Avengers-film uten Robert Downey Jr.


Det ville jo det, men
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Downey Jr. skal være så vidt jeg vet være med i The Avengers 2, siden kontrakten hans går ut etter den filmen.


Bra å høre. Iron Man/Tony Stark hadde ikke blitt det samme uten Robert Downey Jr.
  • 0
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
HAHAHA!!!! Tror jeg aldri har ledd så godt på så lenge, filmmagasinet er rett og slett helt patetisk, for en gjeng!!


Husker en tid da Filmmagasinet pleide å være bra, gode tider det, kjente en av anmelderne som jobbet for bladet og alt var ganske good times. Var alltid fint å hente med seg et gratisblad før eller etter en film, vært noen år siden sist det skjedde.

Siterer Cherno:
http://www.filmmagasinet.no/no/Filmanmeldelser/Kino/Anmeldelse-
Spring-Breakers/


Kanskje 1 stjerne for høy for min del, men Spring Breakers ble jeg 100% overrasket av. Hvor alle andre amerikanske spring break filmer er som fuckings Piranha 3D eller er en shitty American Pie rip-off syntes jeg Spring Breakers var ikke bare et friskt pust i en død sjanger, men i tillegg til det en fantastisk film.

Spring Break forever bitch
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Kanskje 1 stjerne for høy for min del, men Spring Breakers ble jeg 100% overrasket av. Hvor alle andre amerikanske spring break filmer er som fuckings Piranha 3D eller er en shitty American Pie rip-off syntes jeg Spring Breakers var ikke bare et friskt pust i en død sjanger, men i tillegg til det en fantastisk film.

Spring Break forever bitch


Så den var faktisk bra? Må vel sjekke den når den kommer på Blu-ray da.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så den var faktisk bra? Må vel sjekke den når den kommer på Blu-ray da.


Om du forventer noe som American Pie blir du skuffa, det er en overraskende mørk film.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Om du forventer noe som American Pie blir du skuffa, det er en overraskende mørk film.


Er vel det jeg forventet å få, så derfor jeg sto over.
  • 0
Siterer ElGamer:
Er vel det jeg forventet å få, så derfor jeg sto over.


Om jeg bare hadde skrevet en anmeldelse rett etter at jeg så den...

Men ja, jeg anbefaler den virkelig. Slå ikke helt an hos vennene mine, men som filmkjenneren av vennegjengen min er selvfølgelig min mening den som gjelds.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Men ja, jeg anbefaler den virkelig. Slå ikke helt an hos vennene mine, men som filmkjenneren av vennegjengen min er selvfølgelig min mening den som gjelds.


Da skal den ses så fort jeg får muligheten. Og tviler ikke på at du er filmkjennern, selv om jeg ikke aner hvem venna dine er.
  • 0
De ga også Avengers en sekser LOL
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
De ga også Avengers en sekser LOL


Hvem gjorde? 6/10? Oh hell no
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Hvem gjorde? 6/10? Oh hell no


Terningkast 6 lol, ga Avengers selv en 6/10. Skjønner virkelig ikke at den har 8.3 på IMDb, for det meste ganske ræva skuespill kombinert med kjedelig dialog og lite interessant story. Eneste jeg likte med den var de utrolige effektene og humoren som kommer i blant.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
-slettet-
  • 0
Noen som har sett Star Trek enda? Hvis ja, åssen var den?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Har ikke sett Star Trek ennå, men gleder meg til å få sett den.

Her er en link til andre Science Fiction filmer jeg vil anbefale på det sterkeste

http://www.gamereactor.no/blog/marlboro+red/
The gavel corrupts
  • 0
Så den i går, skikkelig fet, Benedict var også helt rå som Khan. Gir den en 8/10. Har aldri sett den første fra 2009 tho.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Har aldri sett den første fra 2009 tho.


Den er helt OK,.. jeg gir den 6/10.
Verdt å se
The gavel corrupts
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!