Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Hjelp med gaming PC


Heisann, jeg bare håpet at dere PC kyndige der ute kunne hjelpe meg og svare påom dette oppsettet funker? Tror det gjør det, lurer hovedsaklig på dette med strøm, om det er nok?

Motherboard: MSI Z97 GAMING 7, Socket-1150
Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB PhysX
Prosessor: Intel Core i5-4690K
Kabinett: Cooler Master CM 690 III Sort/Grønn
RAM: HyperX Fury DDR3 1600MHz 16GB Black
Strøm: Cooler Master G650M, 650W PSU
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Vet ikke hvor kraftige spill du har planer om å kjøre, men vil tro dette holder. Jeg har ihvertfall samme strømforsyning og det har vært nok så langt,
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det jeg har av grafikkort, prosessor osv er riktig i forhold til hva jeg vil kjøre, er strøm jeg var mest usikker på Men har søkt litt rundt...vil tro 650W holder.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Ser ut som et veldig bra oppsett. Personlig ville jeg sterkt vurdert EVGAs "FTW"-modell av GTX 970 fremfor standardversjonen, da det har ytelse på høyde med GTX 980 til en betydelig hyggeligere pris. Ikke at et GTX 970 på noen som helst måte blir for svakt i nærmeste fremtid, med mindre du har planer om å spille i 4K. En 650W strømforsyning er mer enn nok for dette oppsettet.

Lagt til 2015-02-26 19:34:
Flyttet forresten tråden til korrekt subforum.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!