Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Konsoll og PC-skjerm?


  • Tpkz
  • Tpkz
Heisann. Jeg tenkte og kjøpe en ny pc skjerm da min gamle non hd begynner å dra på årene!

Plz kom med anbefalinger med alt fra 24"-27"

Spørsmålet er vel egentlig, er det noen som har feedback om spille opplevelse med konsoll og pc-skjerm?

Inkluder hvilken konsoll og skjerm du bruker eventuelt.

  • 0
Jeg brukte før en BenQ 22" full HD skjerm med HDMI til min xbox. Det funket fjell! Passer genialt hvis du skal ha med deg maskin og skjerm med på farten for å være med på konsoll LAN eller lignende.

Nå så har jeg en 27" Phillips med diverse innganger slik at jeg kan bruke både xbox, PS3 og PC på en og samme skjerm.

Jeg merket ingen form for ghosting, delay eller andre plager med å gjøre dette. Så stå på, funker kjempebra.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Bruker noen ganger pc-skjermen min(BenQ xl2410t) til Ps3 og det fungerer utmerket

Anbefaler deg en BenQ G2420HD(BL) siden den har full-HD, 2 ms responstid, lydutgang og HDMI inngang. Er rett og slett et godt kjøp
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
PC skjermer er full HD!. 2ms og 4 ms merker man ikke mye på :p.

Funker perfekt å spille via en pc skjerm. via konsoll! Eller bruke stue pcen
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
ikke alle PC-skjermer er i Full HD... Noen har også støtte for Full-HD via VGA/
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Går det ann å koble en stasjonær pc (med tastatur og datamus, selvsagt) til en tv. Å bruke en tv som pc-skjerm. Det er jeg fryktelig nysjerrig på.
  • 0
Jeg har en BenQ 24'' jeg kjøpte i 2010. Perfekt skjerm for gaming, så nå bruker jeg den på PS3 spillene selv om jeg har 55'' i stuen. Er ikke alltid jeg kan spille i stuen *host* Familie mann *host*

Lagt til 2013-08-08 21:54:
Siterer metroid4evahh:
Går det ann å koble en stasjonær pc (med tastatur og datamus, selvsagt) til en tv. Å bruke en tv som pc-skjerm. Det er jeg fryktelig nysjerrig på.


Vis pcen har HDMI eller tven har VGA så er det drit enkelt. Jeg har hatt noe problem med overføring via S-Video / Scart, men i disse digitale tider så trenger man ikke det lenger (følte meg plutselig gammel)
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Jeg vil veldig anbefale å bruke en PC-skjerm til å spille konsoll. Jeg bruker en BenQ 24", ikke den aller dyreste modellen, men den fungerer strålende. Noen liker vel stor TV og sofa, men jeg digger å kunne sitte i en god stol med både PC og konsoll på pulten foran meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!