Norsk
Gamereactor
nyheter
Octopath Traveler

Dette forbedres i Project Octopath Traveler etter demoen

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

I september kunne Nintendo lette en god del på sløret til det relativt hemmelighetsfulle Square Enix-spillet Project Octopath Traveler ved å gi oss en ganske bra demo. Både Ingar, jeg og mange av dere likte demoen veldig godt, men hadde nok også et par ting vi gjerne skulle sett annerledes og forbedret. Vel, om det er én ting demoer er til for så er det å la utviklerne få tilbakemeldinger fra spillerne. Nå kan derfor utviklerne fortelle hva de har endret siden demoen kom ut.

Dette gjør de i form av en video hvor de både viser og forteller hva de har gjort etter å ha tatt til seg tilbakemeldinger fra spillere over hele verden. Et av de største ankepunktene spillerne hadde var hvor trege figurene vi fikk spille som var. Nå har de fikset dette ved å blant annet øke hastigheten de går i, samtidig som B-knappen lar oss løpe virkelig raskt. Sistnevnte har dog sin ulempe, for da vil du også møte på fiender oftere. En ganske interessante vri der altså.

I tillegg vil det være mulig å benytte seg av fast travel, hoppe over eller gjenta filmatiske sekvenser, teksthastighet kan justeres, vi får mer oversiktelig brukerskjerm, designet av verdenen skal ha blitt forbedret, antall lastefiler har blitt økt til ni vanlige og en auto, samt flere andre ting de ikke ønsker å prate så veldig detaljert om.

Hvilke av dine ønsker nevnes og nevnes ikke her?

HQ
Octopath Traveler

Relaterte tekster

0
Octopath TravelerScore

Octopath Traveler

ANMELDELSE. Skrevet av Ingar Takanobu Hauge

Skaperne bak 3DS-spillet Bravely Default er nå klare med Octopath Traveler, et rollespill med årets kanskje mest unike visuelle stil. Men har spillet mer å by på?



Loading next content