Overwatch League-laget Boston Uprising kan nå fortelle at de har inngått en samtale med Gillette. Dette gjør ikke bare selskapet til lagets offisielle leverandør av barberprodukter, men fører også til at vi får Gillette-logoen på treningstrøyer, i lagets treningssenter, og spredd utover lagets digitale innhold og sosiale medier. Murray Kohl, "Vice President of Corporate Sales" for Kraft Sports & Entertainment er selvsagt meget fornøyd med denne avtalen, og kommer med følgende overosende PR-uttalelse:
"Det er med stor glede at vi kan presentere Gillette som den første offisielle sponsoren av Boston Uprising. Vi er trygge på at både fansen og Overwatch-samfunnet generelt vil like og nyte godt av Gillette sin fremtidsrettede tankegang. De har vært en stolt partner av Kraft Sports & Entertainment i nesten to tiår nå, og vi hadde veldig lyst til å bringe et såpass anerkjent merke til fronten av esports."
Gillette sier på sin side at de ønsker å utvide horisontene etter å ha støttet tradisjonelle sportsgrener i flerfoldige år, og derfor nå ønsker å hjelpe den stadig voksende esportsindustrien også. Dermed får vi se hvor lang tid det tar før vi får se bilder av glattbarberte utøvere spredd utover de ulike arenaene og sosiale medier.