LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Blog

      Nok et spill bukker under

      Skrevet av Tor Erik den 27 oktober 2015 klokken 11:12

      Blant mobilspillene er det mer vanlig enn uvanlig å bli møtt med reklame, og det er en kunst å legge den til på en måte som forstyrrer spillopplevelsen minst mulig. Denne gangen har reklamen kommet til en av mine favoritter, men det er dessverre ikke spesielt smidig utført.

      Jeg har lenge vært en tilhenger av Bejeweled, og spiller mer enn gjerne noen slag av Lightning-modusen daglig. Jeg innbiller meg at tidspress under jakten på de best betalte mønstrene vekker hjernen min, og det er selvsagt viktig å sjekke hvordan man ligger an i forhold til andre på vennelisten.

      Spillet ble nylig oppdatert, og i samme slengen mistet Lighting noe av sjarmen. Poenget er at du skal lage tre eller flere like symboler på rad eller i ulike vinkler, og samtidig teller en klokke ned. Jo bedre du spiller, jo mer tid vinner du til neste runde, og slik fortsetter det til du ikke har mer tid igjen. Da er spillet over, og poengsummen din ble som den ble.

      I den nye oppdateringen får man imidlertid tilbud om å se en reklamesnutt, noe som belønnes med 30 sekunder ekstra. Boom! Sjarmen forsvinner. Det er mulig å slippe unna tilbudet ved å betale 29 kroner, men det er ikke der det lugger. Jeg synes nemlig det er nærmest sjokkerende trist å gi noen et tilbud om å fortsette i en slik sjanger. Det er jo konkurranse.

      Hvor skal det egentlig stoppe? Vil vi få muligheten til å skyte straffen på nytt i FIFA ved å se litt reklame først? Bare tull naturligvis, men jeg trengte å få det ut.

      Takk for meg.

      Nok et spill bukker under

      Nei, jeg vil ikke fortsette. Poengsummen ble ikke bedre, og det er min feil.

      HQ