Elden Ring: Dypdykk i traileren for Shadow of the Erdtree
Vi kommer til å prøve å finne ut alt vi kan før lanseringen av utvidelsen.
Skull and Bones: 12 tips og triks til hvordan du blir havets mest beryktede pirat
Få et forsprang på konkurrentene med disse praktiske tipsene til Ubisofts actionpiratspill for flere spillere.
Respawn gjør Apex Legends enklere å spille i forbindelse med 5-årsjubileet
Det er planlagt en hel rekke endringer som skal få spillet til å flyte bedre og redusere komplikasjoner og FOMO.
Foreløpig er jeg ikke imponert over Suicide Squad: Kill the Justice League
Men jeg har ennå til gode å oppleve spillets sluttspill, og det er positive aspekter ved det.
Titan Forge vil gjøre Smite 2 mer tilgjengelig for nye spillere
Vi tok en prat med Titan Forge for å høre hvordan action-MOBA-oppfølgeren utvikles for å hjelpe nye spillere med å bli med på moroa.
Like a Dragon: Infinite Wealth - Slik oppgraderer du Dondoko Island til fem stjerner og S-rangering
Vi forteller deg hvordan vi fikk toppscore i det Animal Crossing-lignende management-minispillet for å bli millionærer i det nye Like a Dragon.
Palworld: Fem raske tips for å komme i gang
Vi har brukt utallige timer på å leke oss rundt i den enorme verdenen og har kommet frem til fem tips til nybegynnere.
Smite 2-Intervju: Titan Forge om å bli større, dristigere og bedre
Vi satte oss ned med action-MOBA-utviklerne for å snakke mer om nyhetene som kommer til denne etterlengtede oppfølgeren.
Prince of Persia: The Lost Crown - Tips og triks for å erobre Qaf-fjellet
Ubisofts 2D-actionspill har debutert i Early Access. For å hjelpe deg på din reise for å redde prinsen har vi plukket ut litt nyttig informasjon som vi visste før vi begynte.
Jonas analyserer: Hva skjer i 2024?
Redaktør Mäki har nok en gang tatt på seg spådomsutstyret for å se hva neste år har å by på når det gjelder spill, samt prøve å forutsi hva vi absolutt ikke bør forvente....
Star Worse: EAs problem med kvalitetssikringen, en gjenganger er
Jedhas fantastiske gjenskapelse veier ikke helt opp for alle ytelses-, polerings- og til og med designproblemene som Star Wars Jedi: Survivor fortsatt lider av åtte måneder senere.
Alex' mest etterlengtede spill i 2024
Jeg er ikke engang helt sikker på om denne teller, men den står øverst på listen min.
Om sport, inspirasjon og utfordringer: Et intervju med Sitapha Savané
Den tidligere basketlegenden og CB Gran Canaria-presidenten snakket med oss om livshistorien sin og overgangen mellom ekte sport og dataspill under Arucas Gaming Fest.
Et dyptdykk i Warhammer 40,000: Darktide sin Anniversaryoppdatering
Nye sjefer, oppdrag og sammenleggbare spader har gitt Tertium nytt, kopperbefengte liv.
5 tips for å komme i gang med Avatar: Frontiers of Pandora
Vi har funnet fem nyttige triks som hjelper deg med å tilpasse deg det fiendtlige miljøet på Pandora.
Grand Theft Auto VI: De 6 viktigste høydepunktene fra traileren
Rockstar har forhåndsvist tiårets mest etterlengtede tittel med 91 sekunder med ledetråder som forbereder oss på 2025.
Vi snakker med Flight Simulator-sjef Jorg Neumann om den nordiske oppdateringen
Game of the Year 2020 har endelig kommet til Norden, og en håndfull byer i hvert av de nordiske landene har blitt oppgradert i stor stil. Petter har snakket om dette med Asobo-sjef Jorg ...
Diablo IV: Vessel of Hatred - Hvem er Mefisto?
Hatets herre er tilbake! Men hva betyr det for Diablo IVs første utvidelse?
Overwatch 2s Mauga har en stor personlighet og stort potensial
Hvordan vil denne samoanske muskelbunten endre spillet?
Slik får du Assassin's Creed Mirage s legendariske antrekk og våpen
Vi går gjennom hvordan du kan finne Milads antrekk, Shamshir-e Zomorrodnegar-sverdet og Samsaama-dolken.
Vi snakker med Codemasters om EA Sports WRC
Så er det endelig annonsert, spillet vi i Gamereactor først fikk en forhåndsvisning av i februar, og i dette intervjuet snakker vi med produsent Ross Gowing og designer og WRC 2-vinner John Armstrong.
EA Sports WRC-inntrykk: Alt vi vet om Codemasters' retur til rally
I forkant av den nært forestående lanseringen av Codemasters' første offisielle WRC-spill har vi samlet informasjon om banene, fysikken og bilene.
Mortal Kombat 1 Kameos: Ja eller nei?
Kameos er gimmicken i dette Mortal Kombat-spillet, men tilfører de egentlig noe bra?
Assassin's Creed Mirage-intervju: "Alt ble bygget med stealth i tankene"
Vi har snakket med Simon Arsenault, Quest and World Director, på Assassin's Creed Mirage.
Mortal Kombat 1: Vi forklarer slutten
Multivers, titaner som kjemper mot hverandre, Ninja Mime, slutten er vill og kan ta et øyeblikk å forklare.
Historien om Starfield så langt
Det er mye historie i Bethesdas kommende sci-fi-rollespill, og vi gir deg det viktigste for å komme i gang.
Overwatch 2: Invasion - Er det nå på tide å vende tilbake til Blizzards helteskytter?
Ben har kjøpt historieoppdragene slik at du ikke trenger å gjøre det.
Armored Core VI-intervju: FromSoftware avslører detaljer om historien, seriens fremtid og hvordan de jobber annerledes enn andre utviklere
Vi fikk sjansen til å snakke med den legendariske utvikleren FromSoftware om deres kommende mech-actionspill.
Alt du trenger å vite om historien og spillingen i Lords of the Fallen
Vi snakker om verdensstruktur, dark fantasy, store og små fiender, grafikk og ytelse med Saúl Gascón fra Hexworks på Gamelab Barcelona.
Alle større endringer i karakterenes bakgrunnshistorier i Mortal Kombat 1
Mortal Kombat 1 tilbakestiller universet, og selv om vi har noen kjente ansikter, har historiene deres endret seg enormt.
Alt du må vite om Park Beyond - Vinn en pakke med ting fra spillet
Limbic Entertainment håper spillerne er klare for å tenke utenfor virkelighetens begrensninger i fornøyelsespark-simulatoren deres.
Sponset innhold
Hvorfor Overwatch 2s PvE-modus var så viktig
Og hvorfor det suger nå som den har blitt skrotet.
Vi trenger ikke flere Star Wars-spill mellom Episode III og IV
Imperiet tar over. Det var ille. Vi har skjønt det nå.
Star Wars Jedi: Survivor - Tips for å bli en Jedi Master
Etter vår tid med Respawns oppfølger har vi samlet åtte tips som vi skulle ønske vi visste før vi startet Survivor.
Hvordan Lifeweaver vil forskyve metaen til Overwatch 2
Lifeweaver vil sannsynligvis bringe noen store endringer til skytteren.
Vi satte oss ned med direktørene i Wild Hearts
Kotaro Hirata og Takuto Edagawa snakker Kemono-inspirasjoner, muligheten for fremtidig innhold og noen tidlige ideer som aldri kom inn i spillet.
Frisk eller syk? Mind Scanners står overfor dilemmaene ved psykiatriske behandlinger
Et besøk på et forlatt psykiatrisk sykehus inspirerte cyberpunk-spillet Mind Scanners. Vi besøkte utviklerne fra The Outer Zone for å lære mer om hvordan de håndterer det ømfintlige temaet psykisk helse.
Vår reaksjon på forhåndsvisningen av Suicide Squad: Kill the Justice League
Rocksteady, hvor ble du av?
Hva bør være neste for Soulsborne-serien etter DLC fra Elden Ring?
FromSoftware har mange veier det kan ta, men det ser ut til å være et par som skiller seg ut.
Hogwarts Legacy-kontroversene forklart
Til tross for mye ros fra både anmeldere og mange spillere er Hogwarts Legacy fortsatt et kontroversielt tema.
Kronikk: Xbox bør gi noen andre en sjanse på Halo
Og 343 Industries bør få en sjanse til noe annet.
Vi snakker med Criterion om Need for Speed Unbound
Den 2. desember er det på tide for teamet bak Hot Pursuit å unne oss skikkelig gateracing når Need for Speed omsider kommer tilbake. Petter har snakket med teamet.
Et studieadministrativt blikk på Two Point Campus
Er Two Point Campus en realistisk fremstilling av universitetslivet, eller bare tull og tøys uten rot i virkeligheten? Vår egen studieadministrator tar tempen.
Skal ikke Hogwarts Legacy utsettes til 2023 snart?
Eirik har ekstremt liten tro på at Harry Potter-spillet faktisk lanseres høsten 2022. Les hvorfor her.
Kristians nyttårstale: Mot og en M4
Tolv år har gått siden Six Days in Fallujah skulle lanseres. Nå er det tilbake, og ikke mindre betent enn det var før. Kristian avslutter året med sine sonderinger rundt krigsspillet.
Tekst: Kristian Greiner Ådnesen
Åtte nybegynnertips for Halo Infinite
Halo Infinite er endelig her. Men siden det er det største spillet i serien hittil kan det være vanskelig å vite hvor man skal begynne. Heldigvis vil vi gjerne hjelpe deg i gang...
10 grunner til hvorfor Marvel's Avengers er mye bedre nå
Med War for Wakanda-utvidelsen klar har tiden kommet for å fortelle hvordan spillet har blitt mye bedre siden i fjor.
Sponset innhold
Vi går nærmere inn på Forza Horizon 5 med spillets kreative leder Mike Brown
Vi fikk muligheten til å slå av en prat med kreativ leder Mike Brown i forbindelse med utgivelsen av Forza Horizon 5 i november.
Tekst: Kieran Harris (oversatt av Daniel Andersen)
Ti skjulte perler på Xbox Game Pass
Vi har plukket ut ti spill på Xbox Game Pass du ikke bør gå glipp av.
Marvel's Avengers: Future Imperfect er meh, men framtiden er lys
Eirik mener at de to første oppdateringene er langt fra nok til å redde spillet, men framtidsplanene gir langt større håp.