Gamereactor Norge. Se de nyeste spilltrailerne, pluss ferske intervjuer fra de største spillmessene i verden. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
nyheter
Death Stranding

Alt om musikken og lyden i Death Stranding fra Ludvig Forssell

Eirik har vært så heldig å få snakke med Kojima Productions' komponist og "Audio Director" om Metal Gear-lyder som nesten havnet i spillet, hvordan BB's Theme ble til og mer.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Si hva du vil om Death Stranding, men de fleste kan vel være enige om at musikken og lyddesignet er meget bra. Det mener i alle fall jeg, og i kjent stil ble bare nysgjerrigheten min altfor stor etter å ha opplevd dette, noe som førte til at jeg bare måtte mase på hyggelige folk hos Sony og PlayStation i håp om å få snakke med nøkkelpersonen bak det hele; komponisten og Kojima Productions' "Audio Director"; Ludvig Forssell. De ga til slutt etter, og dermed sitter vi nå igjen med dette over femti minutter lange intervjuet hvor svensken snakker om hvordan musikken og lydene i Death Stranding ble laget, at spillet nesten hadde en ikonisk Metal Gear-lyd og mer.

HQ
Death Stranding

Relaterte tekster

3
Death StrandingScore

Death Stranding

ANMELDELSE. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

Med å blande Metal Gear Solid, Fortnite, Dark Souls, Minecraft og Postmann Pat har Kojima Productions skapt et fantastisk spill Eirik tror blir årets største snakkis.



Loading next content